Flotte bilder Grumpy. Merker jeg har sett de før i ett og anna blad/avisGrumpy skrev:Til JonnYb som snurrer DumDum - Her er noen av mine bilder fra Granittrock 2006 (kos deg mens skiva snurrer):
Mulig jeg som tuller fælt daGrumpy skrev:Takk Necroth - har du sett disse i avis e.l. så må noen ha solgt bildene uten min viten ..hehe.
Takker.....heheGrumpy skrev:PS. Grattiss med runda 300 innlegg ;D- og siden du også sitter "her", så har vel bålet ditt også slukket i regnværet. Jeg går ihvertfall ut igjen, måtte jo bare innom å sjekke vet du.
Du fortjener virkelig skryt for bildene grumpy.(For et navn) Profft. AbsoluttNecroth skrev:Mulig jeg som tuller fælt daGrumpy skrev:Takk Necroth - har du sett disse i avis e.l. så må noen ha solgt bildene uten min viten ..hehe.
Takker.....heheGrumpy skrev:PS. Grattiss med runda 300 innlegg ;D- og siden du også sitter "her", så har vel bålet ditt også slukket i regnværet. Jeg går ihvertfall ut igjen, måtte jo bare innom å sjekke vet du.
Bålet ble nok aldri fyrt opp. Jeg feirer Sankthans med glødene rør og "lunken" konjakk
Sleng "jakken" i frysern så holder den seg til jeg kommer... Hater varer med utgått dato ...heheNecroth skrev:Du er dyktig....kommer du og fotograferer annlegget mitt? Jeg spanderer "lunken" konjakk ;D
NotertGrumpy skrev:Siden du nå er blitt halvveis ku-musikkelsker, så er en The Holmes Brothers easy way in ...f.eks. skiva State of Grace.
- Trianglene dine vil smøres med den skiva.
Hæ? Trodde gjenforening var den største fienden til Verlaine?Boffen skrev:Television - New York City 16.06.2007
Uten Richard Lloyd.jowil skrev:Hæ? Trodde gjenforening var den største fienden til Verlaine?Boffen skrev:Television - New York City 16.06.2007
Roberta er min - hold deg unna! ...hehe.jowil skrev:Stiligste dama jeg har sett på lenge.
Takk skal du ha. Glimrende side.Boffen skrev:Uten Richard Lloyd.jowil skrev:Hæ? Trodde gjenforening var den største fienden til Verlaine?Boffen skrev:Television - New York City 16.06.2007
Intro
1880 or So
Balloon (aka Flower Spasm)
Venus
Little Johnny Jewel
Prove It
Frustration (?)
Glory
The Sea
Persia
Marquee Moon
http://www.thetradersden.org/forums/showthread.php?t=40210