Impulse H6 - et forsøk på en clone.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • norcad

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2006
    Innlegg
    1.262
    Antall liker
    22
    3dB ved 2-500hz er nok (dessverre) en mye større forskjell i lydsignaturen til høyttaleren enn du kanskje tror.
    Men SPH-176 er et element med god valuta for pengene og bør selvfølgelig prøves.

    Det er vel travle dager for deg på denne tiden av året Haavard, men bare gi beskjed når du har tid til målinger. Jeg tar "første" sommerferien nå over helgen og har derfor god tid de neste tre ukene ;D

    For TS-parametrene sin del, er det jo en mulighet om du bare kommmer ned med elementet. Så slipper du en timelang innvadering av heimen. :)
    Har du et 16-08 element liggende? Hadde vært greit å måle opp det også for sammenligningens skyld.
     

    andreas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.10.2003
    Innlegg
    2.367
    Antall liker
    150
    Om det er slik at H6 klonen spiller på sitt beste fra 15 - 20 watt forsterkereffekt med vifa elementene, så vil jeg tippe (ut i fra norcads målinger) at man må opp på rundt omkring 40W pushpull for å få orkestertrøkk med det monacor elementet. Jeg har ikke allverden slags erfaring/ innsikt til grunnlag for uttalelsen, kun litt erfaring med mine egne HT.
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.440
    Antall liker
    2.876
    Torget vurderinger
    3
    Hei alle sammen har nå sittet å lyttet på de nye elementene i noen timer :)
    Jeg er veldig fornøyd de virker mer definert i bassen starter ,stopper raskere med litt mer trøkk.
    jeg opplever også en mer oppløst mellomtone litt mer detaljer med andre ord.
    De er jo ikke innspilt ennå ,men de overrasker i positiv retning. :)
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.041
    Antall liker
    2.141
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Nikko03
    Har du noen løsning på hvordan bruke samme kasse?
    Det nye elementet er jo noe mindre i diameter.

    Håvard
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.440
    Antall liker
    2.876
    Torget vurderinger
    3
    Hei

    Nei foreløpig har jeg ingen pen løsning på dette.
    Jeg har bare dreid elementet slik at det ikke kom i konflikt med eksiterende skruehull Så brukte jeg treskruer for å feste elementet til kassen.
    ble jo litt ivrig etter å få testet lyden kan man si ;D
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.041
    Antall liker
    2.141
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Nikko03 skrev:
    Hei

    Nei foreløpig har jeg ingen pen løsning på dette.
    Jeg har bare dreid elementet slik at det ikke kom i konflikt med eksiterende skruehull Så brukte jeg treskruer for å feste elementet til kassen.
    ble jo litt ivrig etter å få testet lyden kan man si ;D
    Det samme gjorde jeg da jeg testet.

    Håvard
     

    norcad

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2006
    Innlegg
    1.262
    Antall liker
    22
    Andreas skrev:
    Om det er slik at H6 klonen spiller på sitt beste fra 15 - 20 watt forsterkereffekt med vifa elementene, så vil jeg tippe (ut i fra norcads målinger) at man må opp på rundt omkring 40W pushpull for å få orkestertrøkk med det monacor elementet. Jeg har ikke allverden slags erfaring/ innsikt til grunnlag for uttalelsen, kun litt erfaring med mine egne HT.
    Vil bare presisere at dette ikke er målinger, men simuleringer i en "tilsvarende" bassreflekskasse.
    Det er gjort kun for å vise hvordan de forskjellige elementene reagerer på den samme kassen, og hva forskjellene i hovedsak vil bli.
    Men det er helt korrekt at du må doble effekten for å få samme output med SPH-176.
    Har man forsterkerkraft til det, er jo ikke det noe problem. Monacor elementet har jo vesentlig større x-max og vil derfor tåle langt mer effekt.
    Vifa 16-08 når x-max med 30w inn, og vil i teorien da levere 107dB lydtrykk,
    mens Monacor SPH-176 når x-max med 80w inn og leverer da 108dB.

    Problemet vil i tilfelle bli at man får en overdreven "(dyp)"bass idet Monacor elementet vil trives bedre med en lavere avstemming i bassen.
    Kassestørrelsen passer nok elementet godt, så om noen med peil hadde endret "hornet" til en lavere avstemming tror jeg Monacor kunne gjort en bedre jobb en Vifa elementene gjør i bassen.
     

