Jepp, er på jakt etter den. den har gjemt seg godt, men finner den nokdag1234 skrev:Den Sara Groves plata vil kanskje falle i smak hos deg lars_erik. I et ledig øyeblikk kunne du gjerne gi den en snurr.
Har du vært og svingt med litt mer en taktstokken?lars_erik skrev:Nå, like før ukas andre treff med drillpikene, få man vite at en av de har gått bort og gjort seg selv gravid ???:'( :'( :'(
Ikke er det en ungpike-fødsel heller, slik som Maria av Østre Toten.
Hva er det som skjer med verden? Endetiden er nærmere enn dere tror :'( :'(
http://www.kjendis.no/2011/10/25/kjendis/live_nelvik/tore_sagen/radioresepsjonen/18756828/
Jeg er kun delaktig i ungpike-fødslene (tidl. jomfrufødsler).dag1234 skrev:Har du vært og svingt med litt mer en taktstokken?lars_erik skrev:Nå, like før ukas andre treff med drillpikene, få man vite at en av de har gått bort og gjort seg selv gravid ???:'( :'( :'(
http://www.kjendis.no/2011/10/25/kjendis/live_nelvik/tore_sagen/radioresepsjonen/18756828/
Hei Gabriel! Kjekt å treffe deg her inne.lars_erik skrev:Jeg er kun delaktig i ungpike-fødslene (tidl. jomfrufødsler).dag1234 skrev:Har du vært og svingt med litt mer en taktstokken?lars_erik skrev:Nå, like før ukas andre treff med drillpikene, få man vite at en av de har gått bort og gjort seg selv gravid ???:'( :'( :'(
Fin han derre Bånn Ivar.65finger skrev:Denne
Der var jeg, og har også en cd fra konserten men den har et helt annet cover..Trane skrev:Tom på Cirkus i Stockholm -99
Den er fin, fin, fin-ger. Har helt glemt å spille den på lang tid. Den nå står på lista.65finger skrev:XX - XX
Den er fin men passer ikke nu.dag1234 skrev:Den er fin, fin, fin-ger. Har helt glemt å spille den på lang tid. Den nå står på lista.65finger skrev:XX - XX
This Mortail Coil - Blood
Helt enig. Jeg har satt den på "Eftermiddagsmusikk-listen".65finger skrev:Den er fin men passer ikke nu.dag1234 skrev:Den er fin, fin, fin-ger. Har helt glemt å spille den på lang tid. Den nå står på lista.65finger skrev:XX - XX
Høres ut som en god pris. Er på jakt etter en grå dress men finner intet fristendedag1234 skrev:Helt enig. Jeg har satt den på "Eftermiddagsmusikk-listen".65finger skrev:Den er fin men passer ikke nu.dag1234 skrev:Den er fin, fin, fin-ger. Har helt glemt å spille den på lang tid. Den nå står på lista.65finger skrev:XX - XX
Driver ellers og sikler på en Thomas Mahon MTM-dress. Han har gått ut med et tilbud som bare er for godt til å si nei til. £1400 for en two-piece. Var på nippet å dra forrige helg, men VISA sa nei. Tror jeg skal vende det døve øret til neste gang det bables fra den kanten...
Grått er jo alt og ingenting, da. Mahon sine bespoke begynner vanligvis på £2100, men da får du full pakke. Disse er laget i India, men etter hans spesifikasjoner og supervision. Stilen er Anderson & Sheppard-ish, der han jo gikk i lære.65finger skrev:Høres ut som en god pris. Er på jakt etter en grå dress men finner intet fristendedag1234 skrev:Helt enig. Jeg har satt den på "Eftermiddagsmusikk-listen".65finger skrev:Den er fin men passer ikke nu.dag1234 skrev:Den er fin, fin, fin-ger. Har helt glemt å spille den på lang tid. Den nå står på lista.65finger skrev:XX - XX
Driver ellers og sikler på en Thomas Mahon MTM-dress. Han har gått ut med et tilbud som bare er for godt til å si nei til. £1400 for en two-piece. Var på nippet å dra forrige helg, men VISA sa nei. Tror jeg skal vende det døve øret til neste gang det bables fra den kanten...
Ser fin ut men uten dobbel lommedag1234 skrev:Grått er jo alt og ingenting, da. Mahon sine bespoke begynner vanligvis på £2100, men da får du full pakke. Disse er laget i India, men etter hans spesifikasjoner og supervision. Stilen er Anderson & Sheppard-ish, der han jo gikk i lære.65finger skrev:Høres ut som en god pris. Er på jakt etter en grå dress men finner intet fristendedag1234 skrev:Helt enig. Jeg har satt den på "Eftermiddagsmusikk-listen".65finger skrev:Den er fin men passer ikke nu.dag1234 skrev:Den er fin, fin, fin-ger. Har helt glemt å spille den på lang tid. Den nå står på lista.65finger skrev:XX - XX
Denne synes jeg er nydelig:
Ticketpocket er klassisk britisk skredderi, men det velger du selv. Den skaper litt visuell forstyrrelse, hvis det er det du reagerer på.65finger skrev:Ser fin ut men uten dobbel lommedag1234 skrev:Grått er jo alt og ingenting, da. Mahon sine bespoke begynner vanligvis på £2100, men da får du full pakke. Disse er laget i India, men etter hans spesifikasjoner og supervision. Stilen er Anderson & Sheppard-ish, der han jo gikk i lære.65finger skrev:Høres ut som en god pris. Er på jakt etter en grå dress men finner intet fristendedag1234 skrev:Helt enig. Jeg har satt den på "Eftermiddagsmusikk-listen".65finger skrev:Den er fin men passer ikke nu.dag1234 skrev:Den er fin, fin, fin-ger. Har helt glemt å spille den på lang tid. Den nå står på lista.65finger skrev:XX - XX
Denne synes jeg er nydelig: