Innflyttings-hornalianse-innvielse av ny preamp-treff, anyone?

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.415
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
BHO skrev:
impulse skrev:
Så du har Saabpeil, Birger? Stjerne i boka! Jeg har desverre ikke beskuet Continuos exclusiva vagn, men det får jeg kanskje en mulighet til om en tre ukers tid?
Val, du tok deg fint inn der. Nydelig bilde! En gjennomskåret flvinge. Aerodynamikk anno 1956. Var redd for at du hadde mistet synet for et øyeblikk. Du som er i bilbransjen og allting!
Nei, det vil vel være å ta i ;D, men jeg har da fått med meg et par småting opp igjennom åra da.
Continuos exlusive er vel ikke mer spes enn at den er sjelden her i distriktet nå for tiden.....en standar gammel 900 sedan....hvit sådan. ;)
Ser fram til treffet uansett hvilket fordon som måtte frakte meg dit. :)
Ja, du har helt rett BHO, en vanlig kjedelig hvit 900, men fy flate for en grei arbeidsbil det er, starter hver gang jeg vrir om nøkkelen.
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Ikke lest igjennom hele tråden men når var aktuell dato impulse,,,?

Jeg skal bare sjekke om det i det hele tatt er mulig , dersom noen melder avbud eller no?

Mvh ES
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Det var veldig hyggelig med besøk, Valentino! Neste gang skal jeg sørge for mat også, ikke bare kaffe... selv om den er aldri så "damn good.." :)
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
...den fargen på den Såb'en der virker kjent Impulse... ;)... Synes du skal arrangere et "distrikts-treff" for svinebønder, tømmerhoggere og vi andre som bor på bøgda snart... :).. Kaffen vet en jo er god, verten er hyggelig og jeg skulle JÆ gjerne hørt hvordan Talk Talk EGENTLIG høres ut... ;D
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Fargen er nok identisk med en du har sett før, ja... ;) Selv om det karosseriet er et (mye penere, IMHO) hatchback-karosseri. Mer praktisk er det også, når det skal flyttes, reises på ferie eller handles hornhøyttalere... ;D

Er det fler alliansefrender som har fått sjekket avtaleboka siden sist? Haloooo? ;)
 

Amademus

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.09.2008
Innlegg
504
Antall liker
116
Torget vurderinger
1
Ja, her er det avtalt levering av H2 om en ukes tid (om frakten går som beregnet) ;D
Men det var kansje ikke det du mente, he he ;)
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Jøss! Gratulerer! Det var jo på tide, du har vel drømt i et par års tid om å kunne si akkurat det der... ;) Da er jeg snart ikke den eneste her inne! Ser jeg den spede begynnelsen på en vennetråd,tro? ;D
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Amademus skrev:
Ja, her er det avtalt levering av H2 om en ukes tid (om frakten går som beregnet) ;D
Men det var kansje ikke det du mente, he he ;)
Grattis!! Amademus :) :) Impulse h2 vennetråd med 2 medlemmer. blir hyggelig tone om ikke annet
 

Amademus

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.09.2008
Innlegg
504
Antall liker
116
Torget vurderinger
1
Takker, å takker for god inflytelse Dr.Musikkbehag ;D
Anlegget hadde vel ikke vært det det er i dag uten din hjelp ;D
Jeg er evig takknemlig.

Ja det er vel på tide med en ny vennetråd snart ;)

Andreas.
 

Amademus

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.09.2008
Innlegg
504
Antall liker
116
Torget vurderinger
1
Takk for det 65fingre ;D
Ja vi holder det i det små.... foreløpig
Vi kan jo lage en generell Impulse v.tråd kansje, så blir det muligens mere dynamikk ;D

Andreas
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Amademus skrev:
Takk for det 65fingre ;D
Ja vi holder det i det små.... foreløpig
Vi kan jo lage en generell Impulse v.tråd kansje, så blir det muligens mere dynamikk ;D

Andreas
Jeg er med med Haavards hjemmebakte H6 cloner ;D ;D
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
grattis, amademus!

ikke lett å få tak i, de der.
er det originale eller dyi du har skaffet deg?
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Synes dere Impulse kara kan slå dere sammen jeg. Da blir dere jo en like stor gjeng som andre har har/får sære/gode høytalere... ;)

Grattis A :). " Om damer og andre ting kan gjøre en kjei, så blir du ikke av disse høytalerne kjei..."... ;D . Dagens bad-taste limeric...Sorry Ot Impulse.. :D
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Grats A :)

Impulse:
Har du ei liste på de som har meldt sin ankomst til seansen ?

