Dette er da ikke OT, musicus!

Langt ifra! Nå har jo Fredd allerede lagt ut sine utmerkede bilder, og i så måte har jeg vel ikke mye å tillegge. Kablene i seg selv er de beste nettkablene jeg har vært borti, og i den forbindelse har jeg erfaring med Fat LMC, Transparent, Furutech og Synergistic. Da jeg prøvde Oblivionkabler første gang, fallt alt på plass i lydbildet først når disse var på i systemet. Som Fredd sier, de trenger hysterisk lang innbrenningstid. Sånn er det bare. Når de har landet, er lydbildet påtagelig dynamisk og rolig, opplevelsen av akustikk og plassering er fantstisk, og ikke minst får bassen en åpen, ektremt artikulert ug lynrask kvalitet. Boksene gir litt mer av alt sammen, særlig på opplevelsen av ro.
Det er
ikke riktig som Alshus sier at de er hule, forrøvrig. Om du har spørsmål om konstruksjon og egenskaper, er Oblivion å finne her inne, og en PM til ham vil helt sikkert gi deg en masse utfyllende opplysninger. Jeg er i allefall ekstremt fornøyd med mine, og har vært totalt uinteressert i hva som ellers måtte befinne seg rundtomkring av kabler siden jeg fikk Oblivion i hus.
Donnerwetter, du har god smak, som vanlig. Ikke bare hva kaffe angår. Kanonskive! ;D