HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Alle vet jo at de er solgt i Oslo.. Les setningen min "hadde stått". Så med andre ord var det du som kjøpte disse eros... Grattis.. .. Som H.R sier, fine soveromshøytalere dette ... ;D
H.R skrev:Denne er SKAPT for soverommet - får ikke foten til å gå, men helt andre ting - så der er vi på linje HCS. (den så du ikke komme ;D)HCS skrev:.. Som H.R sier, fine soveromshøytalere dette ... ;D
Ble godkjent av den bedre halvdel på flekken, tror sannelig det er hun som må låne meg penger til de også. : Sparepengene mine er holdt av til noe helt annet relatert denne måneden. 8) (bare nå denne julenissen fra amerika kan finne veien snart, men som kjent, jula varer vel helt til påske )H.R skrev:Denne er SKAPT for soverommet - får ikke foten til å gå, men helt andre ting - så der er vi på linje HCS. (den så du ikke komme ;D)HCS skrev:.. Som H.R sier, fine soveromshøytalere dette ... ;D
Er de ikke?Haavard skrev:Er Impulsene mine solgt
Det visste jeg ikke.
Ja ja, sånt skjer.
Håvard
Hehehe... Det må jeg si... ;DH.R skrev:Denne er SKAPT for soverommet - får ikke foten til å gå, men helt andre ting - så der er vi på linje HCS. (den så du ikke komme ;D)HCS skrev:.. Som H.R sier, fine soveromshøytalere dette ... ;D
Jeg har noen bokser med den gode typen rød Bengalac, så det er bare å si fra når du har kommet såpass at det er på tide å male.Haavard skrev:Har mer enn nok her hel.
Skal jobbe litt med de nye Impulsene til helga.
Håvard
Dream on ;DRoberten skrev:Jeg har noen bokser med den gode typen rød Bengalac, så det er bare å si fra når du har kommet såpass at det er på tide å male.Haavard skrev:Har mer enn nok her hel.
Skal jobbe litt med de nye Impulsene til helga.
Håvard
Nei, bare på ferie herhel skrev:Hedlundhorna skulle jeg gjerne hørt ja. Har du overtatt dem?
De er superfeteRoberten skrev:Dum som jeg er har jeg lovet både Fingern og Eros bilde av gaytårna i fri utfoldelse.
Heldigvis har jeg gått fotoskole hos Fingern, så det er i hvert fall ypperste kvalitet på det fotografiske håndtverket.
Nu vel, her følger der homoerotische zukunft auf lautsprecher.
fyttipokker for et snitt - hifierotikk på høyt nivå!Roberten skrev:Dum som jeg er har jeg lovet både Fingern og Eros bilde av gaytårna i fri utfoldelse.
Heldigvis har jeg gått fotoskole hos Fingern, så det er i hvert fall ypperste kvalitet på det fotografiske håndtverket.
Nu vel, her følger der homoerotische zukunft auf lautsprecher.
Det er vanskelig å se for seg at fotografier av hifi kan gjøres bedre ja, helt enig der, H.R. ;DH.R skrev:fyttipokker for et snitt - hifierotikk på høyt nivå!
Støttes - dette må jeg nesten be om å få se live og få en introduksjon til hvorledes et slikt mesterverk kan komponeres.Roberten skrev:Det er vanskelig å se for seg at fotografier av hifi kan gjøres bedre ja, helt enig der, H.R. ;DH.R skrev:fyttipokker for et snitt - hifierotikk på høyt nivå!
Naturligvis, du som har bøghønna på kontoret vil ha umåtelig stort utbytte av et kjapt introduksjonskurs i erotisk hififotografering, så det må vi få til.H.R skrev:Støttes - dette må jeg nesten be om å få se live og få en introduksjon til hvorledes et slikt mesterverk kan komponeres.Roberten skrev:Det er vanskelig å se for seg at fotografier av hifi kan gjøres bedre ja, helt enig der, H.R. ;DH.R skrev:fyttipokker for et snitt - hifierotikk på høyt nivå!
Jeg har da aldri sagt noe pent om disse ;DOED skrev:Skal være mint ifølge selger, men de er jo noen år, og er kjøpt usett pga godt HFS rykte som ikke minst trådstarter har bidratt til