G
Gjestemedlem
Gjest
Må skylde vekk surkålsmaken med et eller annet.
Denne var slett ikke dum.
Vedlegg
-
36 KB Visninger: 153
Gjestemedlem skrev:Må skylde vekk surkålsmaken med et eller annet.
65finger skrev:Gjestemedlem skrev:Må skylde vekk surkålsmaken med et eller annet.
baluba skrev:65finger skrev:Gjestemedlem skrev:Må skylde vekk surkålsmaken med et eller annet.
65finger skrev:baluba skrev:65finger skrev:Gjestemedlem skrev:Må skylde vekk surkålsmaken med et eller annet.
baluba skrev:65finger skrev:baluba skrev:65finger skrev:Gjestemedlem skrev:Må skylde vekk surkålsmaken med et eller annet.
Det smaker banan av det ølet .marcus poster og det er DIGGC. Alshus skrev:Bananøl? Hvor da?
Drakk det i Tyskland, og kan ikke uten videre anbefale det.
Mange vil nok være uenig med deg der: http://brookstonbeerbulletin.com/beer-advocates-top-100-beers-on-planet-earth-annotated/C. Alshus skrev:Bananøl? Hvor da?
Drakk det i Tyskland, og kan ikke uten videre anbefale det.
65finger skrev:Tusk billigpils og dram til lutefisk, det blur vanskelig
DET er saker ;DSpiralis skrev:
Da har man med megen glede prøvd Midletons "Very Rare". ;D
En hvit dag?ErosLoveking skrev:som så ofte ellers, vann
de er nok i flertall.Gjestemedlem skrev:En hvit dag?ErosLoveking skrev:som så ofte ellers, vann
En bra kveld som jeg var med påC. Alshus skrev:Bøgedal Nr 185 Lys ale.
Brew Dog Tokyo 2
Southern Tier Mokah
Leitz Rüdesheimer Berg Kaiersteinfels terrassen 2007
Pieropan La Rocca 2006
Bristol Jamaica Rum 1975
Rom anno 1860.
Jean Filliox Single Cask
Ægir IPA
Nøgne Ø Specil Holiday Ale 2009
Limonchello anno 2009 (hjemmelaget med Amalfisitroner.)
Nøgne Ø Dark Horizon 2.
Kvelden er fullkommen!
Ja bare gni det inn du Sniff! Jeg er [lyvemodus]IKKE[/lyvemodus] misunnelig! ;DSniff skrev:A Bunadh, batch 30
Nese, med vann; sherry, jordkjeller, eple, rosin, honning, toffe, marsipan
smak, med vann: sherry, appelsin-appelsinsjokolade, rosin, fat, maltsukker, hint av røyk mot slutten. I bunnen av glasset møter jeg mer ingefær, gløggaktige aromaer osv.
ettersmak med vann: appelsinskall, bitter sjokolade,svak røyk, fat.
Nese uten vann: sherry, pepper,forbausende lite alkohol,Anton berg Plum in madeira, fat.
Smak uten vann: sherry,igjen pepper,mørk chilli)sjokolade,fat, eikbål, maltsukker, appelsinish hint.
Ettersmak uten vann: Appelsin, røyk, pepper. Ender i malt og eik. ??? Så lurer jeg: Når alt er over, aner jeg et hint av sykkelbutikksmak?
Denne er super! Nå er det jul igjen: 8.9/10
Mvh
Sniff
For ein salig blanding. Aldri før har hjelmen vore så fantastisk trang.C. Alshus skrev:Bøgedal Nr 185 Lys ale.
Brew Dog Tokyo 2
Southern Tier Mokah
Pieropan La Rocca 2006
Bristol Jamaica Rum 1975
Rom anno 1860.
Jean Filliox Single Cask
Ægir IPA
Nøgne Ø Dark Horizon 2.
Kvelden er fullkommen!
Får du ribbefett av pinnekjøttet burde du ta en prat med slakterenGjestemedlem skrev:Vinneren av en hjemmebryggkonkurranse har fått lov å lage øl hos Nogne O
Resultatet ble en heftig IPA.
Smaker nesten som forventet: God hjemmebrygg, lett grumsete med kraftig humlebitter ettersmak. Smaksrikt og godt øl egentlig, men en smule bitrere enn jeg liker min IPA uten tyggbart tilbehør. Jeg vil nok heller foretrekke en Goose Island eller en Proper Job hvis jeg skal drikke mange på en gang. Men til mat som krever litt bitter drikke er nok denne et utmerket valg. Til pinnekjøttet ved siden av tequilaen vil nok denne løfte ribbefettet til nye høyder. God kandidat til julaften mao.
;DGjeEsp skrev:Får du ribbefett av pinnekjøttet burde du ta en prat med slakterenGjestemedlem skrev:Vinneren av en hjemmebryggkonkurranse har fått lov å lage øl hos Nogne O
Resultatet ble en heftig IPA.
Smaker nesten som forventet: God hjemmebrygg, lett grumsete med kraftig humlebitter ettersmak. Smaksrikt og godt øl egentlig, men en smule bitrere enn jeg liker min IPA uten tyggbart tilbehør. Jeg vil nok heller foretrekke en Goose Island eller en Proper Job hvis jeg skal drikke mange på en gang. Men til mat som krever litt bitter drikke er nok denne et utmerket valg. Til pinnekjøttet ved siden av tequilaen vil nok denne løfte ribbefettet til nye høyder. God kandidat til julaften mao.
kommer bilder i min tråd etterhvertBrasse skrev:For ein salig blanding. Aldri før har hjelmen vore så fantastisk trang.C. Alshus skrev:Bøgedal Nr 185 Lys ale.
Brew Dog Tokyo 2
Southern Tier Mokah
Pieropan La Rocca 2006
Bristol Jamaica Rum 1975
Rom anno 1860.
Jean Filliox Single Cask
Ægir IPA
Nøgne Ø Dark Horizon 2.
Kvelden er fullkommen!
Bilder!!
Uff nå forsvarer jeg Deph igjen :-[GjeEsp skrev:Får du ribbefett av pinnekjøttet burde du ta en prat med slakteren
Spiralis skrev:PS. Ribbefett til pinekjøtett er GODT !!