Endpoint Audio
Bransjeaktør
Her er det forkjell på armene. Berserkr har 9". Hammershaug må ha et annet armbord mener jeg.
Nå funker det jo fint som det er, og PU er nok det som er naturlig å oppgradere først, men kjekt å vite at det er lett tilgjengelig.Jeg har armbord til 10" og 12" hvis du bestemmer deg for å bytte arm.
Men Dazed har rett, du skal kunne flytte motorhuset opp/ned i basen, langt mer enn 1mm. Du må nok ta i litt - motorhuset glir ikke alt for lett, så det er viktig å ikke dra/trykke i selve belt pullyen.Ellers, takk skal du ha @Dazed!
Motorhuset sitter forresten dønn fast til eh.. motorbasen. Pulleyen kan beveges ca 1mm. That's all.
Da må jeg ta ut støpselet, ta av drivbeltet og ta med hele motoren ned i kjelleren. Har skrustikke og gummiklubbe!Men Dazed har rett, du skal kunne flytte motorhuset opp/ned i basen, langt mer enn 1mm. Du må nok ta i litt - motorhuset glir ikke alt for lett, så det er viktig å ikke dra/trykke i selve belt pullyen.Ellers, takk skal du ha @Dazed!
Motorhuset sitter forresten dønn fast til eh.. motorbasen. Pulleyen kan beveges ca 1mm. That's all.
Mulig det er en settskrue der eller noe, som holder den fast?
Jeg tror min bare sitter i en tight o-ring.Mulig det er en settskrue der eller noe, som holder den fast?
Skal sjekke, men manualen nevner ingenting om dette.
Hahaha! Det var en spøk det der, Dazed. Er utdannet elektriker, ikke smedDet er en jobb du gjør med fingrene. Ligg for all del unna skrustikke og hammer.
Er en setskrue i motor øh.. basen ja, tok et bilde med ipaden:
Er champagnelyd over MP-110....Kjøpte en Nagaoka MP-110 som «vente-pickup» men har ingen hast med å oppgradere. Synes det spiller veldig bra nå. MP-110 plukker opp mindre støy enn Audio-Technica AT150Sa, og det betyr mye.
Det er faktisk det, men du har et annet valg også, ser jeg.Er champagnelyd over MP-110....Kjøpte en Nagaoka MP-110 som «vente-pickup» men har ingen hast med å oppgradere. Synes det spiller veldig bra nå. MP-110 plukker opp mindre støy enn Audio-Technica AT150Sa, og det betyr mye.
Vis vedlegget 489625
/ Morten
Han har sikkert et snes.Det er faktisk det, men du har et annet valg også, ser jeg.