Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Mer fra Neil Young:
Stemmer nok det. Ryktene skal ha det til at dette er siste skiva til LCD Soundsystem.Roberten skrev:LCD Soundsystem har alltid holdt høyt nivå på det de driver med, så jeg har store forhåpninger til 'This Is Happening.' Er det bare jeg som surrer, eller har jeg lest et sted at dette er svanesangen til bandet ?
Der ser man. Vel, da er det bare å krysse fingrene for at dette blir en verdig avslutning.Todd skrev:Stemmer nok det. Ryktene skal ha det til at dette er siste skiva til LCD Soundsystem.Roberten skrev:LCD Soundsystem har alltid holdt høyt nivå på det de driver med, så jeg har store forhåpninger til 'This Is Happening.' Er det bare jeg som surrer, eller har jeg lest et sted at dette er svanesangen til bandet ?
Herlig skive, tror den nådde 11 plass på lista i UK uten plateselskap i ryggen ;o)65finger skrev:denne
Måtte bare legge til et ord .dag1234 skrev:Denne, ikke ofte spilt - men dog eksellent musikk:
Lag en playlist og sett i gang spotify hjemme, så bruker du icecast/edcats og forwarder en port til routeren hjemme, så tuner du inn denne som en nettradio på jobben. Bruker du i tillegg Remote Desktop el. mot maskinen din så kan du styre Spotify på vanlig måte.65finger skrev:Fra det begrensede kontorutvalget. Får ikke lov til å bruke Spotify av ITnaziene
bra tips!!! takker og bukkerGjestemedlem skrev:Lag en playlist og sett i gang spotify hjemme, så bruker du icecast/edcats og forwarder en port til routeren hjemme, så tuner du inn denne som en nettradio på jobben. Bruker du i tillegg Remote Desktop el. mot maskinen din så kan du styre Spotify på vanlig måte.65finger skrev:Fra det begrensede kontorutvalget. Får ikke lov til å bruke Spotify av ITnaziene
Kronglete å sette opp, men sikkert verdt det for å peke nese til admin.
Lyngen skrev:Måtte bare legge til et ord .dag1234 skrev:Denne, ikke ofte spilt - men dog eksellent musikk:
O, Store Far, har også blitt sensor, og nå da?
Jeg ble så lei av å høre på plata DU plukka ut, at jeg måtte ha litt motgift. Og nå er det denne; en fantastisk plate:
Det var Gud som ville det slik.dag1234 skrev:Jeg ble så lei av å høre på plata DU plukka ut, at jeg måtte ha litt motgift.
"Hva var det jeg sa?"Roberten skrev:Diverse Artister - 60's Punk The Fort Worth Teen Scene Vol. 2
Denne er god, denne er gulle god.
Javel, Gud!Lyngen skrev:Det var Gud som ville det slik.dag1234 skrev:Jeg ble så lei av å høre på plata DU plukka ut, at jeg måtte ha litt motgift.
Barely Legal er en knall plate som jeg jevnlig lar få en spinn. Passelig lengde for en liten utblåsing.Gjestemedlem skrev: