V
vinyl-jønki
Gjest
Slik ser en speedo ut:Haha x 2.
1. Vet ikke hva speedo er, så gammel er jeg.
2. Du beskjeden. Haha.
Slik ser en speedo ut:Haha x 2.
1. Vet ikke hva speedo er, så gammel er jeg.
2. Du beskjeden. Haha.
Kjøp deg platespiller, Tom, så skal du få plata av meg.Skråler fremdeles etter første platen til Rainmakers jeg. Hmmmm
Hehe, hadde ikke vært en dum første plate i en samling detKjøp deg platespiller, Tom, så skal du få plata av meg.Skråler fremdeles etter første platen til Rainmakers jeg. Hmmmm
Oppdaget at den hadde jeg sikra meg allerede. Er vel tredje gang jeg har anskaffet den da.
jupp, det spirer og gror ute, snart er sommeren her. Og jeg kan klage på varmen igjen, ser fram til det.Ser du har vært en tur i parken
Myrland er kongelig!
Gikk for fotlenke med tung kule, så han ikke blir så mobil.Skeptisk til at dette holder, du burde kanskje tatt en kikk i tråden til janfrt for å få tips.
Noe strømførende kanskje ?
hehe, er du innom oslo iblant, er du velkommen til litt spising. Har mye rester til eting i morra (søndag), feks.Og bacaloen smakte helt nydelig antar jeg. Går lammemåltider en høy gang.
Creed
hei, som utflytta kristiansunder og med slekta der og overtatt barnsdomshjem på Grip, kan jeg skrive under på det. Er relativt ofte i Baillsund.Hei
Kan anbefale Det Mondene Selskab en øreogtungekulinarisk tur til Kristiansund, flere verdenskjente plasser hvor bacalao, blainnabaill og gammelsalta sei serveres (Smia ved Mellomværftet er at absolutt krav om å besøkes) i tillegg til vel så mange plasser hvor det serveres god musikk.
Kanskje besøke Delthrals kino samtidig?
Selvsagt.Fanken, skulle vært der.
Ehh, de er parkert på sidelinja, ja. Som førstereserve. Liker å ha to av alt, så det ikke blir stopp i musikken...Hei! Spørsmål inn fra sidelinja her nå; Har du pensjonert 805-blokkene !?! Hææ? ;-)
Hva spiller du med no da, og var det verdt det? Mindre effekt, men bedre lyd?
Få høre!
Har vært mye i Mellomværftet æ å. Det var der fiskeskøyta til far min stod på slip, har hatt noen timers med jobbing der, ja.Hei igjen united
Gossing I, men bor i Kristiansand. Har vandret mye i Baillsund ifm landligge da jeg var ombord på Island Frontier. Mellomværftet og Hansteen ble besøkt og gammelsalta sei nydt på Smia.
Artig at fattigmannskost som gammelsaltasei nå er sett på som bortimot kulinarisk høytid å få nyte.
Blainnabaill har jeg spist siden slutten av femtitallet, modern laget den så god at jeg fortsatt kjenner både smak og lukt, likevel var nå både "baill" og bacalao servert ombord eller på spiseriene inne i sentrum virkelig snadder.
Det blir vel som å banne i kjærka å legge inn denne pekeren, men lydogbildeavhengige er vel en del av samme familien uansett om det er HiFi eller AV (han har en utrolig fin utsikt mot pekaillholmen han Delthral):
AVforum - der audio- og video entusiastene møtes!
Hilsen MarantzSystemAudioTandbergTechnicsSonyHitachiAIWAPionerDenonBangOlufseneierogutflyttaRomsdaling
Ingen tvil om at musikkopplevelsen er størst live. Når det klaffer, vel å merke.
Fryktelige sympatiske folk, smilet og signeringshånda satt løst hos dem alle. Strilen tok seg av det meste av snakkinga innledningsvis, han er jo så god i inglisj. Eller var det fordi han var den mest groupiaktige av oss?