Det kan være, men jeg har i hvert fall smakt på faenskapen.Dette har du ikke noe greie på SRM
Kjenner du lukta av pinekjøtt er det ikke noe behov for å smake eller. Smaker dessverre nøyaktig som det lukter!Hei ,Dette har du ikke noe greie på SRM
og ikke jeg heller. Har aldri smakt det, og ikke frister det heller. For meg ser det ut som en fattigmannskost . Sitte å sutte ut noen margrester i noen bein av en dau sau ? Vel, nå får jeg vel hele Vestlandsfanden etter meg? Vel, vel vi har ulike tradisjoner, avhengig av hvilken del av landet man har vokst opp i. Går mest i gris her på Østlandet, skinkestek, ribbe og medisterkaker med masse brun saus . Men, jeg lover å prøve pinnekjøtt en vakker dag !
Mvh.
Johnny
Da drar vi til Tyskland og tar en øl. Det er jo også noe danskene ikke kan...
Nei, Carlsberg kan dere bare beholde.nemlig ja...
I nordmænd er bare misundelige over I ikke fik Carlsberg med da I snød os for Olien i Nordsøen...
HeiJaja! Jeg har en flaske til vi kan åpne!
Skål folkens!
I teknikens navn!
HeiJaja! Jeg har en flaske til vi kan åpne!
Skål folkens!
I teknikens navn!
Pass deg nå ! Synes denne tråden : http://www.hifisentralen.no/forumet...5-ok-open-baffle-horn-kasse-brennevin-67.html skroter min tråd med GOD margin ! Hvor ble det av all teknikken ? Er jo bare en haug med heavy metal videoer ?
Mvh.
Johnny
Dette er ik fra Danmark men fra Antlantis.De skjønner det ikke selv heller
Hi Johnny,
One question
You said you Toroidy a transformer of 3000VA.
You tried to put him in charge?
I have used in the new project 2500 VA transformers from Toroidy.
At a bias of 3.6 A had a very strong mechanical noise.
I tried DC filter, snuber, CRCCC, CLCC, NTC60 - no good result.
I tried last resort - I opened external winding and we put both in resin. To my 90% of noise disappeared.
It became quiet after I added in series with the primary winding 2xNTC60 (10R+10R).
Every time I listen ... I'm amazed how this amplifier may sound good
Much better than the first version (with transformer 1500 VA)
Thank you
I think you have misunderstood. The 3000VA transformer is not for the Pass, is it for the Borbely Millennium poweramp, which I am also building.Hi Johnny,
One question
You said you Toroidy a transformer of 3000VA.
You tried to put him in charge?
I have used in the new project 2500 VA transformers from Toroidy.
At a bias of 3.6 A had a very strong mechanical noise.
I tried DC filter, snuber, CRCCC, CLCC, NTC60 - no good result.
I tried last resort - I opened external winding and we put both in resin. To my 90% of noise disappeared.
It became quiet after I added in series with the primary winding 2xNTC60 (10R+10R).
Every time I listen ... I'm amazed how this amplifier may sound good
Much better than the first version (with transformer 1500 VA)
Thank you