Innflyttings-hornalianse-innvielse av ny preamp-treff, anyone?

KapteinUfattelig

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
511
Antall liker
154
Torget vurderinger
4
Gleder meg.

Jeg er opptatt i Oslo sentrum frem til ca. 18.45, men etter det kjører jeg så raskt Black Saabath og føret tillater. Mao. avkjøring fra Oslo indre øst (Gamlebyen) ca. kl 19 om noen trenger skyss.

Skal man ta med noe? Litt hyggelig drikke, f.eks., er vel aldri feil...

Mvh Kaptein Ufattelig
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.675
Sted
Hølen
KapteinUfattelig skrev:
Gleder meg.

Jeg er opptatt i Oslo sentrum frem til ca. 18.45, men etter det kjører jeg så raskt Black Saabath og føret tillater. Mao. avkjøring fra Oslo indre øst (Gamlebyen) ca. kl 19 om noen trenger skyss.

Skal man ta med noe? Litt hyggelig drikke, f.eks., er vel aldri feil...

Mvh Kaptein Ufattelig
Litt hyggelig drikke er aldri feil, Kaptein. Whatever´s your poison.... ;D
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.798
Antall liker
21.543
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
kæpt'n, regner med at horny og undertegnede joiner deg.
kan du plukke oss opp på oslo s kl. 19?
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
Gago skrev:
kæpt'n, regner med at horny og undertegnede joiner deg.
kan du plukke oss opp på oslo s kl. 19?
Jøssenavn, kommer du også ;D





Hyggelig det :)

/jan
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.798
Antall liker
21.543
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
JanR skrev:
Gago skrev:
kæpt'n, regner med at horny og undertegnede joiner deg.
kan du plukke oss opp på oslo s kl. 19?
Jøssenavn, kommer du også ;D

Hyggelig det :)

/jan

javisst, fuck berlin.
jeg vurderte senest i går kveld om jeg skulle slenge meg på et fly idag tidlig, men gav faen. ;D

lukas moodysson er ikke viktig.
hornalliansen er viktig.
 

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Innlegg
3.082
Antall liker
296
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Gago skrev:
JanR skrev:
Gago skrev:
kæpt'n, regner med at horny og undertegnede joiner deg.
kan du plukke oss opp på oslo s kl. 19?
Jøssenavn, kommer du også ;D

Hyggelig det :)

/jan

javisst, fuck berlin.
jeg vurderte senest i går kveld om jeg skulle slenge meg på et fly idag tidlig, men gav faen. ;D

lukas moodysson er ikke viktig.
hornalliansen er viktig.
;D ;D ;D
 

Lille_Adam

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2007
Innlegg
1.686
Antall liker
14
%#&¤&# så trist (for meg i alle fall), men jeg er redd jeg må melde avbud. Jeg hadde ganske heftig feber for noen dager siden, som jeg trodde var over & done with, men jeg har hatt en heller kjip natt med kaldsvette og dertil medhørende. Føler meg forsåvidt mye bedre igjen, men den ansvarlige og rakryggede personen jeg er...................(ferdig med å le? Ikke det nei)...................så står jeg over muligheten for å overføre jævelskapen til hele hornallianseforsamlingen.

Det var som bare faen, men forhåpentligvis blir det flere muligheter for å oppleve både H2 og Impulse's kokkelering.

:'(
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
Lille_Adam skrev:
%#&¤&# så trist (for meg i alle fall), men jeg er redd jeg må melde avbud. Jeg hadde ganske heftig feber for noen dager siden, som jeg trodde var over & done with, men jeg har hatt en heller kjip natt med kaldsvette og dertil medhørende. Føler meg forsåvidt mye bedre igjen, men den ansvarlige og rakryggede personen jeg er...................(ferdig med å le? Ikke det nei)...................så står jeg over muligheten for å overføre jævelskapen til hele hornallianseforsamlingen.

Det var som bare faen, men forhåpentligvis blir det flere muligheter for å oppleve både H2 og Impulse's kokkelering.

:'(
Det var da bedrøvelig J :(
God bedring, bli frisk :)

/jan
 

Lille_Adam

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2007
Innlegg
1.686
Antall liker
14
Du kan jo alltids slenge innom på hjemveien med en doggie-bag, om du føler for det. :D
 

KapteinUfattelig

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
511
Antall liker
154
Torget vurderinger
4
Gago skrev:
kæpt'n, regner med at horny og undertegnede joiner deg.
kan du plukke oss opp på oslo s kl. 19?
Bare så det er notert her også, så er svaret ja:) Dvs. 1905 på sjøsiden ved Oslo S.

