Zulu
Til avvenning!
Meget stilig. Har vurdert beige selv
haha, ja de er litt teasete sånn.Grattis med USM - du har kanskje fysisk flyktet fra løkka, men en gang hipster alltid hipster!
den ekstra høyden kommer jo godt med når været er fuktig og gikten kommer sigende
katt er bra å ha når man slapper av i sofaen med litt musikk og en iskald Hansa™, men de har en tendens til å ligge seg akkurat langt nok unna til at man må strekke seg for å rekke bort.
Vis vedlegget 676855
Sykler han like mye som før? Trivelig kar. Husker han kjøpte en Rega cd spiller av meg.Vis vedlegget 676859
denne mannen, alias Mr Hyde, eller cHAlshus, var det som foreslo beige. Et rart, men meget godt forslag, syntes jeg.
Etter litt betekningstid da.
Vis vedlegget 676860
"HFS's greieste" var ikke snauere enn at han koblet opp det meste mens jeg slanget meg nede i sofaen med en pils.
pass deg for ham når du er på skautur. Han durer i vei "der ingen skulle tru at nokon kunne.... trå"Sykler han like mye som før? Trivelig kar. Husker han kjøpte en Rega cd spiller av meg.
det er en spesialversjon laget av mannen fra helvetes forgård, H.R., for akkurat disse høyttalerne. Litt usikker på patentet, men det er ikke turbo-fakterPænt.... men 90W F5?? Er det F5T-v.3??
Med de ballong dekka tviler jeg ikke..pass deg for ham når du er på skautur. Han durer i vei "der ingen skulle tru at nokon kunne.... trå"
haha, jeg prøvde, men etter fem minutter stod han der: Han har vel akkurat rukket å bruke sandkassa til ungene her som sitt personlige toilett.Mjauritz koser seg.... Jag den ut for å fange mus - det er gnagernes år i år! Si han skal skaffe deg litt mus også
Flott, takker! Da blir det den andre.
Ja, eller mer.Sykler han like mye som før? Trivelig kar. Husker han kjøpte en Rega cd spiller av meg.
Ja, det var altfor tynne lårVis vedlegget 677574
det ryktes at Sluket har saksøkt skogen for å ha laget en modell av ham med for små proporsjoner