Hehe, med andre ord, neppe med det første om det noen gang blir horn igjen....65finger skrev:drar til latvia og produserer opp en 13-15 par om 3 uker. beholder et av de sjølHCS skrev:Når kommer det det hornhøytalere igjen i heimen da ?![]()
|
Hehe, med andre ord, neppe med det første om det noen gang blir horn igjen....65finger skrev:drar til latvia og produserer opp en 13-15 par om 3 uker. beholder et av de sjølHCS skrev:Når kommer det det hornhøytalere igjen i heimen da ?![]()
drar til Latvia og produserer opp om 2-3 uker. er ikke så lenge til det ???HCS skrev:Hehe, med andre ord, neppe med det første om det noen gang blir horn igjen....65finger skrev:drar til latvia og produserer opp en 13-15 par om 3 uker. beholder et av de sjølHCS skrev:Når kommer det det hornhøytalere igjen i heimen da ?![]()
...Fått nytt effekt-trinn?
![]()
NagaokaHCS skrev:Grattis da. 2-3 uker... H6 kloner ?
65finger skrev:NagaokaHCS skrev:Grattis da. 2-3 uker... H6 kloner ?
ISkammekroken er det godt å være. får til og ned farsebabb på tur nåJanR skrev:Lei av å være i skammekroken finger's
Blir artig det der, gleder meg.
/jan
Veldig synd at han ikke velger å dele sine erfaringer med oss her inne på HFS lenger, og han er faktisk ikke den eneste :'(musicman skrev:Synd at Raymond ikke er på sentralen lenger,,,,håper han kommer tilbake.
Prøvde å overtale han så godt det lot seg gjøre sist jeg snakket med han, med det virker som det kan ta sin tid,,,dessverre,,,ikke mange av hans kaliber i kongeriket, selv om han til tider kan virke ekstrem i sin iver etter perfeksjon, mener jeg bestemt at det slike som han som driver golyden fremover til stor glede for oss som har hørt hva som bor i hans kreasjoner.
næææh, mange som har fått det for seg å fylle igjen tomrommene i hjørnene med høyttalere.gut_man skrev:Det er vel bare Roberten som holder på med sånt?
Svært viktig med kabler som er kosher.65finger skrev:Kablene er tvunnet inni atomreaktoren på kjeller og spesialbehandlet i etterkant i Israel av HIFI-eksperter
Den Bjørn Eidsvåg skiva elsker jeg selv om Roberten disser den hele tiden gitt.65finger skrev:En stor samling av KKV,Jazz og andre godlydende LPer
Ja jøss, høyttalere og bekledning må matche skal man få mellomtonen til å sitte.mesut skrev:flott grilldress, matcher høyttalerne
Roberten skrev:Ja jøss, høyttalere og bekledning må matche skal man få mellomtonen til å sitte.mesut skrev:flott grilldress, matcher høyttalerne
Hehe får da være grenser.Roberten skrev:Du kan så si, JanR, men jeg er bare overlykkelig over at han ikke mobbet meg fordi jeg er lubben.
Roberten skrev:Du kan så si, JanR, men jeg er bare overlykkelig over at han ikke mobbet meg fordi jeg er lubben.
ikke et vondt ord om mojitomesut skrev:Roberten skrev:Du kan så si, JanR, men jeg er bare overlykkelig over at han ikke mobbet meg fordi jeg er lubben.
tsktsk, hvordan kan du tro sånt, roberten?
jeg driver ikke med den slags.
lytehumor gikk av moten i 2003, sammen med sukkerlaken mojito og den hvite dressen til david beckham.
For all del. Men litt god gammeldags skadefryd er aldri feil.mesut skrev:Roberten skrev:Du kan så si, JanR, men jeg er bare overlykkelig over at han ikke mobbet meg fordi jeg er lubben.
lytehumor gikk av moten i 2003, sammen med sukkerlaken mojito og den hvite dressen til david beckham.
65finger skrev:ikke et vondt ord om mojitomesut skrev:Roberten skrev:Du kan så si, JanR, men jeg er bare overlykkelig over at han ikke mobbet meg fordi jeg er lubben.
lytehumor gikk av moten i 2003, sammen med sukkerlaken mojito og den hvite dressen til david beckham.![]()
For ikke å snakke om TOTO på full guffemesut skrev:65finger skrev:ikke et vondt ord om mojitomesut skrev:Roberten skrev:Du kan så si, JanR, men jeg er bare overlykkelig over at han ikke mobbet meg fordi jeg er lubben.
lytehumor gikk av moten i 2003, sammen med sukkerlaken mojito og den hvite dressen til david beckham.![]()
en sydenbrun finger med stylet-rufsete hår, rosa adidas sneakers, hvit beckham-dress og en mojito i handa får være bildet vi tar med oss fra første halvdel av 00-tallet.
Men for faen, jeg SPISER her..!! Hold opp!mesut skrev:65finger skrev:ikke et vondt ord om mojitomesut skrev:Roberten skrev:Du kan så si, JanR, men jeg er bare overlykkelig over at han ikke mobbet meg fordi jeg er lubben.
en sydenbrun finger med stylet-rufsete hår, rosa adidas sneakers, hvit beckham-dress og en mojito i handa får være bildet vi tar med oss fra første halvdel av 00-tallet.
pengesluk skrev:Men for faen, jeg SPISER her..!! Hold opp!mesut skrev:65finger skrev:ikke et vondt ord om mojitomesut skrev:Roberten skrev:Du kan så si, JanR, men jeg er bare overlykkelig over at han ikke mobbet meg fordi jeg er lubben.
Kjælekjøre på landet med kona? FEIL! Kjøre over evne på bane uten sikt? JAVISST!65finger skrev:Du store alpakka
65finger skrev:Blid som en sol før dressen kom på