atledreier
Overivrig entusiast
Alle stoler på deg, T! 8)
orso skrev:Det holder med Mr-T sine tilbakemeldinger for min del. Skal Vadseth snart avgå med pensjon, så håper jeg du søker jobben som redaktør. Korte og presise lytteinnrykk i et lyttemiljø man har kontroll på hva som er hva.
;DMr-T skrev:Jeg håper det der var en spøk Orso.
Under forutsetning at de er fornuftig.Mr-T skrev:Jeg beundrer de som er i stand til å si så mye som mulig, med så få ord som mulig.
Halleluja !orso skrev:Det holder med Mr-T sine tilbakemeldinger for min del. Skal Vadseth snart avgå med pensjon, så håper jeg du søker jobben som redaktør. Korte og presise lytteinnrykk i et lyttemiljø man har kontroll på hva som er hva.
søk du Orsoorso skrev:Det holder med Mr-T sine tilbakemeldinger for min del. Skal Vadseth snart avgå med pensjon, så håper jeg du søker jobben som redaktør. Korte og presise lytteinnrykk i et lyttemiljø man har kontroll på hva som er hva.
Til tirsdagen kommer jeg opp med en Dynamic Precision A1b (EBW) som skal få prøve seg litt - blir spennendeScrooge skrev:La samtidig igjen noe utstyr hos Morten, som sannsynligvis vil bli brukt i en "on-the-fly" sammenlikningstest mellom NC400 og andre forsterkere.
Så får vi se hva slags konklusjoner man etterhvert kan legge på bordet?
Ikke helt sikker på om jeg skjønte den helt.tore_v1 skrev:Ser frem til rapport. Det ville også vært interessant å få en sammenligning mot tilsvarende prisede effektforsterkere med samme (fraværende) klangsignatur.
Lurer på om du kanskje har misfortstått litt her, Mr-T?Mr-T skrev:Veldig interessant!
Mark Levinson 33 ble visstnok brukt som en av referansene under utviklingen av Ncore, og det er jo en forholdsvis kompetent forsterker... Ett av målene var at Ncore både målte og låt bedre en ML 33.
Jeg har ingen konkrete eksempler. Nevnte DP-forsterker som skal medbringes er vel mer kostbar enn to nCore-moduler?EHED skrev:Ikke helt sikker på om jeg skjønte den helt.tore_v1 skrev:Ser frem til rapport. Det ville også vært interessant å få en sammenligning mot tilsvarende prisede effektforsterkere med samme (fraværende) klangsignatur.
Noen eksempler?
Jeg skjønte det....Scrooge skrev:Lurer på om du kanskje har misfortstått litt her, Mr-T?Mr-T skrev:Veldig interessant!
Mark Levinson 33 ble visstnok brukt som en av referansene under utviklingen av Ncore, og det er jo en forholdsvis kompetent forsterker... Ett av målene var at Ncore både målte og låt bedre en ML 33.
ML representerer i dette tilfellet Martin Logan (Vista).
Det er vel rimelig grunn til å anta at ferdige produkter med Ncore teknologi kommer til å havne langt over 100' kr per kanal.tore_v1 skrev:Jeg har ingen konkrete eksempler. Nevnte DP-forsterker som skal medbringes er vel mer kostbar enn to nCore-moduler?EHED skrev:Ikke helt sikker på om jeg skjønte den helt.tore_v1 skrev:Ser frem til rapport. Det ville også vært interessant å få en sammenligning mot tilsvarende prisede effektforsterkere med samme (fraværende) klangsignatur.
Noen eksempler?
Jeg er vel i grunn også usikker på hvor mye det må testes mot for å bekrefte at bruksverdien av nCore er høyere enn anskaffelsesverdien.
Det var dagens ;D ;D ;Dtore_v1 skrev:For å forsvare en pris på 100k per kanal må de vel kjøpe kabinett fra Edge.
Det beste hadde vel vært om lyden alene kunne forsvare en slik pris - Noe jeg håper. For noen blir det vanskelig å godta lydkvaliteten hvis de vet at disse er basert på "billige" Ncore modeller.tore_v1 skrev:Da blir det i alle fall rimeligere å kjøre DIY-versjonen..
For å forsvare en pris på 100k per kanal må de vel kjøpe kabinett fra Edge.
Rundt 3000 NOK med moms pr. modul.atledreier skrev:100k?!?! Hva koster disse nCore modulene?