Svindyre kabler er en ting, kunnskapen om hvor den bør monteres og når er noe som er rett sjeldent..
For att forskjell, ønsket sådan skal astedkomme.
Hørsel er også noe som kan trenes, det samme med persepsjon...
Visse typer komponenter liker ikke visse typer kabler... det vil funke men vil ikke funke tilsvarende prislapp.
Ikke rart att man i visse tilfeller ikke har hørt forskjell, eller til og med likt det mer rimelige alternativet. (ikke att det er feil...
)
Så, hva gjør man? Jo, man bruker forhandler og handler mest mulig fra den karen man skjønner kan sine ting! Så enkelt er det mener jeg.
Jeg sier alltid, har man ikke kunnskap, så kan den kjøpes, for en pris..., men den kan det!!
Det att vi, jeg unntar ei meg selv her, besitter superb info/kunnskap er ofte en kjærkommen illusjon, vi ofte liker å illudere/krydre tilværelsen med..
Dette er ikke alltid konstruktiv og eller produktivt med tanke på ikke minst oppkabling av ett annlegg, spesiellt her, ikke minst bør man bruke det en forhandler er, en person med gjerne stor og etterhvert bred erfraring med ett produkt, man selv bare vet en ting om, att man har råd til det!
mvh