Ixos`s sin lyttestue.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    tusen takk Birger.. da slapp jeg å finne en torx trekker.... ;)

Disse versjonene som jeg og rolf nå har , er erstatnings psu er for andre amper enn bp......en ny stor strømforsyning (med enda større trafoer) er dyrere....12-14k ny , men disse strømforsyningene er veldig mye vassere enn de som leveres i forsterkere fra audionote , ancien , audioinnovations etc.....derfor blir det en stor oppgradering.

Jeg har lenge drømt om en sånn en , og hadde jeg ikke fått fatt i denne , hadde jeg nok om en god stund bestillt en ny en.....

men dette var nå liten vits , i og med at forsterkern uansett ikke greier å få denne psu en her tungpusta....

Jeg er rimlig sikker på at det hele vil spille lekent og uanstrengt med denne...

Mvh Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , da har jeg sjakka sporingen på neste pakke som nå er på tur......jeg håper den har ankommet på fredag , og at gobiten kan nytes her til helgen...

Inntil videre skal jeg titte på BP psu en som skal stå ubrukt en god tid.....i håp om at vindicatoren en gang dukker opp fra produsenten....for avbestilling kommer ikke på tale , jeg skal bare ha den ampen !

Mvh ES

O.J.B

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Antall liker
    2
    Flott rack og en nydelig BP! Ting går så smått fremover! :)
    Man kan ikke si at du ikke er ivrig iallefall! Stå på!

MVH
    Ole

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Grattis med BP strømforsyning!
    Nå venter vi bare på Vindicatoren. :D

H

Hugh

Gjest
    Gratulerer Ixos. Du seirer på alle fronter og bringer praktfulle krigsbytter hjem til ditt Keiserrike. Du er hornenes, vinylens og rørenes svar på Keiser Napoleon Bonaparte.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Bare se opp for Waterloo. ;D

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    takk takk Hugh......Jeg har jo en pakke til i Posten , og enda en i bestilling , så det er bare å følge med , etter at disse to pakkene er i hus , blir det lenge til det blir innkjøpt noe nytt på hi-fi fronten , kontoen skal leges litt , men jeg kan røpe at en litt spesiell riia er av interesse , eller egentlig flere riiaer , men det må prøves ut først , jeg har jo en knallgod en i an m3 ern , så jeg har bestemmt meg for å utelukkende prøve ut tre riiaer når tiden er inne.....det er disse =

Cary 302 II
    Herron sin nyeste.
    Audiovalve sunlida

Herron frister nok aller mest , og er da selvfølgelig dyrest :p...typisk....sunlida er smart med sin imedansejustering i front , og to innganger både mm/mc.

cary 302 må prøves , redd den blir litt for basstung.....dersom jeg kan velge en av disse skal lyden bli markant forbedret før jeg gidder å svi av 20k + for en separat riia......

Tipper dette kommer opp igjen tidlig høst.....altså august /september.....

Men først , dac og amp på vei......

Bare synet av Borderpatrol psu en der den står gir meg ro i sjelen og klokketro på prosjektets kurs fremad...

Mvh Espen Saatvedt.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    legger ut litt bilder jeg... ;)

har ett par cary 300b blokker stående , signature series balansert er det også.....disse er nye og kun prøvespillt.....

ikke mine , men eier vurderer salg av disse om noen skulle få lyst på ;D ikke annonsert enda..

Espen

Vedlegg

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    åssen speller caryene på uno?

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , greit , men kanskje litt cary.........med det mener jeg at de ikke har den tyngden som andre 300b som Heart kunne varte opp med , men så er de dønn tyste også.....jeg er usikker på om de er aller best match til min preamp også , fasevending og litt snacks.....

men de spiller bra det gjør de , sikkert enda bedre med cary pre....

jeg skal ikke ha de , men vil vel formidle videresalg om noen er interesserte....blokkene er som nye ,lagret litt , men ubrukte , rørene har nå fått oppimot 200 timer de 2 siste ukene , det har vært en annen som har prøvd disse også....de returnerte i går , og eies av janerik her på hfs.

dette er signatureversjon med balansert inn , og det er vel ikke flest 300b blokker som har dette....

