Nu er riia på plass!
Med et pro ject tube box se II mellom john shearne og micro/dv10x5 ruller det basslinjer ut fra H6 - de står formelig å tripper av ren glede - fyldigere, mer homogent og organisk enn noen gang...
Har vært gjennom noen plater de siste døgn, og det er hurra meg hei som å bli kjemmet medhårs av en mørk soul kjempe ;D Altså a hole lot more groove...
Led Zepplin`s dazed an confused på 180 g - det ruller, tvister, vender om og tilbake - ikke med den største oppløsing - men med en ground, en bunn som ligger fjellstøtt - slikt gir ro mens gitar, piano, harmonica og vokal vrir og vender - gøy? det er snickers og twist!!
Rolling Stone`s goats head soup plate fra `73 - en forlagt gullplate i min samling - angie er nå en ting, men hele bandet virker mer tune på lek, rytmer og utforskning - sjekk bare "coming down again" eller "can you hear the music"....
Jimi driver ut djevler fra stuen - as we speak - fy fasan - starten på l don`t live today (the sports arena, san diego, CA, may 24, 1969) er rett og svett tøff - og igjen - bass! stram som klokkeren og fett fyldig
Nina Simone`s sings the the blues - du verden! Ikke bare er den vokalen stunning and humming, men hun leker med tangentene, blueser og jazzer i, mellom og etter vokaltoner. Og når jeg nå sitter å vipper foten til harmonicaen som ligger foran, bak og etter...den dama har ikke bare min respekt, men min knestående beundring...
Haavard - vi ble enige om at tråden også integrerte musikkopplevelser, så jeg lar det stå til. Og uansett, det ville ikke vært mulig i denne stuen med skumglis uten h6 - for de som ønsker å legge ht jakt på hylla - bygg, kjøp, stjel - whatever it takes - et par h6 8)
Riaa har to stk ecc83 rør - blitt tipset om telefunken. Noe mer oppløsning uten nevneverdig basstap er nok ønskelig...
let the good times roll.....