Er ikke det å trekke lavkarbo-ideologien litt langt?zimon skrev:Kremfløte fra Tine
Neida, skjer bare en sjelden gang når jeg er sulten og ikke gidder å lage noe her jeg sitterbaluba skrev:Er ikke det å trekke lavkarbo-ideologien litt langt?zimon skrev:Kremfløte fra Tine
Vel bekomme.zimon skrev:Neida, skjer bare en sjelden gang når jeg er sulten og ikke gidder å lage noe her jeg sitterbaluba skrev:Er ikke det å trekke lavkarbo-ideologien litt langt?zimon skrev:Kremfløte fra Tine
Skål på den du...ErosLoveking skrev:Vann i hele dag, skeier ut med et par pils om kort tid. Tusler bort på Last Train og releasekonsert og det som kan bli stående som en av de beste norske plateutgivelsene i år......
så spennende!Brasse skrev:Siste eg hadde i glaset var ein velsmakande vørt frå mine 20 liter første eigenbrygga Porter.
Denne ble for spesiell for meg. Synes det søte krasjet med det bitre og det smakte bare "rart", da foretrekker jeg heller en Beer Geek Breakfast fra samme bryggeri.Minutten skrev:Nøgne Ø Dark Horizon 3rd Edition, litt overasket over at den var såpass søt i smaken.
Blir nok med den ene flasken, vel stiv pris med kr.400 pr.l.
Townes skrev:Denne:
Glenmorangie Lasanta
Fjerde nå. Etter en ok italiensk rødvin gikk ned til middagen.
Hvor får en tak i sånt ??C. Alshus skrev:
Fy faan, denne råkker!