Neil Young
Vedlegg
-
45.3 KB Visninger: 110
Du har god smak!musicus skrev:Etter konsert i fjor høst med Vibeke Saugestad & Co har denne snurret innimellom, og vokser..
mvh
Takker! da tillater jeg meg å anbefale Anna Ternheims siste om du liker Thinkerbell2 ..Karma skrev:Du har god smak!musicus skrev:Etter konsert i fjor høst med Vibeke Saugestad & Co har denne snurret innimellom, og vokser..
mvh
Bra plate ja. Skredderlauget?Townes skrev:Chuck Ragan - Covering Ground
Denne er også nominert som en kandidat til "Årets album" i Lauget...
Mer et skrotlaug Elendig frekvens på klubbkvelder i år, satser på hakket bedre i 2012 : :united59 skrev:Bra plate ja. Skredderlauget?Townes skrev:Chuck Ragan - Covering Ground
Den er ihvertfall inne blandt topp 10 hos meg.Townes skrev:Chuck Ragan - Covering Ground
jeg kjøper ofte plater på cover. Det krydrer hverdagen. Hvordan musikk er det? ser ut som kjæresten til Ivar F. Andresenvredensgnag skrev:I går kjøpte jeg plate kun på cover. Men ble ikke skuffet.
Fikk Material Tretthet vibber da jeg så cover, så jeg slo til.65finger skrev:jeg kjøper ofte plater på cover. Det krydrer hverdagen. Hvordan musikk er det? ser ut som kjæresten til Ivar F. Andresenvredensgnag skrev:I går kjøpte jeg plate kun på cover. Men ble ikke skuffet.
Hehe, jeg fikk IFA-pastill vibber. Men jeg ser likheten med Material Tretthet. Pokker Det aller værstes Material Tretthet er selvsagt en kopi av IFA :-[vredensgnag skrev:Fikk Material Tretthet vibber da jeg så cover, så jeg slo til.65finger skrev:jeg kjøper ofte plater på cover. Det krydrer hverdagen. Hvordan musikk er det? ser ut som kjæresten til Ivar F. Andresenvredensgnag skrev:I går kjøpte jeg plate kun på cover. Men ble ikke skuffet.
Fra 1980.
Skal ikkje si så jævli mye mer enn at eg ikkje nominerte denne. Tillot kun to nominasjoner dette året for å unngå alt for mange plater. Vil ikkje si så mye mer ka eg synes om denne ettersom noen slasker i Lauget av og til snikleser denne tråden.Bent skrev:Den er ihvertfall inne blandt topp 10 hos meg.Townes skrev:Chuck Ragan - Covering Ground
Setter den på, en stund siden sist.Townes skrev:Chuck Ragan - Covering Ground
Townes skrev:Mer et skrotlaug Elendig frekvens på klubbkvelder i år, satser på hakket bedre i 2012 : :united59 skrev:Bra plate ja. Skredderlauget?Townes skrev:Chuck Ragan - Covering Ground
Btw. Den slobberbone plata er ikkje så dum. Mener det er den eg liker best av de....
Men kjører en årlig kåring av årets album, med påfølgende julebord og flatfyll.
November er lyttemnd, og nå er vi altså i gang. Denne har kommet med, men kan si såpass at det ikkje er eg som har nominert den.
rolfozzy skrev:Townes skrev:Mer et skrotlaug Elendig frekvens på klubbkvelder i år, satser på hakket bedre i 2012 : :united59 skrev:Bra plate ja. Skredderlauget?Townes skrev:Chuck Ragan - Covering Ground
Btw. Den slobberbone plata er ikkje så dum. Mener det er den eg liker best av de....
November er lyttemnd, og nå er vi altså i gang. Denne har kommet med, men kan si såpass at det ikkje er eg som har nominert den.
DETTE er den beste til Slobberbone, Townes. Barrel Chested.
Townes skrev:rolfozzy skrev:Townes skrev:Mer et skrotlaug Elendig frekvens på klubbkvelder i år, satser på hakket bedre i 2012 : :united59 skrev:Bra plate ja. Skredderlauget?Townes skrev:Chuck Ragan - Covering Ground
DETTE er den beste til Slobberbone, Townes. Barrel Chested.
Ålreity. Klar tale frå far sjøl. Er lenge sia eg har hørt dei platene nå, får gi de en snurr. Grave litt i kasser kanskje. Finnes jo ikjke på spotify.