Ut og reise fredag den 13'ende. Tror nok det er best du blir hjemme jegGago skrev:guess what, jeg må dessverre en tur ned til berlin til helgen... :-\
dermed må jeg ha et impulse-besøk til gode.
dere får kose dere, folkens!
/jan
Ut og reise fredag den 13'ende. Tror nok det er best du blir hjemme jegGago skrev:guess what, jeg må dessverre en tur ned til berlin til helgen... :-\
JanR skrev:Ut og reise fredag den 13'ende. Tror nok det er best du blir hjemme jegGago skrev:guess what, jeg må dessverre en tur ned til berlin til helgen... :-\
/jan
Det vil jeg troBHO skrev:Skal bli hyggelig det her. ;D
Jeg har da en pålitelig bil jeg. Men jeg skal som sagt innom Oslo så jeg drar kanskje for tidlig ?JanR skrev:Spørs om jeg har bil til fredag.
Ville ikke starte i dag, sjekke etterpå når jeg kommer hjem fra jobb.
Skriker ut hvis det skulle skjære seg helt.
/jan
Når er det absolutt tidligste du kan dra ?JanR skrev:Ikke aktuelt for min del å dra så tidlig.
Du får høre med Lille_Adam.
/jan
Jeg klarte trappene, ozzy.rolfozzy skrev:100 meter fra parkeringa !!
4 etasje !!! Er vel ikke heis heller kanskje ?
Ung og sprek du.Valentino skrev:Jeg klarte trappene, ozzy.rolfozzy skrev:100 meter fra parkeringa !!
Det vet jeg ikke ennå.rolfozzy skrev:Når er det absolutt tidligste du kan dra ?JanR skrev:Ikke aktuelt for min del å dra så tidlig.
/jan
Kan forsåvidt være klar hur tidlig som helst. Noen får evt. anbefale en ok kafè hvor jeg kan tilbringe timene med en god bok mens Rozzy ser på gardiner og sengetøy.JanR skrev:Ikke aktuelt for min del å dra så tidlig.
/jan
Sett ut mat-drikkestasjoner i hver etg. sånn fall i fall ?impulse skrev:Neida, Rolfozzy... Det er bare 30 meter fra gjesteparkeringen til døra. Men jeg må gi deg rett på et punkt. Det er ikke heis. Om du blir for anpusten, får jeg komme ned og hjelpe deg opp.
Betryggende. ;Dimpulse skrev:Neida, Rolfozzy... Det er bare 30 meter fra gjesteparkeringen til døra. Men jeg må gi deg rett på et punkt. Det er ikke heis. Om du blir for anpusten, får jeg komme ned og hjelpe deg opp.
Du er jo så ung og pen.Valentino skrev:Jeg klarte trappene, ozzy.rolfozzy skrev:100 meter fra parkeringa !!
Gardiner og sengetøy ! Viktigere enn som så. Det er haifai gjøremål.Lille_Adam skrev:Kan forsåvidt være klar hur tidlig som helst. Noen får evt. anbefale en ok kafè hvor jeg kan tilbringe timene med en god bok mens Rozzy ser på gardiner og sengetøy.JanR skrev:Ikke aktuelt for min del å dra så tidlig.
/jan
rolfozzy skrev:Gardiner og sengetøy ! Viktigere enn som så. Det er haifai gjøremål.Lille_Adam skrev:Kan forsåvidt være klar hur tidlig som helst. Noen får evt. anbefale en ok kafè hvor jeg kan tilbringe timene med en god bok mens Rozzy ser på gardiner og sengetøy.JanR skrev:Ikke aktuelt for min del å dra så tidlig.
/jan
Og nei, det er ikke kabler. Jeg har jo de optimale.
Kanskje jeg skal bli hjemme. Kan jo vaske gulvet eller vinduer eller noe annet gøy.....impulse skrev:Ta dem gjerne med!
Jeg er ikke den som vil gjøre en hyggelig aften om til et kabeltestingsmareritt.impulse skrev:rolfozzy skrev:Gardiner og sengetøy ! Viktigere enn som så. Det er haifai gjøremål.Lille_Adam skrev:Kan forsåvidt være klar hur tidlig som helst. Noen får evt. anbefale en ok kafè hvor jeg kan tilbringe timene med en god bok mens Rozzy ser på gardiner og sengetøy.JanR skrev:Ikke aktuelt for min del å dra så tidlig.
/jan
Og nei, det er ikke kabler. Jeg har jo de optimale.
Ja, jeg hører du sier det. Ta dem gjerne med!
Jeg kan ta med et par pakker med Mariekjeks. Sånn for standardens skyld.impulse skrev:Nå har jeg forøvrig besluttet å foreta en liten menyjustering. Vi blir såpass mange at prosjektet med italiensk pizza blir vanskelig gjennomførbart. Jeg har jo ikke en hangar av en komfyr heller! Så ambisjonsnivået justeres litt ned, men dere blir bespist, mine herrer....
Hehe jeg tar med et par pakker ogsårolfozzy skrev:Jeg kan ta med et par pakker med Mariekjeks. Sånn for standardens skyld.impulse skrev:Nå har jeg forøvrig besluttet å foreta en liten menyjustering. Vi blir såpass mange at prosjektet med italiensk pizza blir vanskelig gjennomførbart. Jeg har jo ikke en hangar av en komfyr heller! Så ambisjonsnivået justeres litt ned, men dere blir bespist, mine herrer....
Vi ser vel frem mot kanapeèr (eller hva det heter.....har hørt om det iaff ;D) og sjampis da? 8)impulse skrev:Nå har jeg forøvrig besluttet å foreta en liten menyjustering. Vi blir såpass mange at prosjektet med italiensk pizza blir vanskelig gjennomførbart. Jeg har jo ikke en hangar av en komfyr heller! Så ambisjonsnivået justeres litt ned, men dere blir bespist, mine herrer....
Hva du vet...... ;Drolfozzy skrev:Kanapeer ja. Egentlig en indianerstamme som holdt til nord for Winnaloutraktene i Canada. Navnet fikk de da de første britiske nybyggerne ble kjent med stammen og oppdaga en av deres særegne små skikker. Nemlig deres noe bisarre urineringsvaner.
De brakte med seg, overalt hvor de måtte ferdes, små bokser der de gjorde fra seg.
Så opprinnelig var navnet som engelskmennene satte på stammen Can-a-pees.
Der ødela du gleden ved å gomle kanapeerBHO skrev:Hva du vet...... ;Drolfozzy skrev:Kanapeer ja. Egentlig en indianerstamme som holdt til nord for Winnaloutraktene i Canada. Navnet fikk de da de første britiske nybyggerne ble kjent med stammen og oppdaga en av deres særegne små skikker. Nemlig deres noe bisarre urineringsvaner.
De brakte med seg, overalt hvor de måtte ferdes, små bokser der de gjorde fra seg.
Så opprinnelig var navnet som engelskmennene satte på stammen Can-a-pees.