Horny kan også sitte på, enten det er ham som er T****** eller ikke :)
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.365
Antall liker
6.575
Torget vurderinger
2
Ja dette ble en riktig så hyggelig aften. Og det er jo bare hyggelige mennesker i hornmiljøet også. De jeg har truffet ihvertfall.

Nå ble det spilt mest musikk som jeg ikke er kjent med og har noe forhold til. Så noe evaluering fra min side er det vanskelig og komme med, så det skal jeg la være.

Forresten, det ble spilt en jazzplate som fikk fram det som bor i anlegget, og den låt jævli bra. Norsk gruppe som jeg ikke husker navnet på. Ja, så låt det bra da.

På kjøkkenet med hue i pølsegryta, det ble ihvertfall en suksess. Mmmmm. Pølser.

Tok jaggu ikke mer enn en drøy time og kjøre hjem heller, så Halden er en sentral plass.

Husk det hvis noen i Alliansen skulle få et innfall om en tur hitover.

Men igjen, takk for en meget hyggelig aften.

P.S. Jeg fikk hørt en Tottalåt, ingen kveld er i havn før han har vært i spillern.
Bra.
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Det var en suksess Christian! Hyggelige folk (veldig hyggelige faktisk) Pølser i toppklasse, godt drikke. Mye god musikk fra et glimrende anlegg. Jeg ser frem til flere og hyppigere treff. Dette ga mersmak!
Det eneste som manglet var et par pakker mariekjeks. Jazzgruppen du sikter til Rolfozzy heter Entra Live
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.427
Antall liker
1.142
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
15
Det var en minnerik aften, både for ørene og magen (pøser er bedre enn sitt rykte)! :D

Som for Rolfozzy, så var en del av musikken som ble spillt, ukjent også for meg, men jeg fikk da lurt litt Clapton/King nedi spilleren, og da følte jeg ingen trang til og forlate sweetspot. :D
Må legge til at sweetspot overhodet ikke var et must for å kose seg med musikken. ;)
Føler vel ikke at jeg med mine preferanser kan komme med negativ kritikk av dette oppsettet på noen områder, alle anlegg har jo sine styrker og svakheter.

Jeg kunne lett ha levd med dette anlegget! 8)

Terningkast:5 ;D

Og legge til:Veldig hyggelige mennesker , noen jeg har truffet fra før, noen nye bekjentskaper.
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
65finger skrev:
Det var en suksess Christian! Hyggelige folk (veldig hyggelige faktisk)
Helt klart, veldig hyggelig var det. Artig å få hilse på dere alle igjen :)

Takk til Trond som stilte opp med godt humør/god mat-drikke/anlegg-musikk og takk til alle som var innom :D



65finger skrev:
Det eneste som manglet var et par pakker mariekjeks.
Vi lar Haldenserne ordne med denslags 8) ;)

/jan
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
Continuo skrev:
Det var en minnerik aften, både for ørene og magen (pøser er bedre enn sitt rykte)! :D

Som for Rolfozzy, så var en del av musikken som ble spillt, ukjent også for meg, men jeg fikk da lurt litt Clapton/King nedi spilleren, og da følte jeg ingen trang til og forlate sweetspot. :D
Det skal også sies at det spilte meget bra selv på lavt volum, hvilket jeg setter stor pris på.
Må man ha 100+ db i stua for at det skal låte bra så er det noe galt med anlegget. Meg om det.

Edit: Trond, likte den stol/senga di ;)
Tydeligvis finger også, han holdt på å sovne i den ;D

/jan
 

Horny

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2004
Innlegg
1.012
Antall liker
1.370
Torget vurderinger
5
Mye ukjent musikk, men favoritter som David Sylvian og Rickie Lee Jones låt strålende. Ble introdusert for en del interessant jazz og klassisk, tydelig at verten har godt utvalg på dette feltet.

Med mest fokus på det sosiale, vil jeg bare si at de aller fleste innspillinger ble gjengitt med kontant trøkk og glødende tilstedeværelse - slik det skal være på et godt rør og hornanlegg.
Alt i alt en trivelig aften :)
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Ser dere hadde det koselig , selv sliter jeg med vanvittig hodepine etter arb ulykka , og var sengeliggende i går , utrolig synd , for dette skulle jeg gjerne hatt med meg ja !

Håper det kommer flere tog , jeg har jo vært innom Impulse i hans gamle rede og det låt jo godet der også.....men det er jo ett nytt hjerte i anlegget,.......hp100 er temmlig sikker på at dere som tok turen fikk en flott musikkopplevelse i går.

