Har ikke testet så mye enda.impulse skrev:Nyyyydelig, Haavard! Og hvordan låter så far sjøl i forhold til de fine klonene du verper annenhver fullmåne? Du kan forresten endre navnet på denne tråden nå. Du har virkelig fått til klonene, så noe forsøk er det vel ikke snakk om lenger? ;D
Hele anlegget?ØivindJ skrev:Jamen Haavard.. Ta bilder av alt! ;D
Jeg er vel ikke så opptatt av dette med å vinne.HCS skrev:Grattis... Disse var veldig pene as well...Blir artig å høre de...Gjerne i et parløp med kloner...Er ikke umiddelbar sikker på at orginalene vil vinne...Eller hva sier du H ?
Tror nok kanskje disse er orginale!samlanes skrev:Nyydelig finish.flott arbeid.
mvh.
nikko03 bruker transistor (men han kan sikkert bekrefte det selv) Bruker selv 16 SET og har ikke vært i nærheten av klipping eller pusteproblemer (forsterkeren, ikke jeg) tipper det funker greit med en 9watter (sikkert avhengig av kvalitet på trafor)ELEL6200 skrev:Gratulererer med orginal H6, Haavard
Er det noen som har testet H6clonene med transistorforsterker? Synes å huske at det var en på forumet som hadde hørt H1/H2 med Naim og det spilte meget bra.
Hvor mange SETwatt trenger man å koble sammen med H6?
Lf
Nå er jeg nok over middels interessert i H6, så fortell gjerne om de ulike fordeleneHaavard skrev:De er like i lyden, men det er litt smak og behag hvem man vil like. De har sine fordeler begge to.
Skal skrive lytterapport når de er spilt inn og jeg har skjerpet ørene.ELEL6200 skrev:Nå er jeg nok over middels interessert i H6, så fortell gjerne om de ulike fordeleneHaavard skrev:De er like i lyden, men det er litt smak og behag hvem man vil like. De har sine fordeler begge to.
Lf
Blir det sammenligning i morgen mon tro?65finger skrev:Det gjør jeg også
Hah, har funnet en ny audiofil maling, kommunegrått.65finger skrev:få på hvit maling på orginalene! sjanseløst ellers
Det lurer jeg også på, HåvardHaavard skrev:Blir det sammenligning i morgen mon tro?65finger skrev:Det gjør jeg også
Håvard
Da tenker jeg sjelen har fått fred ,og den musikalske høytid har startet ;D65finger skrev:Endelig!! H6 by haavard i hus ;D