Valentino
J. Brünnhilde
Hvite høyttalere låter best.HCS skrev:Når jeg ser bildene tenker jeg at målinger er for pyser..
Hvite høyttalere låter best.HCS skrev:Når jeg ser bildene tenker jeg at målinger er for pyser..
De HELT hvite gjør nok de....Iblanding av andre farger forvrenger og gjør at det hele er temmlig traurig dessverre.. Men slik er det jo bare . Sikkert derfor mine er sorte... Helt håpløst mao... ;DValentino skrev:Hvite høyttalere låter best.HCS skrev:Når jeg ser bildene tenker jeg at målinger er for pyser..
Du verden, VI er enige ;DValentino skrev:Hvite høyttalere låter best.HCS skrev:Når jeg ser bildene tenker jeg at målinger er for pyser..
65finger skrev:Hvite låter helt opplagt best
Legg et lag på baksiden av magnet også, altså på bass elementet.Nikko03 skrev:Ja jeg la ett tynt lag med akustilux på bakveggen bare, synes bassen ble litt
hva skal jeg si, mykere tror jeg blir riktig. Vanskelig å forklare. Jeg begynte uten dempemateriale,og kosa
meg noen dager så prøvde jeg å dempe litt, er usikker på hva jeg foretrekker får prøve litt frem å tilbake
Akkurat takker for tips ,da må jeg prøve det elsker å teste litt å fikle litt med godsakene ;DHaavard skrev:Legg et lag på baksiden av magnet også, altså på bass elementet.Nikko03 skrev:Ja jeg la ett tynt lag med akustilux på bakveggen bare, synes bassen ble litt
hva skal jeg si, mykere tror jeg blir riktig. Vanskelig å forklare. Jeg begynte uten dempemateriale,og kosa
meg noen dager så prøvde jeg å dempe litt, er usikker på hva jeg foretrekker får prøve litt frem å tilbake
Klipp til slik at det bare dekker magneten.
For å dempe litt nedover i registeret kan du legge dempemateriale forbi åpningen av hornmunningen. Dette vil ta litt mellomtone lekkasje også.
Håvard
Håvard
Mangler en ledning på det over, men det er ordnet nå.65finger skrev:ser bra ut H!
"Denne uka" er vel over nå Haavard?Haavard skrev:Det kommer visst noe annet morsomt inn dørene her denne uka.
65 og HCS holder kjeft. Norcad også. Bilder blir lagt ut.
Håvard
....hmmm...ligner på noe jeg har sett tidligere i denne tråden...Haavard skrev:Fin finish.
Håvard