Ikke akkurat mainstream, men nydelig og artikulert på sine småsære måte. Spennende musikalsk sfære å oppholde seg i.dag1234 skrev:Prøver denne jeg og. Siden det er du som anbefaler.Lyngen skrev:Denne er en godbit . Husker enda den gode opplevelsen på platekompaniet og vandrende med denne på iPoden.
Broken Social Scene s/t
Jeg lytter mens jeg lager middag, lett preget av gårsdagens noe lystelige utagering - en ikke helt optimal situasjon. Umiddelbart er den typisk Lyngen, ville jeg si. Småsær og ute av leia. En slik pate som ikke sklir rett inn som en annen Tampax, men som krever noen runder, før og om, den sitter.Lyngen skrev:Ikke akkurat mainstream, men nydelig og artikulert på sine småsære måte. Spennende musikalsk sfære å oppholde seg i.dag1234 skrev:Prøver denne jeg og. Siden det er du som anbefaler.Lyngen skrev:Denne er en godbit . Husker enda den gode opplevelsen på platekompaniet og vandrende med denne på iPoden.
Broken Social Scene s/t
Eller?
Lyngen er sammensatt . Er "ute av leia" er uttrykk på vestlandet?dag1234 skrev:Jeg lytter mens jeg lager middag, lett preget av gårsdagens noe lystelige utagering - en ikke helt optimal situasjon. Umiddelbart er den typisk Lyngen, ville jeg si. Småsær og ute av leia. En slik pate som ikke sklir rett inn som en annen Tampax, men som krever noen runder, før og om, den sitter.Lyngen skrev:Ikke akkurat mainstream, men nydelig og artikulert på sine småsære måte. Spennende musikalsk sfære å oppholde seg i.dag1234 skrev:Prøver denne jeg og. Siden det er du som anbefaler.Lyngen skrev:Denne er en godbit . Husker enda den gode opplevelsen på platekompaniet og vandrende med denne på iPoden.
Broken Social Scene s/t
Eller?
Som i "utenfor mainstream", da vettu!Lyngen skrev:Lyngen er sammensatt . Er "ute av leia" er uttrykk på vestlandet?
Jeg er en landkrabbe. Leia er utenfor mitt vokabular .Dazed skrev:Som i "utenfor mainstream", da vettu!Lyngen skrev:Lyngen er sammensatt . Er "ute av leia" er uttrykk på vestlandet?