den så kul ut!!Townes skrev:
Louvin brothers - Satan is real.
Fabelaktig cover, fantastiske harmonier, og to riv ruskende gale brødre
Hva synes du? Den traff meg godt.Todd skrev:Caribou - Swim
Har akkurat hørt gjennom plata og det lover godt. Skal gi den mer tid. Neste ut er siste Midlake skiva.Lyngen skrev:Hva synes du? Den traff meg godt.Todd skrev:Caribou - Swim
Det har du helt sikkert rett i. Jeg har dog bare dette ene albumet, og BD er forsåvidt en nyoppdagelse for min del. Men jeg har blitt begeistret og skal sjekke ut de ordentlige platene også. For meg har 70-talls funk vært noe pusetrynemusikk på linje med Boney M... men av og til må man bare innse at man har gått glipp av noe vesentlig.OAlex skrev:Flott artist, og det er ikke nødvendig å gå for et samlealbum av Betty Davis. Jeg har hørt de to første albumene. Liker spesiellt det første, som holder høy standard hele veien.
Mvh Ola
Hun var forøvrig gift med Miles Davis, og hadde tilgang til endel topp musikere.Gjestemedlem skrev:Det har du helt sikkert rett i. Jeg har dog bare dette ene albumet, og BD er forsåvidt en nyoppdagelse for min del. Men jeg har blitt begeistret og skal sjekke ut de ordentlige platene også. For meg har 70-talls funk vært noe pusetrynemusikk på linje med Boney M... men av og til må man bare innse at man har gått glipp av noe vesentlig.OAlex skrev:Flott artist, og det er ikke nødvendig å gå for et samlealbum av Betty Davis. Jeg har hørt de to første albumene. Liker spesiellt det første, som holder høy standard hele veien.
Mvh Ola