Sikkert fint.Nikko03 skrev:Ja det blir løsningen det ,blei litt surr med dybde måla her ;D
men med en foring håper jeg det ordner seg.
jeg har noe paknings matriell som er 3mm tykt kan jo bruke det kanskje.
Joda, det kommer.65finger skrev:Hva med noen bilder Haavard? Du betjener jo kamera like drevent som fresen
Maske mann! du må ikke svime rundt i sparkelstøvfylla ;DHaavard skrev:Joda, det kommer.65finger skrev:Hva med noen bilder Haavard? Du betjener jo kamera like drevent som fresen
Akkurat nå er jeg litt rusa på sparkelstøv.
De skal jo bli fine.
Håvard
Det har jeg løsning på.Nikko03 skrev:Takk for det ,jeg har begynt å forske på beina nå
men er ikke helt sikker på hvordan de skal se ut må i tenkeboksen
Joda, gudene skal vite jeg legger ned en del arbeid i å få dine ripefrie.65finger skrev:du er en dreven kassesnekker du også Haavardo hvis du ikke sjangler for mye rundt i sparkelstøvfylla da ;D
Takk for god ord alltid morro med litt skryt ja ;DHaavard skrev:Det har jeg løsning på.Nikko03 skrev:Takk for det ,jeg har begynt å forske på beina nå
http://www.proson.se/index.php3?pageid=58
Her bruker du bare platen, og lager egne spikes av gjengestål.
Du kan også lage en plate av stål selv som stikker ut på hver side, monteres tversover i front og bak. Bruk gjengestål til å lage spikes. Mener du kan se spikesene til Baard sine i tråden.
Unngå Soundcare, desverre ikke det beste selv om de er aldri så praktiske.
De var veldig fine de kassene. Lett å se at du er snekker.
Håvard
Fort deg! Nikko. Jeg vil lese om hvordan det låter 8)Nikko03 skrev:Takk for god ord alltid morro med litt skryt ja ;DHaavard skrev:Det har jeg løsning på.Nikko03 skrev:Takk for det ,jeg har begynt å forske på beina nå
http://www.proson.se/index.php3?pageid=58
Her bruker du bare platen, og lager egne spikes av gjengestål.
Du kan også lage en plate av stål selv som stikker ut på hver side, monteres tversover i front og bak. Bruk gjengestål til å lage spikes. Mener du kan se spikesene til Baard sine i tråden.
Unngå Soundcare, desverre ikke det beste selv om de er aldri så praktiske.
De var veldig fine de kassene. Lett å se at du er snekker.
Håvard
Det var fine bein det der ,da har jeg litt å jobbe ut i fra.
Tenker de kassene du sliper på nå er fine jeg,du begynner jo å mange timer i snekkerboden ;D
Jeg er veldig glad i Festool fra Motek jeg daHaavard skrev:Here we go again
Har kjøpt meg fres. En billig en, og det er siste gang det kjøpes billig. Nikko, hva anbefaler du slags merke, skal kjøpe meg batteri borr, skal brukes til å bore og skru plank.
Her er dine nye Baard
Håvard
en bosch med ekstern strømforsyning, ny nettkabel og et dynavector borr gruser Makita med god margin Nikko, det vet du innerst inne 8)Nikko03 skrev:Hei
Bosch har tatt seg opp de siste åra. 14,4volts batteri drillen deres er veldig ,god passe tung og sterk nok i massevis
hvis du ikke bruker den til store hullsager.
Jeg har endel Makita utstyr selv bla batteridrill,høvel og stikksag er førnøyd med det ,men jeg har prøvd
Bosch sitt tilsvarende utstyr å det står ikke tilbake for noe ,annet en at det bråker litt mer ,men det går det fint an å leve med
synes jeg
Feigen... ;D... Først lilla, så blått...Og nå bare konvensjonell interiør farge... Har du blitt soft eller fått deg dame ? ;D65finger skrev:Fargevalget ble til slutt det samme som sist HC hvitt med tre dråper sort.
Hehe, først og fremst latskap, gadd ikke å stresse mere med farvekjøret ;D selvsagt tenkte jeg feigen også på dameneHCS skrev:Feigen... ;D... Først lilla, så blått...Og nå bare konvensjonell interiør farge... Har du blitt soft eller fått deg dame ? ;D65finger skrev:Fargevalget ble til slutt det samme som sist HC hvitt med tre dråper sort.