united
Æresmedlem
Hvor brenner det?lars_erik skrev:Mens det brenner i rosenes by ;D
RBK har en keeper som vil ha ferie nå
Hvor brenner det?lars_erik skrev:Mens det brenner i rosenes by ;D
Man lever i en fryktelig verden, der man naivt ser hver søndag i møte med håp og barnlig tro. For så å bli knust, ødelagt, massakrert og pissa på :'( :'( :'( :'( :'(united59 skrev:Hvor brenner det?lars_erik skrev:Mens det brenner i rosenes by ;D
RBK har en keeper som vil ha ferie nå
Slo liksom aldri helt an det ekteskapet der. Vet ikke hva det var som manglet, alt lå jo så godt til rette, men det tok liksom ikke av. Tap og vinn med samme sinn, som han sa min gamle venn Jan Otto Flåhammer. Men, men, dukan ikke få alt du ønsker deg, som det heter i sangen til Rolling Stones.lars_erik skrev:;D 8)Lyngen skrev:Ups...lars_erik skrev:Pass deg. Fantasien til Dag renner overLyngen skrev:Hehe, koslig .dag1234 skrev:Mens fingeren er godt plantet i onkel, ruller jeg meg i lyngen med hun her:
Stacey Kent - Breakfast on the morning tram
Reality - Lyngen skrur på TV´n nå.
:dag1234 skrev:Så jeg er likeglad, som han sa gutten. Det er vel en styrelse med dette og. Vi var nok ikke ment for hverandre, samme hvor underlig det enn kan høres ut.
Huff, jeg tuter over min naivitet. Når det kommer til Rosenborg, er den større enn i kjærlighetens verden. Utrolig nok65finger skrev:Hvis det er fotball L_E stortuter over så er det et spill det er var morsomt å spille. Gørr å se på
Hvordan kan du tro noe slikt? ???dag1234 skrev:@ Føler liksom ikke du helt tror på meg lars_erik.
Det var denne som gjorde meg i stuss: :.lars_erik skrev:Hvordan kan du tro noe slikt? ???dag1234 skrev:@ Føler liksom ikke du helt tror på meg lars_erik.
Jeg? Som alltid er der for å støtte og trøste? ???dag1234 skrev:Det var denne som gjorde meg i stuss: :.lars_erik skrev:Hvordan kan du tro noe slikt? ???dag1234 skrev:@ Føler liksom ikke du helt tror på meg lars_erik.
Jeg fikk det for meg at den betyr å tvile.
Støtte og trøste - not in my book. Heller å gni det inn.lars_erik skrev::dag1234 skrev:Så jeg er likeglad, som han sa gutten. Det er vel en styrelse med dette og. Vi var nok ikke ment for hverandre, samme hvor underlig det enn kan høres ut.
Spill heller denne, Dag. En av Lees beste. Og han har mange svært gode plater.dag1234 skrev:Støtte og trøste - not in my book. Heller å gni det inn.lars_erik skrev::dag1234 skrev:Så jeg er likeglad, som han sa gutten. Det er vel en styrelse med dette og. Vi var nok ikke ment for hverandre, samme hvor underlig det enn kan høres ut.
EL 18 skrev:Steven Wilson "Grace for drowning" LP og CD
Et fantastisk album fra en av verdens mest fantastiske musikere inne progressiv musikk.
Steven er på europaturne i disse dager med dette albumet. Jeg var selv og fikk med meg konserten i Amsterdam tirsdagen som var den 25.10.11.
En helt vanvittig bra konsert. Det blir garantert lenge til noe like bra blir å se på konsertfronten...
og kjedeligelars_erik skrev:Spill heller denne, Dag. En av Lees beste. Og han har mange svært gode plater.dag1234 skrev:Støtte og trøste - not in my book. Heller å gni det inn.lars_erik skrev::dag1234 skrev:Så jeg er likeglad, som han sa gutten. Det er vel en styrelse med dette og. Vi var nok ikke ment for hverandre, samme hvor underlig det enn kan høres ut.
Helt enig :65finger skrev:Og ingen dårligelars_erik skrev:Spill heller denne, Dag. En av Lees beste. Og han har mange svært gode plater.dag1234 skrev:Støtte og trøste - not in my book. Heller å gni det inn.lars_erik skrev::dag1234 skrev:Så jeg er likeglad, som han sa gutten. Det er vel en styrelse med dette og. Vi var nok ikke ment for hverandre, samme hvor underlig det enn kan høres ut.
Har spilt den. Nå fikk jeg dilla på disse kara fra Sahra m/ dame, og lytter mens jeg ser på boliger til salgs i vestlandets hovedstad. De er kjempeflinke!lars_erik skrev:Spill heller denne, Dag. En av Lees beste. Og han har mange svært gode plater.dag1234 skrev:Støtte og trøste - not in my book. Heller å gni det inn.lars_erik skrev::dag1234 skrev:Så jeg er likeglad, som han sa gutten. Det er vel en styrelse med dette og. Vi var nok ikke ment for hverandre, samme hvor underlig det enn kan høres ut.
Misunner deg den opplevelsen! Trur jaggu jeg setter på SW - GfD som siste skive i kveld.EL 18 skrev:Steven Wilson "Grace for drowning" LP og CD
Et fantastisk album fra en av verdens mest fantastiske musikere inne progressiv musikk.
Steven er på europaturne i disse dager med dette albumet. Jeg var selv og fikk med meg konserten i Amsterdam tirsdagen som var den 25.10.11.
En helt vanvittig bra konsert. Det blir garantert lenge til noe like bra blir å se på konsertfronten...
ImponerendeElektron skrev:
En helt fantastisk versjon av New Order's 'Truth' fra deres første lp 'Movement' fra 1981.Hansern skrev:Woven Hand: The Threshingfloor
Steikje ti, så flinke de er!Bent skrev:ImponerendeElektron skrev:
Har forlengst plottet inn denne konserten på John Dee i des:Hansern skrev:tåpelig å sitere seg selv, men jeg kan ikke dy meg:
En helt fantastisk versjon av New Order's 'Truth' fra deres første lp 'Movement' fra 1981.Hansern skrev:Woven Hand: The Threshingfloor
holder seg til originalen, litt akustisk gitar er bare flott. Tydelig en kjærlighetserklæring.
Dette var langt fra det jeg har hørt tidligere av Edwards, mye mere alvorlig og gjennomarbeidet (?), mere 'voksent' liksom ;D