Alternativt les databladet for NC400, spesielt side 12 og 13.
http://www.hypex.nl/docs/NC400_datasheet.pdf
http://www.hypex.nl/docs/NC400_datasheet.pdf
Kjører også uten jord på alle nettkablene mine i mitt lytterom.pengesluk skrev:Jeg kjører fullstendig uten jording. Sikkerhetsmessig ikke noe problem, gulvet er i hel tre og det finnes ikke andre jordingspunkter i lytterommet.
Eller løse det med å filtrere jord slik jeg gjør....pengesluk skrev:Problemet med nettjord er at nettet ikke alltid er helt friskt...
Å, ja! Slik..?? ;D ;DOblivion skrev:Eller løse det med å filtrere jord slik jeg gjør....pengesluk skrev:Problemet med nettjord er at nettet ikke alltid er helt friskt...
Ikke akkurat ;D ;Dpengesluk skrev:Å, ja! Slik..?? ;D ;DOblivion skrev:Eller løse det med å filtrere jord slik jeg gjør....pengesluk skrev:Problemet med nettjord er at nettet ikke alltid er helt friskt...
Hvordan gjør du det?Oblivion skrev:Ikke akkurat ;D ;Dpengesluk skrev:Å, ja! Slik..?? ;D ;DOblivion skrev:Eller løse det med å filtrere jord slik jeg gjør....pengesluk skrev:Problemet med nettjord er at nettet ikke alltid er helt friskt...
Men du har jo muligheten til å teste ut hva filtret jording gjør for ditt anlegg...
Foreslår at du sjekker ut dette ASAP og "spøker" med konseptet hvis det ikke virker...
[spøk mode1]John_Harald skrev:Hvordan gjør du det?Oblivion skrev:Ikke akkurat ;D ;Dpengesluk skrev:Å, ja! Slik..?? ;D ;DOblivion skrev:Eller løse det med å filtrere jord slik jeg gjør....pengesluk skrev:Problemet med nettjord er at nettet ikke alltid er helt friskt...
Men du har jo muligheten til å teste ut hva filtret jording gjør for ditt anlegg...
Foreslår at du sjekker ut dette ASAP og "spøker" med konseptet hvis det ikke virker...
Stemmer det? Den ene XLR-pinnen ser veldig naken ut på bildet. Fra databladet:Hunter2 skrev:Litt mere forklaringer på hva jeg har gjort:
Pin1 signalkabel-Pin2 xlr
Pin2 signalkabel-Pin3 xlr
Pin3(ampon)signalkabel-skjerm-Pin1 xlr- chassis
Pin1 = JORD / ampONHunter2 skrev:Litt mere forklaringer på hva jeg har gjort:
Hvis den røde ledningen på figur2 er signal+ så har jeg koblet den til Pin2Oblivion skrev:Pin1 = JORD / ampONHunter2 skrev:Litt mere forklaringer på hva jeg har gjort:
Pin2 = + signal
Pin3 = - signal
På bildet ser det ut som om du har koblet jord til Pin3 på XLR kontakten
Brukte en gammel Sony reciever som testutstyr.Preout front R- ingen lyd .Men satte på all channel og koblet preout til center så spiller den.Mr-T skrev:Hva var problemet egentlig?