oppgitt effekt er 15watt i katalogen til cary.....alle rør er fra fabrikken. Jeg er usikker på prisen de går for , men kostet i allefall over 50k med denne konfig. som de ble bestillt med.......

chassisfargen er dyp blå. Nå er det jo selvfølgelig ikke de råeste rør som sitter i fra cary , gi de ett par Western.....så tenker jeg at de blomstrer jeg.... ;D

Mvh Espen

Nå har jeg sjekka pris de kan selges for.....26k = under halv pris , disse er så å si ubrukte , de ble kjøpt i ett innfall av triodesug , men ble aldri gitt noen ht å fungere godt på , derfor lagret .

de er selvfølgelig helt strøkene , og BALLANSERTE.......noe som er jæ....vlig skjelden å finne på sånt utstyr....

sku ikke hunden på håra , disse bærer man bare en av gangen av...til tross for beskjedene mål....

Mvh Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    små nusselige krabater de der......men pass opp for ryggen , de tunge som F..... 8)

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    da er dac en oppe å går , og litt tuberolling har begynt......phillips SQ var med på kjøpet , spiller med autoritet , men det mangler litt på stemmegjengivelsen syntes jeg , derfor har jeg lånt ett par rør , og skal teste ut litt.....

telefunken type svindyr spiller nå , noe lysere , bedre på stemmer , så får vi se....

nestemann ut : Phillips miniwatt,

litt bilder inni dac en

ryddig og greit her....

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Dette blir spennede fremover , når det gjelder lyden i dac en 2.1x tuberoller jeg litt , og har bestillt ett par rør til denne i dag , vi f¨år de hvordan den blir med Tesla ecc88.

Jeg må vel innrømme at jeg hadde håpet på en større oppgradering lydmessig , en det den nå hittil har gitt fra seg .

Hadde jo cary cdp-1 før , jeg begynner å ane at denne spillern er grisebra rett og slett , men ikke for det , jeg hører at her er det potensiale , jeg syntes den er litt vanskelig å vurdere på den billige joliaforsterkern jeg nå bruker , men nå er snart ventetiden på Vindicator en sagablott , så da får vi se hvordan det hele spiller sammen med den og m3 ern......

Jeg har somsagt tru på synergieffekt , når man drar på litt spiller dac en svært bra , det er på lave volumer det låter litt lite dynamisk , jeg skal ikke gi dac en skylden for dette , alene , fordi den jolidaen er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen akkurat , så jeg venter å ser hvordan det blir etterhvert.

Dac en er jo ikke av aller nyeste type heller . så den KAN hende jeg gidder å spandere på filterrectomy og ny tentlabsklokke , men ikke bestemmt meg enda rett og slett , om det er verdt å legge mere penger i dette.

Det er jo trossalt vinyl-elsker jeg er , og der har jeg nå fått det ganske bra til.....selv på jolidaampen låter det ok.

M3 ern har ferie frem til Vindicator nå står her , jeg har fått tilbud om lån av en Leben integrert kommende uke , og har lyst til å teste denne , fordi det har vært mange lovord om denne 10wattern med el 84 på utgangen .

Videre har det kommet ett nytt komponent i hus.....ett nettfilter , Isotek ISOL 8.....dette skal testes ut , dersom det viser seg å fungere , ikke lage ugang for lyden , og i tillegg fungere fint som lynvern , da blir det kjøpt inn.....

ser sikkelig forseggjort ut , har fått mulighet til å overta dette brukt av en kamerat , så jeg slår nok til på denne tenker jeg.

Nå gleder jeg meg veldig til ny poweramp gitt.... ;D

Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    mere vinyl.........argo i montert i jmw 10,5 i

Mvh ES

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Jeg arvet en eldgammel radio her også , denne hadde rør , men noen merklige , rødt papir rundt glasset , jeg spanderer neppe nye rør på denne , med fiskeribølge og sure signaler.....

men den har riia faktisk , det er ett kjempehopp fra disse terminalene og opp til wbt Nextgen kan man si :D

jeg spanderte på en runde med støvsugern i det minste , radion er kjøpt av min oldefar like etter 2. v krig , så denne får bli i mitt eie , moro å ha , men til lydbruk rett og slett ubruklig....men man kan høre noe skraping i det fjerne , og det gløder i rørene(som neppe er bytta noen gang.....mon tro hva de koster i innkjøp)

Mvh Espen

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    I går , solgte jeg en flott platespiller , litt for flott rett og slett.