    Clintern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.04.2006
    Innlegg
    238
    Antall liker
    123
    Sted
    Åkrehamn
    Torget vurderinger
    6
    Heisann sveisann

    H6 White Version by H har bytte stue, fra 65finger til clintern. Uten spikes og tett intil bakevegg for øyeblikket (spikes ventes i posten og smårollinger trenger space :D)

    Musikken? Må komme tilbake til det, men låter luftig og realistisk det her gitt. Satte nesten kaffen i halsen når jeg kom ut i spor 3 på Dave Brubeck Quartet: Take five, featuring blue rondo a la turk, og trommeskinnet smalt til. Mangler ikke på live feel og åpenhet i alle fall!...More to come..

    Et lite "nettopp innflyttet" bilde hører med:
     

    Vedlegg

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.041
    Antall liker
    2.141
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    clintern skrev:
    Heisann sveisann

    H6 White Version by H har bytte stue, fra 65finger til clintern. Uten spikes og tett intil bakevegg for øyeblikket (spikes ventes i posten og smårollinger trenger space :D)

    Musikken? Må komme tilbake til det, men låter luftig og realistisk det her gitt. Satte nesten kaffen i halsen når jeg kom ut i spor 3 på Dave Brubeck Quartet: Take five, featuring blue rondo a la turk, og trommeskinnet smalt til. Mangler ikke på live feel og åpenhet i alle fall!...More to come..

    Et lite "nettopp innflyttet" bilde hører med:
    Å faen, hornmunningen rett i gulvet. Lurer på hvordan kaffen setter seg når du har fått spiksene på. ;D

    Håvard
     

    Clintern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.04.2006
    Innlegg
    238
    Antall liker
    123
    Sted
    Åkrehamn
    Torget vurderinger
    6
    He he

    Bilde er tatt rett etter utpakning, DB platen snurret med ca 5 cm høye treklosser under dem. Men at spikes vil spike det opp, no doubt! :D

    Koster på meg et bilde til:
     

    Vedlegg

    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Grattis. Pene og hvite er de. Det er nok en god del timer med innspilling før det sitter skikkelig.
     

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    Gratulerer, Clintern. Jeg var en millimeter fra å kjøpe 65fingers vakre høyttalere, men jeg er svært glad for at de havnet hos deg, min gode mann :)
    Fine bilder som gjør at lysten til å høre høyttalerene blir enda større.
    Lf
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    clintern skrev:
    He he

    Bilde er tatt rett etter utpakning, DB platen snurret med ca 5 cm høye treklosser under dem. Men at spikes vil spike det opp, no doubt! :D

    Koster på meg et bilde til:
    Fortell mer!!!
     

    Clintern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.04.2006
    Innlegg
    238
    Antall liker
    123
    Sted
    Åkrehamn
    Torget vurderinger
    6
    65finger;

    Spikes lar seg vente på (kommer i morgen antakeligen), men i stuen tryller Miles med trompeten, Waits har vært innom med sine early years, Mozart skal snart kjøre i gang med sitt Requiem - alt på sort gull, og du verden; jeg mener ørene mine har problemer med å henge med i den mentale eufori, eller motsatt - Det spiller så forbanna lufig, deilig detaljert og nærværende at det er en fryd! Spor 5 på A siden "Ice cream man" er en låt jeg har kost meg med utallinge ganger. Både fra Closing Time platen, og Early Years, MEN, i kveld, fra early years som har en kuler versjon, mer slepen og blues erten, opplever jeg en kick ass gitar ala youngs autodidaktisk kunst geni riff i låten, hva faen ;D Og de er ikke innspilt sier du!!!!! ;D

    I nyskjerrighetens navn 65finger, hva i svarte erstatter du disse med hvis ikke H2 ;)

    Og Trond, du husker kanskje vi snakket om disse H6 long time ago når Mr H var i planleggingsfasen, og nå står de i stuen, neste by accident, or not? Uansett velger jeg å tro på en slags skjebnens vei mot det gode her 8) anysvays trond - thanks!

