Tusen takk , awe. Det er vel akkurat det jeg har forsøkt etter alle disse trettifem årene, å sette sammen noe som gir musikken så gode betingelser som mulig, og som ikke kommer i veien for den. Det er det altfor mye hifi som gjør. Musikk er følelser, dynamikk, farger, tolkning, drama,uttrykk og nerve.
Det vil jeg ha fram. Det kan være Mahler, Mozart, Springsteen, Eno, Sinatra, Jarrett eller Brendel, men jeg må
tro på det jeg hører,kjenne igjen klanger, farger og følelsen av å være der. Nå føler jeg at jeg er nærmere enn noen gang. Hyggelig at du likter det du hørte, det betyr mye med gode tilbakemeldinger fra mennesker som en deler ståsted med. Du er hjertelig velkommen tilbake ved neste korrsvei! Nå som den siste av de store oppgraderingene er på plass, låter det virkelig musikk. Akkurat nå besøker Martha Argerich lytterommet. Schumanns klaverkvintett.. Så fantastisk fargerikt og fint at det er en fryd.
Hei, Trond! Fint navn du har, gitt! ;D
Jeg er helt enig, Luxmans PD350 er pur magi. Den blir nok stående, for å si det sånn. Hadde nok savnet den voldsomt om den hadde flyttet....
Jeg hadde jo tenkt å la denne tråden bli en "Mitt anlegg"-variant etterhvert, så jeg jobber med noen bilder til det bruket. Det kommer nok flere etter helgen, men jeg fant i det minste et eldre bilde av platespilleren,fra den tiden jeg brukte Denons geniale 103. Hope you enjoy! Et blunk til Østfold og Pixy i samme slengen. Uten ham ville nok ikke denne stått i lytterommet nå!

Jeg var forresten en tur innom tråden din i dag. Veldig spennende prosjekt og magiske bilder! Dessuten har du jo en musikksmak av en annen verden og utsøkt kvalitetssans hva sykler angår, ser jeg. Kudos!
Nå blir jeg jo nødt til å finne fram etpar Anette Peacock-skiver i kveld. Den dama er så cool at hun får Lou Reed til å fremstå som en bingovert i forhold. Tusen takk for påminnelsen, og en musikalsk helg til deg også.