Jeg beklager at jeg måtte kaste inn håndkle folkens....håper vi sees snart igjen.

Mvh Espen
 

KapteinUfattelig

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
511
Antall liker
154
Torget vurderinger
4
Det var svært så hyggelig ja, og jeg vil takke alle som var tilstede og aller mest Trond som stilte med kåk, supert anlegg, pølser, gode hifi-og motorhistorier, spennende musikk og velutviklede vert-egenskaper, for en flott kveld. Jeg hadde møtt kun et par av deltagerne før, men som nevnt like over her i tråden var dette en forsamling svært hyggelige folk.

Om anlegget kan jeg si at jeg ble imponert over hva disse høyttalerne kan levere og at de responderer så positivt på elektronikken (og kablene) som vel må sies å ligge noen prisklasser over dem. Begrensningene jeg hørte ligger nok mest i dypbassen, men de store fortrinnene er en kjapp og gut-punching mellombass (og ikke oppblåst eller overdreven, merk dere det), en lytefri diskant (av typen man kan spille høyt på uten at øregangene blør og som fortsatt avslører detaljene) og til slutt en mellomtone som åpnet skikkelig opp og viste hvilken dynamikk som bor i disse høyttalerne når f.eks. vokalistene tråkket skikkelig til.

Når det er sagt, var det vel så mye sosialisering som lyttesesjoner, men det passer mine preferanser veldig godt.

Jeg ser frem til neste møte i alliansen.

Mvh
Kaptein Ufattelig
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.327
Antall liker
3.848
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Det er det som er så hyggelig - når alle har den samme interessen, så blir det kun kos.

Hadde jeg, som laveffektivhøyttalernisse møtt opp, ville det bare blitt krangling og sure miner.


:)
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
C. Alshus skrev:
Det er det som er så hyggelig - når alle har den samme interessen, så blir det kun kos.

Hadde jeg, som laveffektivhøyttalernisse møtt opp, ville det bare blitt krangling og sure miner.


:)
eller en nyfrelst rør og hornmann ;D
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.798
Antall liker
21.543
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
en diger takk til impulse for utmerket verstskap, og gratulerer med ny leilighet.
og ikke minst ny preamp, den ser ut som en million og spiller deretter. ;)

i impulse' hule mangler det hverken på god musikk (vi snakker hyllemeter på hyllemeter med kvalitetsmusikk i alle genre, og da har vi ennå ikke sett gjennom kassene som ligger på loft og i kjeller hos diverse kompiser, og heller ikke et nært syn med den gedigne vinylsamlingen), fantastisk bra lyd, godt drikke og ikke minst gode pølser (fra nå av offisiell treff-meny for alliansen ;D).

det er bare å gratulere hornalliansen: vi satte ny oppmøterekord, og alle hadde glemt å ta med seg kamera. :(

derfor ble det magert med bilder fra dette treffet, men vi som var der brydde oss ikke nevnverdig om det der og da. vi hadde nok med å hygge oss!

dessverre ble det ikke snurret vinyl denne kvelden (impulse har stått på for å få anlegget på plass i tide til dette treffet, men vinyltuning tar tid, ikke minst må mannen finne ut av hvilken flyttekasse strømforsyningen har gjemt seg) så der har vi noe å se frem til neste gang. ;)

hvordan låter det så i den nye leiligheten til impulse?
et ord: glimrende.
anlegget (som består av audio note cd-rigg, den nye hovland hp-100 preampen, jj 322 poweramp og impulse h2 høyttalere) taklet det aller, aller meste av musikkgenre/opptak med bravur.

det er alltid en fryd å høre den knusktørre og ekstremt kjappe bassgjengivelsen fra disse høyttalerne, og her ble det pumpet på med alt ifra porcupine, diverse klassisk og jazz, sofistikert synthpop, samt møkkete gitarblues, med stor entusiasme.

man hører dog på opptak der bassen graver veldig dyyypt ned at det tross alt fysisk nette basshornet velger å rulle av rundt 40hz og heller breie seg litt ut, slik at bassgjengivelse ocassionally kunne få en "thumpy" kvalitet. men dette plaget meg ikke i det hele tatt da det var kun på en sang eller to at dette var merkbart.
fysiske lover gjelder også her.
vil man ikke dekke hele veggen med basshorn på containerstørrelse, så må man uansett leve med visse kompromisser.

tempoet og trøkket i mellombassen var sykt morsom å høre på (betydelig forbedret sammenlignet med forrige gang jeg hørte dette anlegget med den gamle cj-preampen), og oppover lukter det av horndynamikk parret med high-class oppløsning. iblant kunne det låte litt trangt i øvre mellomtone, men igjen: pirk. og opptaksrelatert?

takk for laget alle sammen, det var veldig trivelig!
og igjen, impulse fortjener applaus for fantastisk gjestfrihet, der han fløy mellom kjøkkenet og stua, ofte med fjernkontrollen til cd-driverket gjenglemt i lomma, og passet på at alle hadde det de trengte av både drikke, mat og musikk.
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.675
Sted
Hølen
Takk for sist alle sammen ,og ikke minst tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger. :D Jeg er ekstremt fornøyd med hvordan det etterhvert låter her, så det er jo befriende å høre at jeg ikke er helt alene om å like det anlegget presterer. Det kom etpar mishagsytringer fra naboen under på lørdag, etter at vi hadde spilt "Entra Live" på "naboen -får-murpuss-på-snittene"-nivå i en drøy halvtime, men sånt hører vel med til et vellykket treff, mine herrer? ;) Veldig varmende å lese ordene dine, Gago. Og ikke minst glimrende at du prioriterte treffet framfor Berlin! Som alltid var det virkelig en glede å ha deg på besøk. Jeg lover å ha hele samlingen, inkl. vinyl, på plass neste gang..

Det var fantastisk hyggelig på fredag, og dere er hjertelig velkommen igjen alle sammen! Å betrakte Leiv Vidars eminente wienerpølser som offisiell alliansemeny passer meg veldig bra! ;)
Jeg lover å ha vinylriggen på plass ved neste korsvei, for uansett hvor god AN-komboen er, vinylriggen spiller klart bedre. Men det er som broder Gago sier, litt må dere ha i vente til neste treff..... ;)

JanR, den stolen du likte så godt er en Le Corbusier LC4, en liggestol tegnet i 1928.....! Et av de behageligste møbler jeg vet om, og det aller første jeg kjøpte. De fleste som kommer innom faller for den, og blir vanskelige å få opp....
 
D

Dilla

Gjest
Dere er heldige dere, i hornalliansen, som kan kose dere med god musikk,high-end pølser og trivelig sosialt samvær :)

Det var artig å lese din fine beskrivelse av opplevelsen Gago.

Gratulerer impulse med ny leilighet og et anlegg som er oppe og går igjen. Må berømme deg for en engasjerende og godt skrevet test av forforsterkeren din i fidelity. Artig å lese når det skrives så godt og jeg som leser skjønner at skribenten er helt inne i testen med både hjerte og hjerne! Bravo!!! :) :) :)
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.798
Antall liker
21.543
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Ti Kei skrev:
Dere er heldige dere, i hornalliansen, som kan kose dere med god musikk,high-end pølser og trivelig sosialt samvær :)

yup, føler meg priviligert som kan henge med denne gjengen, ti kei.

slår meg alltid at hornalliansen er en ansamlig bra folk, og vi trives bra både sosialt og i kraft av å være audiofile medsamsvorne.

ulike aldre, musikksmak og yrkesbakgrunn, men alle med nedsenkede skuldre og en humoristisk bemerkning på lur.

det er ingen grunn til å tro at det er noe annerledes i andre audiofile klubber, så det er glimrende at vi gjennom hi-fi sentralen har fått mulighet til å sementere disse laugene rundt omkring.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.798
Antall liker
21.543
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
impulse skrev:
Takk for sist alle sammen ,og ikke minst tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger. :D Jeg er ekstremt fornøyd med hvordan det etterhvert låter her, så det er jo befriende å høre at jeg ikke er helt alene om å like det anlegget presterer. Det kom etpar mishagsytringer fra naboen under på lørdag, etter at vi hadde spilt "Entra Live" på "naboen -får-murpuss-på-snittene"-nivå i en drøy halvtime, men sånt hører vel med til et vellykket treff, mine herrer? ;) Veldig varmende å lese ordene dine, Gago. Og ikke minst glimrende at du prioriterte treffet framfor Berlin! Som alltid var det virkelig en glede å ha deg på besøk. Jeg lover å ha hele samlingen, inkl. vinyl, på plass neste gang..