    MVH

    T
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Jeg erstatter de med andre hornhøytalere. kommer tilbake med en billedtråd om de når de er ferdig produsert. Jeg savner de hvite. De spiller fletta av svært så mye.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    Veldig hyggelig at du er så euforisk, Tommy... ;D er det nå jeg skal si "Hva var det jeg sa?" ;D ;D ;D Og du har enda ikke hørt dem med spikes heller! Du er en sann musikkelsker, det skal du ha. Enhver som vurderer et par nye høyttalere med vintage Waits, Miles og Mozarts monumentalt vakre requiem i stedet for Bremnes, hifiblues eller audiofil støy får evig respekt i min bok. Du har kjøpt et par høyttalere som greier å avdekke musikkens sjel. Det er en ufattelig sjelden egenskap.

    Denne H6-versjonen er en genial høyttaler. Virkelig genial. Og du er i sannhet en heldig mann !
     

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    Veldig glad for at du liker høyttalerene så godt, Clintern. Impulse gnir det inn at dette er en fantastisk høyttaler ;D, Hadde jeg ikke vært så musikalsk stimulert for tiden, så hadde jeg nok grått mine tårer for at jeg gikk glipp av disse. Utrolig deilig å ha to slike musikalske høyttaler i vår vennekrets.

    Lf
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.041
    Antall liker
    2.141
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Faen, er dere klar over hvilken oversetterjobb som hviler på mine skuldre når jeg nå drar til Norbert og Ungarn i juni. Et slikt euforisk språk innebærer timer foran pc'en med en enda mer euforisk og halvfull ungarer.

    clintern
    Det heter nok
    Impulse by Håvard & Norbert
    Det er tross alt en hvis mann vi ikke må glemme her, hjernen.

    Håvard
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    Peanuts, Haavard! Du er da lærer! Selv om du bommer på ortografien..... ;D

    Dessuten bør vel Brian Taylor nevnes, synes du ikke? ;) Når vi er inne på dette med hjerner, mener jeg...
     

    Clintern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.04.2006
    Innlegg
    238
    Antall liker
    123
    Sted
    Åkrehamn
    Torget vurderinger
    6
    H; Norbert har min dypeste takk! (fant ikke ungarsk(?) ordbok desverre) ;)

    LF: Uten tur på vidda med påfølgende øl og neil i stua di på cj, ear, arcam og snell ville ikke min sjel vært mottakelig for slike sjelssvinger H6 byr på! Du kommer en tur i helga kanskje?

    Trond; I hear ya! 8), (det er mulig vi må snakke litt riia og slikt litt senere...)

    Lærergjerningen krever seng, men elevene må nok slite med en trøtt, men glad kaptein i morgen. Har startet på Neil`s Decade (4LP), bryte den snurren er i samme lei som avbrutt samleie eller eventult ekstremt tidlig sædavgang 8)

    "The world is turning I hope it dont turn away, Neil the deal!"

    MVH

    T
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.041
    Antall liker
    2.141
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    impulse skrev:
    Peanuts, Haavard! Du er da lærer! Selv om du bommer på ortografien..... ;D

    Dessuten bør vel Brian Taylor nevnes, synes du ikke? ;) Når vi er inne på dette med hjerner, mener jeg...
    Du synes den var morsom den greia med ortografien ja.

    Joda, Brian Taylor bør nevnes. Helt klart. Synd han ikke svarer på mailen jeg har sendt han. Prøver å hoste ut litt info om demping av disse høyttalerne.

    Ellers er dette en fornøyelig dag. Hadde elever oppe til eksamen i dag, muntlig RLE. To fikk 6. Begge ga sensor bakoversveis. Ei ble så glad at hun grein. Må ikke glemme de andre heller, gjorde det bra de og. Hmm, fin dag dette. Godt å være lærer på slike dager i grunn.

    Håvard
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    Vi bør nok snakke riaa snart ja, Tommy. Tror jeg vet om en som hadde spilt som et eventyr hos deg..... ;D
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    Så fin og musikkopplevelsesfrembringende denne tråden har blitt! Det er faen meg snart den siste tråden på HFS jeg i det hele tatt gidder å poste noe i.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    Haavard skrev:
    impulse skrev:
    Peanuts, Haavard! Du er da lærer! Selv om du bommer på ortografien..... ;D

    Dessuten bør vel Brian Taylor nevnes, synes du ikke? ;) Når vi er inne på dette med hjerner, mener jeg...
    Du synes den var morsom den greia med ortografien ja.

    Joda, Brian Taylor bør nevnes. Helt klart. Synd han ikke svarer på mailen jeg har sendt han. Prøver å hoste ut litt info om demping av disse høyttalerne.

