K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Heart doubble beat 300b S.E.T er den overlegent beste forsterkeren jeg har hørt på H6. Ble minnet på det i dag
Støttes!. Kom med lite forventning, dro med en bekreftelse på at mine forventninger ble gjort grundig til skamme. Dette blir bra65finger skrev:Jeg er sikker på at det blir Meget bra. Minst på høyde med vifaklonene når de har fått bank noen dager tilHaavard skrev:Nå er den, bassknørveren, gått ytteligere 3 timer.65finger skrev:Var en tur sammen med H.R og lyttet til Kong Hs nyværpede H6cloner i dag. hadde med Bassknørvecd og godt humør. 50 minutter med bassknørveren. Meget effektivt
Zappa plys Zappa, spor 12, begynner å få litt størrelse i front her.
Calexico koret på spor 1 er litt lenger fremme, iallefall på linje med trommene.
Kommer seg.
Takker for konstruktiv kritikk 65finger og H.R. Jeg er jo selv lyttet meg døv på disse klonene.
MOnacor elementet opptrer litt annerledes enn Vifa elementet, men det er på vei.
Håvard
Ny tur til gulasjenes hjemland ? . Hva skal du ha med deg hjem nå da ?Haavard skrev:Da håper vi at asken ikke legger seg over Europa 25.juni.
Eller for den saks skyld 1.juli.
Håvard
Lancid og kanskje AraratHCS skrev:Ny tur til gulasjenes hjemland ? . Hva skal du ha med deg hjem nå da ?Haavard skrev:Da håper vi at asken ikke legger seg over Europa 25.juni.
Eller for den saks skyld 1.juli.
Håvard
Internett er nede privat for tiden så jeg må fatte meg i korthet. Testet Musical Innovation MI10 (10w klasse A) med CJ premier 10, AudioNote Dac 2.1 samt Oblivion kabler. Vedkommende bruker en 300B PP 18-20w. MI forsterkeren er hørbart bedre på alle parametere (Spesielt når den ble gjennomvarm etter ca 3 timer) Den har stålkontroll i bassen og skaper et stort rom der nede med godt definerte instrumenter og sublyder. Oppløsningen er meget god (klasseforskjell mot 300b forsterkeren) klart og detaljert lydbilde. den beste dynamikken jeg har oppleved med H6. En imponerende mellomtone også her minst på hjøyde med 300b forsterkeren. finklang og et lydbilde som oppleves som varmt og lite stressende (faktisk ikke stressende i det hele tatt. Jo bedre innspillinger jo større avstand til 330b tassen. Utrolig hvordan den kunne spille vakkert og rolig på noe og beintøft og puncy på musikk som er slik. Kort oppsummert: den beste forsterkerkombo jeg har hørt på H6. vesentlig bedre match mot CJ premier 10 enn 300b blokkene. LØP og KJØP!Haavard skrev:Det som ikke er nevnt så mye i denne tråden er hva slags forsterkere H6 klonen liker.
Selv kjører jeg Heart Double Beat og CJ Premier 10
Naim Nait spiller forrykende
Jeg likte også Tram WOT og Consonace M400
65finger kan rapportere om en usedvanlig killer kombinasjon. Han påstår at mamin sin1o watter klasse a er en MMIH. Premier 10 og Malmin. På tide å skrive litt 65finger?
Håvard
Ikke noe å lure påHaavard skrev:Da er det bare å bytte ut Heart Doublebeat skjønner jeg ;D
Håvard
Amademus har vel prøvd den på AN ht's.Brasse skrev:Er det noen som går og bærer på denne Malmin ampen? Eller har den i Oslo by? Hadde vært krem å prøvd den på AN-E.
