Takk skal dere ha, Freddie, Atle, LMC, Cross og Karmana. Dere har jo rett, alle sammen. Det er gode tråder, gode sider og gode mennesker her inne i massevis, selv om det kan se ut som "De Vinkelrette" har et betydelig overtak, støyer konstant og uten unntak gjør mest av seg her inne. Se bare på antall kabeltråder,(jaggu dukket det ikke opp enda en i dag!) argumentasjonen og stemning. Det er ikke akkurat særlig fruktbart, og det er lysår fra HFS slik det var, hvor meningsforskjellene eksisterte uten å eskalere til skyttergravskrig, mistenkeliggjøring og dritt.. Jeg har på mange måter fått mer enn nok, men jeg har vel kommet til at jeg prøver en stund til, i alle fall i denne tråden. Så får jeg heller prøve å gjøre dette til en oase hvor ting dreier seg om annet enn støy..Men skal denne tråden holdes levende og relevant, trenger jeg litt hjelp. Og da blir min oppfordring til dere, mine herrer, at dere skriver litt når dere kikker innom, deler, mener, tror, påstår, spør og undres. Eller hva dere måtte føle for.
Takk for tanker og erfaringer rundt harddiskavspilling, Atle. Det skal sjekkes ut! Jeg hadde håpet å greie meg uten enda en boks i racket, men trenger jeg en "avspiller" for oversikt, stabilitet, tilgjengelighet og hva det nå måtte være, så gjør jeg vel det. Er litt novise her, som du sikkert forstår. Stabilitet og logikk i tilgjengeligheten er det jeg er mest opptatt av. Og lyden da, selvfølgelig.
Å fyre av en mail til gutty er en god ide, Freddie. Han er jo ikke kjent for å ha bremsene på når det kommer til anlegget, så han har sikkert gjort det skikkelig.