    Ellers er dette en fornøyelig dag. Hadde elever oppe til eksamen i dag, muntlig RLE. To fikk 6. Begge ga sensor bakoversveis. Ei ble så glad at hun grein. Må ikke glemme de andre heller, gjorde det bra de og. Hmm, fin dag dette. Godt å være lærer på slike dager i grunn.

    Håvard
    Gratulerer med vakre eksamensresultater, Haavard. Og takk for sist! Du må komme innom til en lengre seanse snart, det ble faltfor kort og hastverkspreget, men hyggelig som alltid.

    Ang. Taylor, husk at han er brite. Det er noe med briter, internett og responstid, bare så du vet det. Prøv igjen!
     

    Clintern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.04.2006
    Innlegg
    238
    Antall liker
    123
    Sted
    Åkrehamn
    Torget vurderinger
    6
    Det er sant Valentino, og den måler 2 meter og litt til fra list til list. Utrolig kult å gå gjennom musikken. I går satt jeg meg i åpningen og jammet med Mr Waits - fin metafysisk kveld m.a.o! 8)

    Trond; Det er jo snart tid for staten å betale oss noen smuler tilbake, har du noe på gang angående riia, let me know! Og by the way er det steike meg på tide at musikkelskende organismer klarer å opprette og holde på en tråd der sharing is caring er underliggende og fremelskende... :D

    Håvard: Gratulerer, know the feeli`n.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    clintern skrev:
    Det er sant Valentino, og den måler 2 meter og litt til fra list til list. Utrolig kult å gå gjennom musikken. I går satt jeg meg i åpningen og jammet med Mr Waits - fin metafysisk kveld m.a.o! 8)

    Trond; Det er jo snart tid for staten å betale oss noen smuler tilbake, har du noe på gang angående riia, let me know! Og by the way er det steike meg på tide at musikkelskende organismer klarer å opprette og holde på en tråd der sharing is caring er underliggende og fremelskende... :D

    Håvard: Gratulerer, know the feeli`n.
    Igjen, Tommy, vi er helt på nett. Nok engang. Og visst har jeg noe på gang. Slå på tråden når du kan,så tar vi det der. Å sitte og jamme med Waits bør jo være det ultimate tegnet på at anlegget "sitter"! Gratulerer!
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.041
    Antall liker
    2.141
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Luere på om jeg må en tur til Haugesund i sommer ;D
    Veldig glad du er fornøyd. Ser at du har parkettgulv. Det kan hende at det finnes bedre og finere løsninger på spikesbeskyttere enn hageheller.

    Håvard
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.041
    Antall liker
    2.141
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    65finger skrev:
    Jeg bruker 50 øringer på mitt parkettgulv
    Med litt silikon under i tillegg så kan det bli veldig bra.

    Håvard
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.440
    Antall liker
    2.876
    Torget vurderinger
    3
    Hei alle sammen.
    Nå har de nye elementene spilt en god stund. Det har gitt et veldig flott lyd bilde med bra trøkk og definert mellomtone.
    Jeg vil si det ble litt bedre her hos meg med mitt oppsett ,men det er marginale forskjelder vi snakker om.
    Det er akkurat som musikken starter og stopper kjappere mer kontroll over
    greiene. :)
    Nå har jeg hørt på alt i fra metall til country, dæven dissa klonene synger flott uansett hva du forer dem med;D
    I det siste har jeg hatt gleden av å spille vinyl på en eldre Lenco L78 som jeg har pusset opp.
    Også bruker jeg en gammel Sansui AU-G30X forsterker som riaa inntil videre.
    Rota frem noe U2 ,Pink Floyd ,Joe Cocker, Billy Joel og Magnum plater fy pokker å flott det låter.
    Selv om jeg sikker har begått alle feil i boka når det gjelder platespiller oppsett ,så har jeg har aldri kosa meg slik med Musikk noensinne ;D
    Ser ett par Hvite har blitt godt mottatt av Clintern det kan jeg godt forstå med tanke på hvor bra det låter her hjemme.
    Gratulere med de uskylds hvite Clintern.
    Så vil jeg si meg enig i at dette er en fin tråd på sentralen.
    Denne tråden har jo bragt meg den beste lyden jeg har hørt ,og satt meg i kontakt med særdeles hyggelige mennesker og det gjelder alle sammen. :)
    Så for oss litt grønne på det her, er det flott at mange stikker innom å engasjerer seg i tråden og hobbyen.
     

