lars_erik
Rubinmedlem
Mens man kikker i skapet, og innser at man ikke er en snobb :
Vedlegg
-
58.9 KB Visninger: 135
Ser meg ut som en snobb du, din skapslusk. Du har en forpliktelse mot seg selv å vise deg fra din beste side. Og overfor dine medmennesker.lars_erik skrev:Mens man kikker i skapet, og innser at man ikke er en snobb :
Huff :'(dag1234 skrev:Ser meg ut som en snobb du, din skapslusk. Du har en forpliktelse mot seg selv å vise deg fra din beste side. Og overfor dine medmennesker.lars_erik skrev:Mens man kikker i skapet, og innser at man ikke er en snobb :
"Om du er så fattig at du ikke eier til mat i din skreppe ei heller tak over ditt hode, så må du stjele fra skjorteselgeren og svindle skredderen, loppe skomakeren, rundlure modisten, rappe fra strømpestrikkeren, da du ikke må gå rundt i laser som en slusk. Ellers vil vederstyggeligheter ramme deg og dine etterkommere i 39 slektsledd, thi det er formastelig i Herrens øyne" Johs. 73.19 - 29,18
Pussig. Spillte nettopp den samme skiva Jan. Fin plate å starte dagen med.JanR skrev:Sofa, anlegget til min andre halvdel og den her skiva.
Cd.
/jan
Fin skive må jeg innrømmeRubyred skrev:Pussig. Spillte nettopp den samme skiva Jan. Fin plate å starte dagen med.JanR skrev:Sofa, anlegget til min andre halvdel og den her skiva.
Cd.
/jan
God helg.
/Rubyred
Me likeTownes skrev:Robert Earl Keen - Ready for confetti
Vad tycks, united59?
Det er vel bare tex-mex i navn i så fall. Det er tut&kjør primitiv garage/punk. Tre grep og cerveza :united59 skrev:Me likeTownes skrev:Robert Earl Keen - Ready for confetti
Vad tycks, united59?
Flere gode låter, og om han ikke har noen god stemme (enig der), så har han en bra fremføring likevel. Troverdig er kanskje ordet?
Ble nysgjerrig på første innspillingene til eksplosivene, hva er det for noe? (Alltid på jakt etter mer tex-mex)
Her på morrakvisten (har ikke våkna ennå) går det i en annen du liker:
Israel Nash Gripka - Barn Doors & Concrete
dag1234 skrev:Etter nesten to døgn uten søvn... kanskje jeg skal melde meg inn i foreningen til AK27..?
Robert Earl Keen - Ready for confetti
Det skyldes så visst ikke skjortestryking, min gode mann.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Etter nesten to døgn uten søvn... kanskje jeg skal melde meg inn i foreningen til AK27..?
Det kan bli for mye skjortestryking :-\
Dag; Justin ble ikke alvorlig skadet i den ulykken med den lille, gule bilen :dag1234 skrev:Det skyldes så visst ikke skjortestryking, min gode mann.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Etter nesten to døgn uten søvn... kanskje jeg skal melde meg inn i foreningen til AK27..?
Ser meg ut som en liten gul bil du.lars_erik skrev:Dag; Justin ble ikke alvorlig skadet i den ulykken med den lille, gule bilen :dag1234 skrev:Det skyldes så visst ikke skjortestryking, min gode mann.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Etter nesten to døgn uten søvn... kanskje jeg skal melde meg inn i foreningen til AK27..?