C
cruiser
Gjest
Ingen varige skader på sinnet her. Poenget mitt er/var bare at når man tar et valg om å begi seg ut på tyngre ulovlige rusmidler, så tar man et valg som ikke bare går ut over seg selv.På ingen måte. Det handler mest om å tillate andre mennesker å ta egne valg. Man lever bare en gang og de valg man tar for seg selv er ikke nødvendigvis gyldig for alle andre. Jeg har ikke sans for overdreven moralisering, spesielt på områder der kunnskapen og erfaringen kan være mangelfull. Alt har sin pris, og overdriver man noe så kan det få uheldige følger. Spiser man for mye man kan man bli tykk, og det er heller ikke bra for helsen og økonomien. Har man ring i øret og hanekam få får man kanskje ikke like lett jobb som en veldresset herremann. Slik er verden, men vi skal tillate myndige mennesker egne livsvalg, selv om vi gjerne ville valgt noe annet. Rusmidler er ikke for alle, og jeg har full respekt for avholdsmenn så lenge de ikke forventer at alle andre også bør være det. Selv holder jeg med stort sett til vin og er nok litt A4 i så måte, men alle har forskjellig smak, også i rusmidler, og jeg synes egentlig at folk går glipp av opplevelser om de er alt for forknytte og engstelige når det kommer til rusopplevelser.Er rus eneste kriteriet for om man er A4 eller ikke?
Men nok om det, jeg skal ikke mase mer om dette i denne tråden, men da den etterhvert handler litt om livsstil og ikke bare klær så tillater jeg meg denne kommentaren om hvordan jeg sere på saken.
Jeg beklager at jeg var litt vel krass i en tidligere kommentar om saken, men regner med du ikke har tatt varig skade på sinnet.