sclalars
Hi-Fi freak
Detta så berre lekkert ut. Låter det like fint som det ser ut?
Tusen takk SRM. Ja, det var veldig greit å få skrudd på lokket til slutt. Denne pre-ampe bydde på flere problemer som måtte løses, enn påtenkt.SRM
Meget flott utført Johnny! Tenker det er godt å sette på lokket?
Jobben du har gjort på innsiden står nok ikke tilbake for noe som helst som man kan kjøpe for penger.
Tusen takk. Slukapprobert ? Jo, jeg takker jegSluket
Årets suverene vinner av "No Rat's Nest" DIY prisen SlukApprobert noe så inn i helvete.... Gratulasjoner er på sin plass.
Tusen takk oks81oks81
Dette er et helt fantastisk bygg!!! Gratulerer så mye!!
Tusen takk Aurora Hvor mange hatter har du ?Aurora
Glitrende!! All my hats off - bowing deep!
Tusen takk ! Tar den med når de flotte høytalerene dine er ferdige. De må jeg få oppleve !inselwind
Nydelig utført arbeide.. Disse vidundrene må jeg få se live en dag.
Tusen takk ! Hvordan den låter, kommer jeg til å overlate til andre å bedømme. Der er jeg ganske inhabil.Tor-S
Grisefint arbeid Johnny! Hvordan låter det?
Tusen takk Ikke helt enig med deg ang. sying av kabel. Blir litt for mye 60-tall elektronikk eller hardwirede rørforsterkere ?Ingeniøren
Veldig bra og vakkert arbeid Johnny !
Skulle det være noe som jeg ville gjort annerledes så hadde det vært å fjerne plaststrømpene og i sted sydd kabelen med tråd med skikkelige knekker. Men det er nå meg - petimeteren
Tusen takkFinal
Gratulerer - mer enn imponert -
Tusen takk TrondTrondmeg
Gratulerer med flott gjennomført prosjekt. Fantastisk!
Tusen takk ! Håper den låter bra også. Pass Labs får jo godkjent, så ?sclalars
He,he....bambadoo
Når skal du spyle den med linolje og bake i ovnen?
Tusen takk .Er over middels interessert i detaljer, japellesmil
Nydelig arbeid,
Sluttresultatet ligger i detaljene
Tusen takk ! Om lyden står til forventningene, får andre bedømme ganske snart.Jeg spør om det samme, (selvfølgelig) uten at det er uhøflig ment.
Og bøyer meg i støvet og gratulerer deg med et arbeid, resultat og guttaktig entusiasme som er påfyll i hverdagen for ellers slitne hjerneceller. RESPEKT!
HeiHei
Her ble det jammen mye "sikringsprat" Går greit det, utrolig hva som finnes !
Hvis det skulle bli trangt om plassen i kabinettet, så har jeg originalen (1-polet) liggende. Men, jeg prøver å få plass til den 2-polede.
Vis vedlegget 476407
Steen kunne ikke li keramik og med god grund.Mener da å huske at salig Duelund hadde noe opplegg med gammeldagse sikringer og bakelitt-innmat i sikringsskapet, eller er det jeg som husker syner?
Johan-Kr
Tolker den den som ren ironi ?Sitat fra oen
Informasjon om bygge aktivitet vi ikke skal få noen informasjon om er det alt for lite av på sentralen.
Det burde være mange flere som bygger ting de ikke ønsker å informere om.
Da har jeg slettet innlegget. Kommer ikke noe mer herfra om noe som helst.Informasjon om bygge aktivitet vi ikke skal få noen informasjon om er det alt for lite av på sentralen.
Det vil vi ikke ha noe av - bare forsett som du pleierDa har jeg slettet innlegget. Kommer ikke noe mer herfra om noe som helst.Informasjon om bygge aktivitet vi ikke skal få noen informasjon om er det alt for lite av på sentralen.
Det vil vi ikke ha noe av - bare forsett som du pleierDa har jeg slettet innlegget. Kommer ikke noe mer herfra om noe som helst.Informasjon om bygge aktivitet vi ikke skal få noen informasjon om er det alt for lite av på sentralen.
ØYY!!!Da har jeg slettet innlegget. Kommer ikke noe mer herfra om noe som helst.Informasjon om bygge aktivitet vi ikke skal få noen informasjon om er det alt for lite av på sentralen.
Slutt å tøyse nå. Dette er en flott tråd med fantastiske byggeprosjekter. Om du ser ett råttent eple på bakken så ikke glem at du har en eplehage full med friske fine epler. Ha god vinterferie nå så følges vi over ferien .Hei oks81
Så ikke en slik i slutten på innlegget til @oen ? Han har nå feiga ut, med å slette hele innlegget, uten noen form for begrunnelse . Jeg orker bare ikke sånt piss. I min tråd har jeg forklart nesten alt ned til minste detalj, med hundredevis av bilder av mine byggeprosjekter.
Denne gang var det en liten post om et "sideprosjekt" til de større P.L Kl.A slutt-trinna. Jeg prøvde å fortelle at det var satt ganske harde restriksjoner om publisering av dette prosjektet, da det er et kommersielt produkt, som er i daglig salg.
Jeg prøver bare å fortelle hvilke prosjekter jeg holder på med, ikke noe mer. Jeg var dessuten villig til å legge ut utvendige bilder av konstruksjonen, noe som tydeligvis ikke var "godt nok" ?
Nok er "nok" for min del.
Moderatorer : Vær vennlig å stenge denne tråden.
Mvh.
Johnny
Kudos til deg for det. Dette er hva hifibransjen mangler, målinger for å underbygge deres påstander. Noe slikt kommer neppe med det første.Hei,
og tusen takk SRM
Ja, ville ha den målt, da oppbyggingen er ganske så tett på Pass Labs. Husk, same gain modul (ren klone), og samme volume-chip.
Så jeg var villig til å bruke noen kroner på dette oppdraget, som ble perfekt utført av Armand .
Denne pre-ampen har kostet en del kroner å bygge, så hvorfor ikke bruke noen kroner på en profesjonell måling av den ? Det underbygger jo bare at man har gjort noe riktig
Mvh.
Johnny
Hei,Tråden er en fryd tvers gjennom. Gratulerer med superb bygg! DIY med målinger var det kun fordums High Fidelity som stilte opp med. I dag er det få medier som stiller med målinger. Heldigvis har vi Stereophile, Klang & Ton, Gravesen, Armand! m.fl som belyser den subjektive opplevelsen med målinger - når dette er mulig. (Ingen motsetninger i det). Så spørs det om den norske hifipresse kjenner sin besøkelsestid i Halden da, interessen for DIY synes laber. Rart, når salgbart råstoff for redaksjonene ligger nesten på dørmatta.
Alt ok.Hei
nei du har ikke sovna i timen. Det var heller jeg som skulle ha sagt i fra at det ikke ville passe så bra likevel denne gangen. Det var en god del andre ting jeg ønsket å diskutere med Armand om, som var av mer privat karakter. Beklager så mye. Det kommer sikkert flere muligheter, er jo andre ting på trappene her som også skal måles når det er ferdig.
Mvh
Johnny
HeiHei Johnny.
Trodde du var borte. Jeg er en rør-mann, myself, men jeg er så vanvittig imponert over hva du får til. Jeg er veldig ofte å ser på hva du skriver og ser på bildene dine. Må bare bøye meg i støvet i dyyyp respekt. Mye å lære her. One of my favourite builders, du Johnny. Takk skal du ha. Håper på mye spennende fremover.
Mvh
Kjell