god søndag, godtfolk!
Ingen søndag uten søndagspunk! Det kjennes helt på sin plass etter en god fiskerett til middag. Kaffe og avec.
Tro det eller ei, dette er en halv kg kveitefilet.
Baksiden av medaljen, det er lørdag det. Også da ble det øl. Merkelig nok. Siden julemarsipanen ennå ikke har kommet i hus, bare derfor.
Plata blei i siste liten redda fra forbrenningsovnen, en blind kamerat fant forleden en kasse på loftet og var sikker på at det bare var skit. Jeg sjekket, det var det
ikke.!
tok med meg ca en tredel
resten fikk han heller ikke kaste, han får gi dem til et loppemarked. Det så ut som om det var noen verdifulle der, både i "min" bunke og i loppis-haugen. Jeg tok bare de jeg visste eller trodde jeg likte,
Gårsdagen, på laugardag, ble de vaska. Kroppspleien, oppvasken og klesvasken får heller vente, man måste prioritera!
Litt trist har helga også vært. Favoritt og en stor singersongwriter døde. Dermed ble helgens upåbegynte spilleliste kasta inn i peisen, det var bare å dra fram platene til Jerry Jeff Walker.
Her er "Mr. Bojangels" på scenen sammen med en annen trubadur (og gonzopolitiker), mr Kinky Freedman. Han som stilte til guvernørvalg nylig, for TExas.
Vi gamliser kan å kose oss, skål!