    Clintern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.04.2006
    Innlegg
    238
    Antall liker
    123
    Sted
    Åkrehamn
    Torget vurderinger
    6
    Takk for tips angående gulv/spikes. De lar seg fremdeles vente på, men vil tro de kommer i morgen.

    Trond har vært på tråen og et riia er under vurdering så 50øringer kan bli en bra løsning på flere måter :D

    For de som ikke kjenner denne mannen;




    Denne anbefales på det varmeste, og alt annet fra hans penn og stemme forøvrig:



    Go helg folkens!
     

    Vedlegg

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.041
    Antall liker
    2.141
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Nikko03 skrev:
    Jeg vil si det ble litt bedre her hos meg med mitt oppsett ,men det er marginale forskjelder vi snakker om.
    Det er akkurat som musikken starter og stopper kjappere mer kontroll over
    greiene. :)
    Synes vel ikke dette er marginalt.

    Håvard
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.440
    Antall liker
    2.876
    Torget vurderinger
    3
    Haavard skrev:
    Nikko03 skrev:
    Jeg vil si det ble litt bedre her hos meg med mitt oppsett ,men det er marginale forskjelder vi snakker om.
    Det er akkurat som musikken starter og stopper kjappere mer kontroll over
    greiene. :)


    Synes vel ikke dette er marginalt.

    Håvard
    Hei
    Du har nok rett der Håvard det blir feil å si marginalt. For det er etter hva jeg kan høre forskjeller. Bare ingen sånne natt og dag forskjeller ,men som du helt korrekt påpeker blir marginalt et feil ord å bruke.
    :)
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.041
    Antall liker
    2.141
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Du vil nok etterhvert oppdage at forskjellene blir større.
    Jeg forventet at elementet ville starte og stoppe raskere. Dette gjør noe med timing og rytmikk.
    Jo mer du spiller, jo mer vil du nok oppdage at ting låter mer riktig.

    Håvard
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.440
    Antall liker
    2.876
    Torget vurderinger
    3
    Det høres flott ut at det kanskje kan bli enda bedre enn det er nå :)
    Det er nesten ikke til å tro hvor engasjerende det spiller.
    Men en passelig riaa til Lenco'en hadde nok vært på sin plass vil jeg tro.
    Kunne jo vært gøy med noe Diy kanskje.
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.041
    Antall liker
    2.141
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Nikko03 skrev:
    Det høres flott ut at det kanskje kan bli enda bedre enn det er nå :)
    Det er nesten ikke til å tro hvor engasjerende det spiller.
    Men en passelig riaa til Lenco'en hadde nok vært på sin plass vil jeg tro.
    Kunne jo vært gøy med noe Diy kanskje.
    Innspilling vil nok hjelpe, men det var ikke akkurat det jeg tenkte på.
    For min egen del så hender det ikke rett så sjelden at jeg synes at komponeneter låter litt marginalt bedre. For eksempel heart blokkene. Var litt skuffa det første kvarteret. Da de hadde stått på en time var det noe annet.

    Det samme med en Audio refinement spiller jeg hadde. Likte denne godt, bedre enn Rega Planet 2000, men fikk litt opppgraderingssyke. Da jeg hadde fått den ut av systemet så savnet jeg den. Jeg vil tro det samme skjer med deg. Bytt tilbake til det gamle elementet, og du vil se at forskjellen var kanksje enda større. Lytting er noe som skjer over tid. Forskjeller blir noen ganger større ved å bytte tilbake igjen. Jeg likte veldig godt Ungarn elementet i H6 klonen, det samme med Vifa diskanten. Etterhvert må jeg innrømme at Ungarn elementet var ikke like fyldig nedover som Vifa, men umiddelbart hadde jeg litt hakeslepp. Det låt så detaljert og rytmisk. Det gjorde Vifa i bunn og grunn også.

    Håvard
     

    Clintern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.04.2006
    Innlegg
    238
    Antall liker
    123
    Sted
    Åkrehamn
    Torget vurderinger
    6
    :)



    Har slutte å drikke kaffe pga stor kvelningsfare 8)



    Snurrer og snurrer inn i en glimrende kveldssol her vest..

    MVH

    T
     

    Vedlegg

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.041
    Antall liker
    2.141
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Ville nok senket disse spiksene litt.
    Det er nok med 5-6 cm fra gulv til undersiden av høyttaleren.
    Og hvordan låter det?

    Håvard
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn