Også mitt inntrykk etter å ha gjort mange søk, og mailet med diverse leverandører.Haavard skrev:Her er en dårlig og en god nyhet.
Det finnes ikke noen par med Vifa C17WH16-08 igjen i verden.![]()
Også mitt inntrykk etter å ha gjort mange søk, og mailet med diverse leverandører.Haavard skrev:Her er en dårlig og en god nyhet.
Det finnes ikke noen par med Vifa C17WH16-08 igjen i verden.![]()
meget glad for at det er et par til mine kloner ;D etter å hørt de klonene hos Haavard teller jeg nå dager før det atter står et par hvite og spiller i stua. Det spilte grisebra haavard. Etter min oppfattning så meget bedre på 300b blokkene dine enn den trofaste CJ. Ser frem til å høre om ølboksene og foliespolene løfter lyden ytterligere. Det blir spennende!Haavard skrev:Her er en dårlig og en god nyhet.
Det finnes ikke noen par med Vifa C17WH16-08 igjen i verden.
Den gode nyheten ;D er at det er et annet element fra en annen fabrikant som virker veldig lovende. Stort samme qts, vas og fs. Det er visst de parameterne som er litt viktige har jeg forstått.
Kommer tilbake med mer info.
Ellers kan vel kanksje noen ta jobben med å skru ut elementene fra Dali 104 og se hva som står på dem. Er ganske sikker på at de kan brukes. Bakdelen med disse Dali 104 er at de stort sett er fra 1995-1996 og eldre. Skumopphenget på disse bassene er desverre ikke veldig glad i lys. Kan bli litt morkne.
Håvard
Jo takk!! Feigefar fikk jo anledning til å høre på monopuls igjen noe som ga mersmak. mere om det i monopulstråden. utrolig kult at det finnes så gode høytalere til så hyggelig pris.HCS skrev:Jeg var også en av de "stakkarene" som ble eksponert for H sine kloner idag... ;D. Og ja, disse spiller musikk H. Da du spilte den "gulasj-kvintetten" måtte jeg bare smile... Dynamikk og tilstede-følelsen var påtaglig.. Grattis 65finger med den "feige" hvite varianten.... Tipper de vil spille skambra hos deg med forsterkeriet og en aldri så liten pre som ikke gjør skam på musikken...
![]()
Fjær skal bli.65finger skrev:Super ide haavard!! hvis du limer noen fjær på toppen også slipper jeg å pynte til påske. Bravo! Bravo! bravo!
Får vel ta et nytt bilde i morgen da.HCS skrev:Neh, gule med smiley på ;D. Og du skulle tatt et bilde ved en fyrstikkeske ved siden av... De ølboksene er strørrelse mammut... Spennede hvordan dette blir høres ut....Har tro på mr Gee...Og H er jo heller ingen dumskalle så dette blir nok bra..![]()
Ta kontakt om du trenger elementer.Nikko03 skrev:Det var jo flott at du fikk tak i elementer da
må vel se meg om etter mulige erstattnings elementer jeg og for disse har kommet
for å bli makan til levende lyd ;D
og hvis det som blir sagt om skumringen på elementet stemmer så skjer det vel noe
en gang i fremtiden å da må jeg være forberedt
I tilegg var en kamerat innom å han fikk hakeslepp ,trur han hadde innmari
lyst på sånne når dro hjem litt utpå "kveldinga";D
Haavard skrev:Det kommer visst noe annet morsomt inn dørene her denne uka.
65 og HCS holder kjeft. Norcad også. Bilder blir lagt ut.
Håvard
Har du noen gang opplevd at jeg holder kjeft?Haavard skrev:Det kommer visst noe annet morsomt inn dørene her denne uka.
Håvard
Riktig, horn tv.norcad skrev:Har du noen gang opplevd at jeg holder kjeft?Haavard skrev:Det kommer visst noe annet morsomt inn dørene her denne uka.
Håvard
Haavard har nemlig endelig funnet ut at lyd ikke er alt her i verden, og kjøpt seg TV! ;D