/jan
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Klart, Jan!

JanR
Joaquin
Continuo
65finger
Lille Adam
BHO
Horny
HC
Rolfozzy
Kapteinufattelig
SSM
Amademus

Da er det fullt, gutter!
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
impulse skrev:
Klart, Jan!

JanR
Joaquin
Continuo
65finger
Lille Adam
BHO
Horny
HC
Rolfozzy, som er litt usikker, men på lista foreløpig.
Hva faen.......! Står jeg i fare for å bli strøket av lista ?
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Slett ikke! ;D Så du er sikker nå, altså? Veldig bra!! ;D Synes å huske at du måtte komme tilbake til det, men nå har du jo gjort det, så lista er korrigert. Hjertelig velkommen skal du være. ;)
 

Amademus

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.09.2008
Innlegg
504
Antall liker
116
Torget vurderinger
1
Takk alle sammen :D
Det er orginale H2 med en eier.
Prøver å få lagt ut bilde om litt, må bare hente det fra min andre pc.
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.872
Antall liker
21.882
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Praktfull finer, amademus. Du må nok sette spotlight på dem. ;D
 

KapteinUfattelig

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
501
Antall liker
146
Torget vurderinger
4
impulse skrev:
Slett ikke! ;D Så du er sikker nå, altså? Veldig bra!! ;D Synes å huske at du måtte komme tilbake til det, men nå har du jo gjort det, så lista er korrigert. Hjertelig velkommen skal du være. ;)
Det er kanskje i seneste laget ettersom listen etterhvert synes lang selv om vi snakker 90 kvadrat (med mindre stuen/lytterommet utgjør halvparten (isåfall kjøper jeg den av deg, samme hvilken pris)), men hvordan er mulighetene for å slenge seg med? Jeg er overvettes nysgjerrig på Impulsene...

Jeg har vært litt ute av sirkulasjon hifi-messig de siste månedene og tørster etter nye impulser (beklager forferdelig rævva ordspill) som ørken etter vann.

Kaptein Ufattelig

P.S. Til min søknad vil jeg gjerne legge til at jeg kjører Saab 9-3. Svart. Og derfor naturlig nok kalt Black Saabath. Hjelper det? ;)
 

Amademus

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.09.2008
Innlegg
504
Antall liker
116
Torget vurderinger
1
Valentino skrev:
Praktfull finer, amademus. Du må nok sette spotlight på dem. ;D
Jo takk, blir vel lyset fra rørampen som lyser dem opp ;)
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.872
Antall liker
21.882
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Er det mer glød i 2A3 enn 300B? Husker jeg var sååå skuffet over impulses sparepærer første gang jeg så 322en hans, hehe.
 

Amademus

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.09.2008
Innlegg
504
Antall liker
116
Torget vurderinger
1
Nei du har nok rett der.
Får sette på en liten spot da ;)
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Kaptein, jeg setter deg øyeblikkelig på "shortlist". Er det plass ved neste opptelling, er du med, ok? Du burde jo få høre Impulse H2, synes jeg.... ;)

Valentino, det viktigste er ikke hvor mye et utgangsrør lyser, men hvordan det låter! Det trodde jeg da du visste! ;D Tror jammen all denne ICE´n har gått deg til hodet, jeg.... ;)
 

Lille_Adam

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2007
Innlegg
1.686
Antall liker
14
Smetter innom bare sånn for å verifisere min opptreden på den store dag. Gikk egentlig av nattevakt på fredag, noe som kunne blitt lite vetta trøytsamt, men fikk truet meg til en fridag. Ergo: ego advenio.
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Godt å høre, Adam! Du er på lista. Og ytterst velkommen.
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
impulse skrev:
Klart, Jan!

