Det plager ikke meg, så langt ifra. Men jeg tror du har trykket på feil knapp her, og limt inn bildet som url istedenfor img. Sikkert bare en utilsiktet scud som har truffet feil.Townes skrev:
Jau. Fin den. Selv holder jeg kanskje en ørliten knapp på Herreweghe sin. Uten at det skal være til forkleinelse for Klemperer.baluba skrev:Det er snart påske, folkens. På tide å børste støvet av Matteus-pasjonen. I dette huset under ledelse av Klemperer fra 1961.
Annabel Lamb er en artist jeg savner. Det skal finnes et sted i samlingen på cd, men vinylen min er borte for lenge siden. Hun tok meg med storm da hun kom rundt i første halvdel av åttitallet. Selv går jeg også tilbake til åttitallet med denne klassikeren:JanR skrev:
På vinyl. Fin skive
/jan
Hah, jeg både gleder meg og er litt flau over mitt råtne minne, for det viste seg å være Herreweghe sin jeg har. Den stammer nok fra min Harmonia Mundi-periode. Men i kveld blir den ikke spilt, det er nok med hele pasjonen med Klemperer. For min del får den vente til senere i påsken, kanskje i morgen. Istedenfor den setter jeg på "Blues On Bach" med Modern Jazz Quartet. En reprise fra i natt. Utrolig hva som dukker opp når man sjekker hva man har.Roberten skrev:Jau. Fin den. Selv holder jeg kanskje en ørliten knapp på Herreweghe sin. Uten at det skal være til forkleinelse for Klemperer.