Bikkja er sendt tilbake til matmor, dermed kan jeg sette opp anlegget litt halvfast, for mørketida. Syns ikke det låter så verst no, og jeg er vel ikke såå glad i koble opp og ned ledninger og dingser der bak.
Allerede er den svarte kulda her, da er det noe spesielt med innelivet foran påslåtte rørforsterkere. Uten deksel, vil se lysende rør!
Godt å ha dem i hus igjen, ja, Og med en god del reserverør samt 3-4 bra fungerende transesett i tillegg, kan vinteren bare komme. DSB ønsker at vi skal klare oss en uke ved krise, jeg har forsterkere så jeg klarer meg gjennom minst tre årstider!
Har kjørt audition (bokstavelig talt) mellom transene i de siste par ukene, har kommet fram til at F5 skal få plassen reservert transistoreffekt på ampsvitsjen i vinter. Men kan ikke si det var mye som skilte dem, noen små pluss/minus dem imellom bare.
Akaien imponerte med mer enn utseendet. Mer effekt og gain enn F5 betydde mer likt gain med rørblokkene, noe som var gunstig. Kanskje var det noe høyt oppe i diskanten som skurret. Eller "skurret". Den får i det minste forlenget noe sin midleritidige oppholdstillatelse i racket. Innbytterbenken. Ingen ting skal være helt spikret.
Amp A er selvsagt røreffekten. Ser jeg har glemt å svartlegge rødlyset på ARC Studio. Rødt lys er nesten like ille som blått.
Ja det ble noen ledninger som ble til overs. Mange av disse stod koblet opp kun i en ende. Jaja, da har jeg reserver til krisetida der også.
Bare få ryddet litt, så kan jeg igjen glemme utstyret, bedre å konse på musikk, lys og øl.