Da er vi to... ;D ;Dhavar skrev:I dag lytter jeg til HIM "Love Metal". Bandet skal være support på metallicakonserten den 10. juli, så jeg må bli litt kjent med musikken. Hittil er jeg ikke imponert, dessverre... :
Den er latterlig bra på alle måterGeir_H skrev:I kveld lytter eg til Jethro Tull´s Aqualung(180g vinyl)
Da falt også jeg for fristelsen til å blåse støv av Hocus Pocus. Den finner nok sin plass innimellom dagens spilliste....Gjest skrev:"FOCUS" -progg fra 70 tallet!
Stavangerensemblet var/er mine gamle helter.De gikk jevnt og trutt i heimen på tidlig 80 tall.Audiophile-Arve skrev:Dura igjennom Stavangerensemblet i dag. Det var faktisk mykje spennande, spesielt musikalsk, men lydteknisk sett var det heller ikkje ille. (Det hjelper på å spele på ein Dynavector DV17 mk III). Trur eg skal ta litt Ketil Bjørnstad i kveld-det skyar over, og faren for regn er der....
Jeg synes Kvikke Kanin fra Ta ein kjangs! er råtøff på alle måter, med saxsoloen som prikken over funk-ien. Blir kjekt å ta den fram igjen når vi er på plass i nyhuset med Montana og SOTA om en måneds tid.JanR skrev:Stavangerensemblet var/er mine gamle helter.De gikk jevnt og trutt i heimen på tidlig 80 tall.Audiophile-Arve skrev:Dura igjennom Stavangerensemblet i dag. Det var faktisk mykje spennande, spesielt musikalsk, men lydteknisk sett var det heller ikkje ille. (Det hjelper på å spele på ein Dynavector DV17 mk III). Trur eg skal ta litt Ketil Bjørnstad i kveld-det skyar over, og faren for regn er der....
Ærlig innrømme at jeg husker ikke navnet på albumene men de kan sikkert gå an å få tak i igjen
Her i huset snurrer for øyeblikket DumDumBoys,må ha litt norsk på slutten av dagen.
/jan