Ja, vil du kjøpe? 8)JanR skrev:Ikke noe å lure påHaavard skrev:Da er det bare å bytte ut Heart Doublebeat skjønner jeg ;D
Håvard
/jan
Nei.Haavard skrev:Ja, vil du kjøpe? 8)JanR skrev:Ikke noe å lure påHaavard skrev:Da er det bare å bytte ut Heart Doublebeat skjønner jeg ;D
Håvard
/jan
Håvard
Må teste ut det først. Det er noen divisjoner mellom Heartbeat og de 300 blokkene jeg testet (det vet du godt) Utfallet av en slik sammenligning er jeg ikke sikker på.Haavard skrev:Da er det bare å bytte ut Heart Doublebeat skjønner jeg ;D
Håvard
Jeg har Ampen til B og har avtalt tilbakelevering i helgen. den har vært lenge borte fra far.JanR skrev:Amademus har vel prøvd den på AN ht's.Brasse skrev:Er det noen som går og bærer på denne Malmin ampen? Eller har den i Oslo by? Hadde vært krem å prøvd den på AN-E.
Jaggu ikke sikker på om han har ampen ennå, send mannen en pm.
/jan
Er endel variabler som må's ta hensyn til.65finger skrev:Må teste ut det først. Det er noen divisjoner mellom Heartbeat og de 300 blokkene jeg testet (det vet du godt) Utfallet av en slik sammenligning er jeg ikke sikker på.Haavard skrev:Da er det bare å bytte ut Heart Doublebeat skjønner jeg ;D
Håvard
Du er inne på noe.65finger skrev:Må teste ut det først. Det er noen divisjoner mellom Heartbeat og de 300 blokkene jeg testet (det vet du godt) Utfallet av en slik sammenligning er jeg ikke sikker på.Haavard skrev:Da er det bare å bytte ut Heart Doublebeat skjønner jeg ;D
Håvard
Slasker, slasker sier jeg !Gago skrev:alle prøver, alle skryter, men ingen kjøper? ??? : ;D
Jeg liker det. Slutty elektronikk!Gago skrev:alle prøver, alle skryter, men ingen kjøper? ??? : ;D
Vil jo være et vesentlig poeng om forsterkerne er i samme kvalitetsklasse eller ikke.Gago skrev:sikkert hemmelig.
du får følge med på bruktbørsen de neste dagene.
Ikke i butikk vel?Gago skrev:10-wattern til malmin ligger vel ogsår på drøye 10k, hvis jeg ikke tar feil.
Ja, gjør den ikke?Gago skrev:selges den i butikk også?
ok, det visste jeg ikke.
Det er flere som har hatt en slik opplevelse med nevnte vedkommende,Haavard skrev:Jeg har vel skrevet det tidligere i tråden.
Consonance M400. Ikke verden dyreste. Ikke veldig store trafoer i den grad det betyr noe. SET er det heller ikke.
Jeg liker de godt, det er mange som har trampet takten til de her hjemme.
Tror ikke det er finger sin hensikt å si at disse er dårlige eller holde noe hemmelig på grunn av et salg eller noe slikt. Han har bare hadde en nesegrus opplevelse med Malmin. Han ringte i går og fortalte det. Ekstatisk.
Tar jeg ikke feil så er Malmin forsterkeren ikke ubetydelig dyrere. Consonance blokkene låg vel på 12k en gang i tiden har jeg fått opplyst.
Håvard
Tror ikke jeg helt skjønte hva du mente.FAB skrev:Det er flere som har hatt en slik opplevelse med nevnte vedkommende,Haavard skrev:Jeg har vel skrevet det tidligere i tråden.
Consonance M400. Ikke verden dyreste. Ikke veldig store trafoer i den grad det betyr noe. SET er det heller ikke.
Jeg liker de godt, det er mange som har trampet takten til de her hjemme.
Tror ikke det er finger sin hensikt å si at disse er dårlige eller holde noe hemmelig på grunn av et salg eller noe slikt. Han har bare hadde en nesegrus opplevelse med Malmin. Han ringte i går og fortalte det. Ekstatisk.
Tar jeg ikke feil så er Malmin forsterkeren ikke ubetydelig dyrere. Consonance blokkene låg vel på 12k en gang i tiden har jeg fått opplyst.
Håvard
hvis det var slik ment.