Normalt ikke ved mindre bestillinger (lav verdi). Når jeg bestilte min ( £ 207,- med 2 stk .Charcroft Z-Foil series Resistors ), så fikk jeg tracking no. Hvis du logger deg inn på kontoen din hos HFC (my account) , trykker så "view" på orderen din, se så nederst på "Order History". Der skal evt. tracking. no komme opp. Vet ikke helt sikkert hvor de setter grensen for hvor dyr en bestilling må være for å sende den som reg. mail med tracking ?Sender dem som registrerte pakker , så de kan spore ?
Hei @MonkeyCountry AudioHei Ine....hvilke RCA-hun kontakter har du brukt på preampen din? Har bare billig ræl liggende selv, og er litt red for at det er her opphavet til noe støy jeg har fortiden i anlegget....
Faktisk var det mig som gav dem ideen til å fjerne plasticen. Jeg har brugt oceaner af penge på Vishay men med sølvkabler hele vejen skal de bruges med yderste forsigtighed. Hørte en dac med over 100 zfoil og den var detaljeret til det ulidelige. Årsagen er nok den keramiske plade som Vishay er bygget på.Nei Drossel , dette er den nye " audio resistoren ", Jeg har fulgt rådet fra en som lager studio ut styr , han hadde startet med å bytte filterne og signal og feed back ,etter en runde positive lytte tester fortsatte helt til allt var byttet ut ,Selv har jeg eksperimentert med en blanding av shinkoh tantalum og caddock i mange år som viser seg å være en fin kombinasjon , Tantalumene som drain resistorer og gate stoppere og caddockene som Source resistorer . Nå har jeg selv begynt å ta inn zfoil og erstatte caddockene i første omgang i filtere , signal inn og FB , Du vil høre forsjellen bare her , Så , I siste dacen bruker jeg dem og som Source motstander , Sånn jeg har erfart dem så har de forbedret lyden enhver plass i en amplifier de er montert .Sannsynlig vis erstatter de sikkert og tantalumene mine , det har jeg ikke prøvet enda ,Men jeg har testet ut bygg med all caddock , all tantalum all dale, all prp , alle har de sine soniske signaturer som blir for sterket jo flere du bruker i tillegg med at gain faktoren og spiller inn her med inntrykket , Kun z foil har gitt meg så posistive overraskelser i utstrakt bruk , og jeg tenker mest at det er for at de er så nøytrale , og kan ikke klare å si at den har noen betoninger idet hele tatt .
Du burde ha lest dette, link: Glasshouse Stereo 47 Stepped Attenuator Elma A47 Hifi CollectiveJeg ser lett at jeg selv skulle kunne klare 40x45 mm ved å stacke resistorene selv , paralellt ,
Jeg bestilte min som special request (COMPACT) , og da blir den straks mindre. Dette koster ikke noe ekstra, men må spesifiseres på bestillingen.COMPACT 0.25W Shunt version, available on special request, please mention this in the comments box when ordering
BODY: width 36mm, depth 36mm, height 43mm
BUSH: diameter 10mm, height 10mm
SHAFT: diameter 6mm, height 15mm
Hehe, er du gal ! Går ikke så fort her vet du. Venter fortsatt på noen deler, samt at jeg bruker laaaang tid på planlegging av layout.Har du forresten fått inn allt til Millen
Bruger den ikke pågrund af keramikken som giver den hårde lyd. Samme med Duelund RCA som lød ad helvede til.ok nå har jeg tellet , min dac har ca 50 % naked vishay ,burde den ikke fremheve vishayens signatur " om den har noen ?Min grunn for å bruke den så utstrakt er den s fabellaktige renhet , evnen til å gjengi rom og akustikk samt etterklangs tider bedre enn annet jeg har prøvet ,,, men om du sier betoning i øvre mellom tone , hva mener du da ?
Litt tilbake til sølv og hva den har i en en ss amp å gjøre , det mener jeg er mer berettiget litt omtanke ved bruk . En av mine andre mods var å fjerne silver oil , sølv glimmer ,mot polystyrene det var en formiddabel løft ,med silke myk gjengivelse i forhold til fnidrene spesielt i toppen
Din caddock har jeg ikke prøvet ,men mk 132 og kansje en tanke den bedre mp 925 og 930 . Hvor bruker du den tfx ?
Hei,
stemmer det. Kan leveres med apple fjernstyring. Veldig dyr dog, men sikkert knallgod løsning.
Hehe, er du gal ! Går ikke så fort her vet du. Venter fortsatt på noen deler, samt at jeg bruker laaaang tid på planlegging av layout.Har du forresten fått inn allt til Millen
Mvh.
Johnny