JanR
Joaquin
Continuo
65finger
Lille Adam
BHO
Horny
HC
Rolfozzy
Kapteinufattelig
SSM
Amademus

Da er det fullt, gutter!
Oppdatert og endelig liste.


Edit: Jeg tar høyde for at Rotekroken kommer. Han er hjertelig velkommen, men har vært litt ute av sirk i det siste, så jeg er ikke sikker på om han dukker opp.
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
KapteinUfattelig skrev:
impulse skrev:
Slett ikke! ;D Så du er sikker nå, altså? Veldig bra!! ;D Synes å huske at du måtte komme tilbake til det, men nå har du jo gjort det, så lista er korrigert. Hjertelig velkommen skal du være. ;)
Det er kanskje i seneste laget ettersom listen etterhvert synes lang selv om vi snakker 90 kvadrat (med mindre stuen/lytterommet utgjør halvparten (isåfall kjøper jeg den av deg, samme hvilken pris)), men hvordan er mulighetene for å slenge seg med? Jeg er overvettes nysgjerrig på Impulsene...

Jeg har vært litt ute av sirkulasjon hifi-messig de siste månedene og tørster etter nye impulser (beklager forferdelig rævva ordspill) som ørken etter vann.

Kaptein Ufattelig


P.S. Til min søknad vil jeg gjerne legge til at jeg kjører Saab 9-3. Svart. Og derfor naturlig nok kalt Black Saabath. Hjelper det? ;)

Du er velkommen, Kaptein! Vel var du treig, men du er jo både en særdeles hyggelig kar og Saabpilot. Det gjorde utslaget! ;D
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
broder impulse, jeg tror jaggu vi setter ny oppmøterekord.
dette tegner til å bli en glimrende kveld!
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Om hele gjengen kommer, er det nok duket for rekord, ja... ;) I lyttestua er det plass til tre mann i sofaen, men bare en i sweetspot. To stoler på venstre side og en liggestol på høyre gjør at noen har et sted å sette seg, mens resten får plass på kjøkkenet. Så vi får lytte etter tur, gutter! Og om noen føler seg kallet til å stikke innom kvelden i forveien for å assistere med matlagingen, er det bare hyggelig. Man hører som kjent dårligere på tom mage, og det kan vi jo ikke ha noe av!

Det loves digre mengder kaffe, og evt sterkere ting til de som ikke kjører. ;)

Tror dette blir en veldig hyggelig seanse og en verdig "housewarming". ;D
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Jeg kan være kjøkkenhjelp den 12, hvis du ikke er for kjeftete som kjøkkensjef
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
hehe. Det passer fint! Og jeg kjefter ikke så veldig på kjøkkenet...tror jeg. ;)
 

KapteinUfattelig

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
501
Antall liker
146
Torget vurderinger
4
impulse skrev:
KapteinUfattelig skrev:
impulse skrev:
Slett ikke! ;D Så du er sikker nå, altså? Veldig bra!! ;D Synes å huske at du måtte komme tilbake til det, men nå har du jo gjort det, så lista er korrigert. Hjertelig velkommen skal du være. ;)
Det er kanskje i seneste laget ettersom listen etterhvert synes lang selv om vi snakker 90 kvadrat (med mindre stuen/lytterommet utgjør halvparten (isåfall kjøper jeg den av deg, samme hvilken pris)), men hvordan er mulighetene for å slenge seg med? Jeg er overvettes nysgjerrig på Impulsene...

Jeg har vært litt ute av sirkulasjon hifi-messig de siste månedene og tørster etter nye impulser (beklager forferdelig rævva ordspill) som ørken etter vann.

Kaptein Ufattelig


P.S. Til min søknad vil jeg gjerne legge til at jeg kjører Saab 9-3. Svart. Og derfor naturlig nok kalt Black Saabath. Hjelper det? ;)

Du er velkommen, Kaptein! Vel var du treig, men du er jo både en særdeles hyggelig kar og Saabpilot. Det gjorde utslaget! ;D
Det er aldeles strålende! Og takk i like måte ;)
Mvh Kaptein Ufattelig
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.791
Antall liker
21.344
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
guess what, jeg må dessverre en tur ned til berlin til helgen... :-\
dermed må jeg ha et impulse-besøk til gode.

dere får kose dere, folkens!
 
Topp Bunn