Lille_Adam
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 28.11.2007
- Antall liker
- 14
Sjekker turnusen i natt, men den 13 bør kunne funke.
Du får legge BHO på lista også ImpulseBHO skrev:Jeg satser på å få med meg detta treffet og.
Kunne ikke dy meg.impulse skrev:Det er jaggu ikke småtteri, med tanke på hvor turbulent det har vært. "When the shit hits the fan, buy som more hifi and move house!" ;D
Fredag 13. 20 mil med en bil som er ekstremt lett på gassen og er som en magnet på fotobokser. Men vi får se.....impulse skrev:Hehehe.
Bærums Verk er veldig greit, faktisk. Selv om vi drukner i snø akkurat nå!
Nå venter jeg i spenning på hva resten av alliansekameratene mener om datoen!
Walk in the park.impulse skrev:20 mil er da ingenting, Rolfozzy! Skal til og med sørge for at du blir behørig bespist når du kommer fram! Ikke en Mariekjeks i sikte her i huset! ;D
Kan sikkert svinge bortom deg BirgerBHO skrev:Fredag 13 må vel gå bra.
Om noen er forbi her den dagen, så skrik ut.......jeg sitter gjerne på, og er en habil veiviser til Bærums verk. ;D 8)
Ja det er vel neppe noen som stopper frivillig der.joaquin skrev:noen som kjører forbi søndre nordstrand eller sentrum?
rolfozzy skrev:Ja det er vel neppe noen som stopper frivillig der.joaquin skrev:noen som kjører forbi søndre nordstrand eller sentrum?
Høres ut som en plan, selv om det for min del er meget langt frem i tid.... ;D ;DJanR skrev:Kan sikkert svinge bortom deg BirgerBHO skrev:Fredag 13 må vel gå bra.
Om noen er forbi her den dagen, så skrik ut.......jeg sitter gjerne på, og er en habil veiviser til Bærums verk. ;D 8)
Kjerringa skulle egentlig jobbe den 13 og 14 men fikk forklart a at " det her er viktig kjære...."
/jan
Bare en liten geografisk rettelse. Halden er en kystby. ;Djoaquin skrev:rolfozzy skrev:Ja det er vel neppe noen som stopper frivillig der.joaquin skrev:noen som kjører forbi søndre nordstrand eller sentrum?
såså, roffe.
ikke alle er like heldige og kan bo i indre østfold med kort vei til billig mariekjeks på svenskegrensa. ;D
å, er det der du holder til?rolfozzy skrev:Bare en liten geografisk rettelse. Halden er en kystby. ;Djoaquin skrev:rolfozzy skrev:Ja det er vel neppe noen som stopper frivillig der.joaquin skrev:noen som kjører forbi søndre nordstrand eller sentrum?
såså, roffe.
ikke alle er like heldige og kan bo i indre østfold med kort vei til billig mariekjeks på svenskegrensa. ;D
Skulle planen til Jan ryke, så kommer jeg kjørende i min Saab.BHO skrev:Høres ut som en plan, selv om det for min del er meget langt frem i tid.... ;D ;DJanR skrev:Kan sikkert svinge bortom deg BirgerBHO skrev:Fredag 13 må vel gå bra.
Kjerringa skulle egentlig jobbe den 13 og 14 men fikk forklart a at " det her er viktig kjære...."
/jan
Her er det ingenting som skjærer seg ;DContinuo skrev:Skulle planen til Jan ryke, så kommer jeg kjørende i min Saab.BHO skrev:Høres ut som en plan, selv om det for min del er meget langt frem i tid.... ;D ;DJanR skrev:Kan sikkert svinge bortom deg BirgerBHO skrev:Fredag 13 må vel gå bra.
/jan
Har ikke tenkt meg på Ikea denne gangen, ok da, kanskje en svipptur innom.
Har du sett hans exlusive vagn ? 8)impulse skrev:Du får et digert ekstrapoeng for utmerket smak mht. bilmerke, Continuo... ;-)
Høres ut som en plan.impulse skrev:Selvfølgelig er Espen en av horngutta, men jeg må i alle fall la de som satte seg på lista i begynnelsen av tråden, altså før jeg meldte at det var fullt, få muligheten til å bekrefte at de kommer først.
Nei, det vil vel være å ta i ;D, men jeg har da fått med meg et par småting opp igjennom åra da.impulse skrev:Så du har Saabpeil, Birger? Stjerne i boka! Jeg har desverre ikke beskuet Continuos exclusiva vagn, men det får jeg kanskje en mulighet til om en tre ukers tid?
Val, du tok deg fint inn der. Nydelig bilde! En gjennomskåret flvinge. Aerodynamikk anno 1956. Var redd for at du hadde mistet synet for et øyeblikk. Du som er i bilbransjen og allting!
Hei, det er Saaben min du prater om!BHO skrev:Har du sett hans exlusive vagn ? 8)impulse skrev:Du får et digert ekstrapoeng for utmerket smak mht. bilmerke, Continuo... ;-)
Jeg tror ikke det er frihjul på den.......desverre. ;D ;D