En well tempered classic , jeg hadde den hjemme for utbytting av pu , da ny eier hentet og hadde med seg annen pu , en virkelig lekkerbisken , som spillte over all forventning .

spiller gikk for 8k uten pu , den spillte JÆVLIG GODT ALTSÅ ;D

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    bilde av de to spillere side om side.....hvem dro det lengste .......strået....?

wt spillte utrolig godt , men må nok finne seg i å ligge en god armlengde bak sin Amerikanske overmann

(benyttet selfølgelig ikke samme pu , det hadde jeg ikke tid til)

Well tempered er MASSE platespiller for pengene på brukten i allefall...

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    enda litt til tåler denne flotte kreasjonen , med ett usedvanlig smart armoppheng.......

Ny eier er Jhonnylotion her på sentralen , må jeg få gratulere med en flott spiller , som spillte RÅTT med mm audiotecnica AT95E rett og slett , på thorhauge mm rørriia , med Mullard rør.

det er noe med de billige at pickupene , man skulle ikke tro de spillte så godt til prisen , rett og slett , til prisen burde det knappt nok værrt lyd , men jaggu spellte det ikke freskt gitt , litt sibilanter her og der , men prisen da folks...... ;D 350 spenn på dippern , helt fantastisk.....kort og godt.... ;)

Her med Vdh mc two.......eiern beholder denne selv for bruk på en LP 12 , om en liten stund....

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    ett til av en flott spiller , hadde ikke plassen vært avsatt til effekt på sikt , kunne jeg godt ha eiet denne side om side med vpi en , den spiller nok litt annerledes , på andre parametere , og jeg likte armfilosofien , der den henger ( dingler ikke pga silikonbadet).......kjempesmart er vel det rette ordet.....

Man kan jo ikke ha alt her i verden heller , men skulle jeg få mulighet til å kjøre med to oppsett en gang , OG skulle finne på å ha vinyl i begge , ja kommer det samtidig en Well t på børsen , er jeg nok på pletten....

Det er gøy å selge noe som virkelig virker også , spillte jo som ei kule denne , jeg har tidligere holdt på å kjøpe en slik , som fersk i vinylinntreden for 2 år siden , jeg skjønner godt de som sverger til disse spillerne , etter bare 2 dager i hus.

Vedlegg

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Se der ja, Espen! En av mine definitive favorittplatespillere! Setter du på en virkelig god MC, smakker vi magi som grisebanker langt dyrere ting. Har man en gang hørt en WT, er det ikke lett å glemme. En annen ting er at armen faktisk er enda et hakk hvassere enn drivverket! Bare armen var forøvrig priset til 19000,- danske kroner i 1999....ikke akkurat småtteri. Gratulerer til den nye eieren (jeg er glad han fulgte rådet mitt og kjøpte den! :D)

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Og jeg lurte på hva jeg hadde gjort når jeg hadd hørt den spille..... ;D

Neida , jeg har jo akkurat kvitta meg med drivverk nr 2 som jeg droppa som prosjekt , og har vel nok med det jeg har.......

Men noe særlig bedre platespiller enn dette skal man nok lete lenge etter til prisen , det er mange spillere til 5-10k tilsalgs på brukten , denne spillern var ikke 100% silke , men i fin stand uten nevneverdige skavanker.....

Men at den spillte såpass bra med at95e....ja det satte faneimeg en støkk i meg , der jeg så den blå 11k pu en hang i jmw armen... ;D

Vi lytta ikke kritisk , men var nøye med montering av pickupen , og stiftrykk ble satt til 2 gram pungtum...det var sånn midt på tre av anbefalt på forpakningen.

Jeg skal være forsiktig i mine uttalelser , men jeg syntes jammen denne var flott altså , den armen er smart , og den er også vinglefri i håndteringen....eneste minus å trekke for er manglende armlift , som sikkert bare er en treningssak.

dette var virkelig gøy , jeg har båret tungt den senere tid , hifi inn/ut/inn/ut......men man får fin erfaring , og jeg har vørt heldig å få prøvd mye utstyr jeg aldri hadde fått i hus , dersom jeg ikke hadde hjulpet en kamerat med salg av diverse produkter.....

