Hei
Nå har jeg spilt musikk i noen timer sammenhengende jeg vet ikke åssen jeg skal få ordlagt meg riktig.
Jeg har fått dynamikk trur jeg det heter. Jeg hører anslag på piano ,og jeg tar meg selv i å sitte å vente på neste anslag
som jeg hører er litt hardere en det forrige er det mulig. ???
Så var det akustisk gitar ,og el gitar hva skal jeg si, lyden bare står i rommet, perverst morro hvis det er lov å si det sånn.
Jeg har alltid ,så lenge jeg kan huske vært fasinert av saksofon ,men nå etter h6 kom i hus får jeg regelrett ståpels det er helt vilt.
Og vokalistene har kommet inn i rommet mitt ,hvis jeg lukker øya er jeg sikker på at jeg kan ta på artistene.
Det er i tillegg en imponerende bass gjengivelse i disse høytalerene. Jeg har aldri hørt maken fra en så "liten" høytaler.
Alt i alt kan jeg vel si at dette har fungert som det reneste vekkelses møte, jeg er hel frelst. ;D
Det er nok store muligheter for forbedringer i annlegget mitt, med hensyn til forsterkere,kilde,og kabler.
Men noen bedre oppgradering en H6 clonene, trur jeg man skal lete lenge etter.
Så akkurat for øyeblikket spiller jeg musikk på det utstyret jeg har å gliser fra øre til øre . ;D