Tror jeg har sett den 5 ganger eller noe. Det blir nok flere ganger også. Fantastisk film!Fight Club - kongefilm har sette den før for maaange år siden så ble ikke så overrasket som sist Så den på BD-utgaven. Knallbra lyd og flott bilde.
Vis vedlegget 345769
For noe søppel av en film ja!
Knall film ja!Jeg fikk omsider somlet meg til å se Birdman. En fantastisk film på alle måter!
Vis vedlegget 347027
Ser den kun færdig fordi jeg har betalt 49 Kr og for Charlize Theron , men må nøjes med at se 10 min af gangen , magen til totalt ligegyldigt lort uden handling skal man sgu lede længe efter , hvorfor spilder folk tiden på sådan noget totalt hjernedødt bras , hvis de da ikke lige er fordi man ikke er kommet ud drengerøvs puberteten, eller måske er i den.
Det var omtrent det jeg satt og tenkte også, mens jeg gjespet meg gjennom Automata. Men han er jo ikke alene om dette, det er jo mange gode skuespillere som briljerer på et tidspunkt i karrieren før det virker som ingen vil gi dem bra roller lenger. Kanskje Tarantino kan gjenopplive karrieren hans også.Hva har egentlig skjedd med Antonio Banderas? Han var jo et hett navn, men nå ser det ut til at han strever litt......
Hadde 100" 16:9 lerret med trerørs for mange år siden, og savner det litt selv om bildet var ganske rufsete med DVD som beste kilde, og man aldri fikk justert bildet helt perfekt. Med BD og dagens prosjektorteknologi tror jeg det kan bli ganske moro å prøve litt stort bilde igjen. Hjelper å sitte nærme også, få fylt mest mulig av synsfeltet.A most wanted man er en film man må se flere ganger. En "slow burner", som man også sier.
Hjemme har jeg 2 meter lerret og sitter 2 meter unna. Det blir det stor skala på ting