united
Æresmedlem
det var bra låt i den, men tror nok innstillingene må gås over. I et edruelig øyeblikk. Det kommer vel et slikt et før jul, det bør vel det.
Den er på lån inntil videre, men takk. Ja blir den, kommer det muligens en ekstra plate under, dog, de hyllene platespillerne står på er forsterket. Demping direkte under føttene er også en mulighet, men rent visuelt ser den litt liten ut på den store hylla. Men det aller første som skal gjøres, er å gå over innstillingene. først på selve armen, den er unipilot og vaklevoren, og det er vel og bra, men det virker som om selve «vta-huset» ikke er 100 % fastskrudd, og det skal det neppe være. Det virker som om jeg trenger en spesiell unbraco til det, så venter i aller første omgang på manual, protraktor,, mm.Gratulerer med ny platespiller.
Jeg synes denne modellen er genial i all sin enkelhet.
Solid og skikkelig laget, og gjør det den skal meget bra!
Tror kanskje jeg hadde eksperimentert litt med underlaget.
Mvh.
hehe, nei du sier noe. Tror nok det skal bli bra lyd, og trekasse skal jeg uansett ha. Så spørsmålet er om det skal være en eller to trekassetrillere på øverste hylle. Om det, hvis det kommer en andre spiller, kan være noe annet.Vet ikke riktig jeg....men et rør, riktignok gullfarga, under platetallerkenen. Så blir det bra lyd? Ja jeg har ikke hørt en sånn. For meg var en platespiller en brun trekasse, men nå er det ikke det hos meg heller. Så verden er i forandring ja. Akkjasan.
Lurer på hvordan en skrapa utgave av Linn låter? Jeg har hørt en fullt oppgradert en gang. Det er vel der du kommer inn med sadomasochist?Jeg har også en Rega. Den står trygt plassert på lageret. Men Linn ?
Er ikke det mest for sadomasochister ?
Det var mer alle innstillingene jeg tenkte på. Det kan ikke være lett å nyte musikken mens man lurer på om trampolinen er i vater. Men liker man å tukle og tweake så kan det være den rette spilleren. Men for meg med ti tommeltotter og begrenset teknisk innsikt så fremstår en LP12 som ett marerittLurer på hvordan en skrapa utgave av Linn låter? Jeg har hørt en fullt oppgradert en gang. Det er vel der du kommer inn med sadomasochist?
Beklager første innlegget om 70 tall og farger, Alzheimeren har begynt å slå inn.Aha, da var jeg nok flytta, det var bare en håndfull igjen da, og i 1973 var det ingen igjen. Det var den gangen vi hadde noe som het sentraliseringspolitikk.
takk, takk, den virker være solid og god, men den er bare på prøve foreløpig. Foreløpig syns jeg det er noe som ikke er helt riktig, VTA-huset sitter ikke helt tight, må finne ut dette før jeg tester den videre. Tror det er noe verktøy på innkommende i morgen (manualer, unbrako, protraktor), det er bedre å vurdere den skikkelig når jeg kan stole på at alt er som det skal være. Men visuelt holder jeg på å venne meg til den, det er da noe.Gratulerer med ny Kuzma United
mens jeg har vel hatt både vannkopper, meslinger, kusma og røde hunder, skulle vi ikke det da? I gamle dager var det bra å få barnesykdommene som barn.Mener jeg er vaksinert mot kuzma
Tja. Vet ikke. Synes du det ga deg noe ekstra inn i livet? Ser ikke fordelene selv, men hva vet vel jegmens jeg har vel hatt både vannkopper, meslinger, kusma og røde hunder, skulle vi ikke det da? I gamle dager var det bra å få barnesykdommene som barn.
søstera hans er heller ikke så verst. Hun insisterer på å ligge på arma og sove middag sammen med meg, hver dag. Hva skulle man gjort uten muligheten til å streame musikk? Fra egen server, selvfølgelig.Vakker pus
tror nok det er mus som tenker mest på musTo som drømmer om mus.....