Ludo
Hi-Fi freak
Så bra, det gleder meg! Regner med egen tråd som dokumenterer herlighetaMr-T skrev:Modulene mine er shippet fra Hypex gitt. Jubel i stuen!
Så bra, det gleder meg! Regner med egen tråd som dokumenterer herlighetaMr-T skrev:Modulene mine er shippet fra Hypex gitt. Jubel i stuen!
Jepp det hadde vært noe, med montering og alt.....Ludo skrev:Så bra, det gleder meg! Regner med egen tråd som dokumenterer herlighetaMr-T skrev:Modulene mine er shippet fra Hypex gitt. Jubel i stuen!
Flott ser fram til det !Mr-T skrev:Må skuffe dere litt, for jeg har ikke tenkt å montere modul og SMPS i noen boks sånn foreløpig. De kommer etter all sansynlighet til å bli montert direkte på høyttaleren. Men lytteinntrykk og litt bilder kan jeg love i hvertfall.
Whoaaa!EHED skrev:Da fikk jeg mail også
Dukker opp noen andre godbiter også fra i morgen muligens.Scrooge skrev:Whoaaa!EHED skrev:Da fikk jeg mail også
Det kan se ut som om at det blir noen travle romjusldager! ;D
Ved internasjonale betalinger er det nok først og frest valutakursene banker tjener penger på. Om du overfører 100.000 kroner og får en kurs som ligger 1% unna markedet utgjør det 1000 kroner. Om betalingen går skikkelig ordentlig tregt og tar en uke (normalt innen EU/EØS er 2-4 dager) så utgjør rentene på denne perioden p.t. rundt 40 kroner (mindre om man legger dag-til-dag-rentene i EUR til grunn). Mellom banker i markedet går det selvsagt mye kjappere.Asbjørn skrev:Bankene er vernede bedrifter med sugerør i statskassene. De tar seg god tid med en slik overføring, for i tiden fra pengene er trukket fra din konto og til de er godskrevet mottakers konto, er det bankene på veien som innkasserer rentene.
Hvor blir det av bilder av Hypex montert direkte på høyttaleren og lytteinntykk... ;DMr-T skrev:Verden er et rart sted. Å overføre penger elektronisk fra Norge til Nederland tar 6 dager. Men å sende en pappeske andre veien tar under 1 dag....
Med andre ord: modulene er her. UPS-julenissen er snill.
Lovende. Jeg har nusselig liten plass...johnnygrandis skrev:Disse ser jo ut til å kunne passe inn i ett nusselig lite kabinett da...
Kan da ikke drive å dille med middag når du har slike andre viktige foretak mann!Mr-T skrev:Nå har jeg lyd i mine, og de er kobla opp på høyttalerne. Det kommer lyd!
Lytterapport: Senere.
Nå: Middag
Har du montert modulene opp/ned eller er det lufting i topp og bunn i chassiet?Goophy skrev:23*23*8cm monoblokk er ikke dumt!
Ja, er nok av plass til det. Har ikke helt bestemt meg for om det blir en eller to bokser enda. Får se hva jeg føler for etter jul.Mr-T skrev:Du hadde fint fått to av hver oppi de kassene. (som er fra Modushop ?)
Lufting oppe og nede.Griffenfeldt skrev:Har du montert modulene opp/ned eller er det lufting i topp og bunn i chassiet?