Det var fantastisk hyggelig på fredag, og dere er hjertelig velkommen igjen alle sammen! Å betrakte Leiv Vidars eminente wienerpølser som offisiell alliansemeny passer meg veldig bra! ;)
Jeg lover å ha vinylriggen på plass ved neste korsvei, for uansett hvor god AN-komboen er, vinylriggen spiller klart bedre. Men det er som broder Gago sier, litt må dere ha i vente til neste treff..... ;)

kjekt å ha vinyl i bakhånd til neste gang, broder impulse.
vi vet at her er det mer å gå på.
this one goes to eleven, er ikke det man sier? :D
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.365
Antall liker
6.575
Torget vurderinger
2
Entra Live var det ja. Håper tittelen var Live Lights, for den har jeg nettopp kjøpt.
Uspilt, uåpna vinyl. Ebay er min venn. ;D
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.427
Antall liker
1.142
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
15
Gago skrev:
impulse skrev:
Jeg lover å ha vinylriggen på plass ved neste korsvei, for uansett hvor god AN-komboen er, vinylriggen spiller klart bedre. Men det er som broder Gago sier, litt må dere ha i vente til neste treff..... ;)

kjekt å ha vinyl i bakhånd til neste gang, broder impulse.
vi vet at her er det mer å gå på.
this one goes to eleven, er ikke det man sier? :D
Før treffet så gledet jeg meg veldig for en lytt på anlegget til Impulse, og kanskje spesiellt vinylriggen, med den legendariske Luxmanspilleren påmontert en Dynavector pick-up.
Men det rare var at det ble aldri noe savn, da det låt så fortryllende fra AudioNote riggen. :D

Så nå er det bare å glede seg enda mer til neste gang! :D
 

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
7.041
Antall liker
2.139
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
impulse skrev:
Det var fantastisk hyggelig på fredag, og dere er hjertelig velkommen igjen alle sammen! Å betrakte Leiv Vidars eminente wienerpølser som offisiell alliansemeny passer meg veldig bra! ;)
Kanskje jeg skal melde meg inn i hornalliansen også Impulse, slik at dere kan få hjemmelaget potetstappe til pølsene. ;D

Må vel stikke innom en dag jeg også.

Håvard
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
rolfozzy skrev:
Entra Live var det ja. Håper tittelen var Live Lights, for den har jeg nettopp kjøpt.
Uspilt, uåpna vinyl. Ebay er min venn. ;D
Den hadde vært fet å ha på vinyl. Grattis! :)
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.365
Antall liker
6.575
Torget vurderinger
2
65finger skrev:
rolfozzy skrev:
Entra Live var det ja. Håper tittelen var Live Lights, for den har jeg nettopp kjøpt.
Uspilt, uåpna vinyl. Ebay er min venn. ;D
Den hadde vært fet å ha på vinyl. Grattis! :)
Flaks og finne den. Platesjappe i Santa Fe. Eneste eksemplaret som jeg fant på vinyl.
Ellers så er den og få tak i brukt via Amazon på cd. Men det spørs om jeg får samme trøkket og dynamikken som Impulse hadde. Tvilsomt, meget tvilsomt.
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.675
Sted
Hølen
Tusen takk, Ti Kei. Det var veldig hyggelig å høre! Sånne tilbakemeldinger hjelper virkelig på motivasjonen, så jeg skal huske på den neste gang jeg sitter oppe natta før deadline og skriver som en gal... ;) Ellers er HP100 så fantastisk god at den var umulig å komme utenom. Den har fått varig oppholdstillatelse her i huset, i alle fall.....Ser du har god smak i forforsterkere du også! ;D
Haavard, jeg tror du er moden for medlemsskap. Jeg skal ta det opp med alliansebrødrene! ;)
Rolfozzy, din heldiggris! Den skiva er umulig å få tak i, og jaggu går du ikke hen og finner´n på vinyl! Nå ble jeg j..... misunnelig! ;) Artig at en nesten glemt skive fra en forlengst oppløst svensk-norsk jazzgruppe kan kjøpes på vinyl i Santa Fe..... ;D

Det var hyggelig at du likte AN-riggen, Continuo, men jeg kan love deg at PD350 glatt gruser den todelte sølvskiveavspilleren. Så nå har vi i det minste en god unnskyldning for en reprise når vinylen er oppe og går, ikke sant? ;D Takk for PM, forresten. Den du fant kan du styre unna, men jeg sier ifra om jeg kommer over noe morsomt, ok?

Broder Gago, this one most certainly goes to eleven, and by next time we may be stretching it to twelve...if all goes well... ;) Vi må snart se å finne en anstendig vinylrigg til deg også, synes du ikke? :)
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
haavardo bør stille sterkt....han lager hornhøytalere ;D ;D ;D
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.675
Sted
Hølen
Skulle tro han stiller sterkt, ja... Særlig når hans beste kunde allerede er alliansemedlem! ;) ;) ;)
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.798
Antall liker
21.543
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
ulempen, alshus, er at leiv nekter å selge pølser til folk som har noe så tullete som høyttalere med lav følsomhet.
 
Topp Bunn