O
om.s
Gjest
I ett regnfyllt Gøteborg er det Per Gessle "En händig man" som starter dagen her hjemme....
Det er lenge siden vi gutta med blindtestene hadde noe nytt. Men det var en utrolig seig dag på jobben i dag, en frisk krangel hjelper. Krangel er også en form for liv. Dessuten har jeg aldri akkumulert poster så friskt som i dag, så aldri så galt, som det heter. De magiske 1000 er snart i sikte. Uansett er det musikken som ruler.ch skrev:The bootleg series vol.4 - Bob Dylan live 1966.
Dobbel vinyl selvsagt.
Mens jeg ser om gutta med blindtestene har noe nytt å komme med.
Har jeg et liv? Antagelig ikke, men Bob hjelper.
mvh
Vel....har du kanskje ikke hørt Mick Ronsons versjon av nevnte låt ?Like a Rolling Stone" og rock blir ikke stort bedre enn det
Saga er morroHCS skrev:Saga....koser meg med gammel prog rock ifra canada.,,, ;D
Samme spørr jeg om...Har 7 utgivelser og de låter møkk for å si det enkelt... In Transit er beste album , men lyden er pyton...Kanskje noen andre vet om noen gode innspillinger med de ?JanR skrev:Saga er morroHCS skrev:Saga....koser meg med gammel prog rock ifra canada.,,, ;D
Finns det noen utgivelser som faktisk låter litt ok ?
Har 5-6 cd's her men syns vel (mildt sagt) kvaliteten er så der.Synd for musikken er bra.
Sitter foresten å hører på Tom Waits i dag.
/jan
om.s skrev:På vei til jobben nå i ettermiddag har oppladningen til Porcupine Tree konserten på torsdag begynt med "Fear of a blank planet"...
Fortsetter idag med samme skive + "In absentia" og noe Lyle Lovett for husfredens skyld (Kona skal med på konserten imorgen, tror ikke hun vet hva har sagt ja til ;D ;D)....Sailor skrev:om.s skrev:På vei til jobben nå i ettermiddag har oppladningen til Porcupine Tree konserten på torsdag begynt med "Fear of a blank planet"...
Da er vi to..... ;D
8)
Den snurrer og går her også. Vokser og vokser, jo mer man hører plata. Og tung musikk med den lydkvaliteten er dessverre fortsatt sjelden vare.Grumpy skrev:Grumpys liste:
Dream Theater - Systematic Chaos (2007)
..................................