Du, kul ned litt da. Dette har jeg vitterlig patent på ;DAndreas skrev:Lokal forhandler av godis er farlig fristende. Legger plexiglass i mellom a la Haavard.
Så lenge man ikke bruker en farve er det ok Kong H! jeg skal selvsagt ha sort lakkHaavard skrev:Du, kul ned litt da. Dette har jeg vitterlig patent på ;DAndreas skrev:Lokal forhandler av godis er farlig fristende. Legger plexiglass i mellom a la Haavard.
Keep up the good work. Blir de hvite? Best lyd av de vet du, selv om 65finger vurderer å konvertere.
Håvard
Bare grunning på så langt. Kjæresten har et ord med ang farge. Så langt liker hun hvit.Haavard skrev:Blir de hvite? Best lyd av de vet du, selv om 65finger vurderer å konvertere.
Håvard
Svarten!Andreas skrev:Reiser snart bort på to ukers ferie, så fargevalget blir ikke avgjort før uti august en gang.
Hjemme fredag 5.aug - en gang utpaa dagen. Begynne paa jobb mandagen, men ettermidagan e ledig. Katti drar du hjem igjen? H6an e oppe aa spille etter visit fra d'Herrer med effektive fingre og hoyt humör. Filte trommehinna av oss det uinnspilte farnskapet, men det e jo litt aa vise frem likevel. Trur det kommer flere bilder i Mbare sin traad om Marsvina. Kommer ikkje til aa henge saa mye paa nett fremover, men bare ring om du fortsatt e nordpaa naar e har returnert.RoDa skrev:Svarten!
Kor lenge e du borte?
Fer oppover neste vekka, og kunne godt tenkt meg å svinge innom.
Denna gongen uten kjærring og avkom, altså meget fristilt. ;D
R
Hva er prisen på de pluggene Andreas?Andreas skrev:Lokal forhandler av godis er farlig fristende. Legger plexiglass i mellom a la Haavard.
Det var ca lik pris om jeg bestillte fra pcx eller kjøpte hos hifihuset i Tromsø. Begge hadde såkalt tilbud.65finger skrev:Hva er prisen på de pluggene Andreas?
du har sagt tdligere men jeg husker ikke :-\65finger skrev:Ut med det Kong H!
Helt riktig, null problem dette.65finger skrev:Joda! Hvis du hiver ut spisestuen skjerpe seg Kong H!!!
Sant nok, det brenner. Men det hjelper med nytt sagblad. Fikk pusset det mestte bort i går. Driver og tapper siste del nå. Håper på å lime sammen i kveld. Fint blir det, og til den nette sum av 450 kroner.Nikko03 skrev:Dette ser ut til å bli en flott benk i den fineste bøk hvis jeg ikke tar feil.
Det er innmari å bøke treet brenner seg når man sager i det men slutt resultatet ser ut til å bli lekkert.
Diffusor?Haavard skrev:Litt flere bilder.
Her er et annet DIY prosjekt fra i sommer.
Håvard