Neste mann ut på bruktbørsen er de flotte cary 300b blokkene på bildene lengere ut i tråden......de går på billigsalg som det meste annet...Mvh Espen

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Hvilke rør er det som sitter i riaakortet ditt?
    12AY7 ? Lurer på om vi har samme kort?

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Brimar cv 4068
    tre rør og sølvutganger...
    ES

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    ssm skrev:
    Brimar cv 4068
    tre rør og sølvutganger...
    ES
    Bra riia rør det der.
    Bruker ett sjøl i M2. Beste 12ax/ecc83 ekvalenten så langt, uten tvil.

/jan

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har ikke prøvd noen andre heller , rett og slett fordi jeg er fornøyd med hva riiaen presterer med disse,.

det blir nok Brimar her neste gang også vil jeg tru.

har ett par stykker i reserve , mvh Espen

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Imponerad av tempoet du holder nå Espen ;)

Mye flotte saker du har fått på plass nå!!

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    ssm skrev:
    Jeg har ikke prøvd noen andre heller , rett og slett fordi jeg er fornøyd med hva riiaen presterer med disse,.

det blir nok Brimar her neste gang også vil jeg tru.

har ett par stykker i reserve , mvh Espen
    OK! Ikke samme bestykning altså, trodde det jeg. :p

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    FallenA skrev:
    Imponerad av tempoet du holder nå Espen ;)

Mye flotte saker du har fått på plass nå!!
    Hei Fallen_a takker , tempoet kommer nok til å dabbe av litt utover , jeg har i dag fått meg ett par synergistic research alpha ht kabler , tror det var det de het , engentlig låt disse ganske bra ;D

aktiv skjerm var det også-......jeg bytta disse med en forumist her , mot mine flotte bertram sølvkabler.

De blir jo for korte nå uansett , så griet å ha noe som heller kan brukes....Jeg har jo diy flatsølv , bra disse og , men fint å ha ett par par å prøve ut....sr kanbele selges uansett ikke.

DEt er en del snacks her nå , jeg gleder meg engentlig til å få handlet mere plater utover , både cd og vinyl.....masse tilbud der ute nå på sølv , selv om jakten på sort rillegull står meg høyest selvfølgelig.

Det skal bli befriende å få ny amp på sikt , m3 ern står jo ubrukt , mens jeg spiller på en rimlig jolida amp , helt grei men nok en del å hente på ny triodeamp

I morra kommer det ett besøk til racket , noe jævlig spennede for å si det mildt , noe jeg har lenge hatt lyst til å prøve ut....Nå får jeg muligheten....Ikke triode , ikke audionote , ikke Engelsk , ikke amerikansk....ikke sort front , heller ikke blank front .............. ;)

vi får se....Norsk importør , ikke svindyrt , men trolig veldig bra . .....følg med...!

Espen

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    sjeldent har noen holdt på så intenst uten å ha klart å få på plass en forsterker på et halvt år... ;D

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    He he , hadde jeg bare hatt en viss innvirkningskraft på visse apekatter , hadde det nok ordna seg .

Det værste med hele hi-fi bransjen er levrandører som ikke klarer å skaffe tilveie det som er bestillt og forskuddsbetalt , jeg er mildt sagt dritt lei det ! ( det finnes noen få unntak)

Det være seg ei plate som betales og bestilles ,som av ulike grunner , var på lager , men allikevel ikke befinner seg i butikken , forsterkere som loves levert da og da , men så kommer det en masse forklaringer som ikke henger på greip , slik at den ene uka står det hele klart til forsendelse , og neste uka mengler det en del (burde ikke delen manglet først mon tro?)

Hele forhandlerbransjen stinker når det gjelder akkurat dette , og skrekk og gru når noe må repareres ! Da er jo helvete løst , men månedesvis med venting , purring og i det heletatt.

Jeg skal se an litt fremover , jeg må si at med en masse leveringsprobleme , og purringer , setter det hele en demper for gleden av å kunne kjøpe seg noe en skal kose seg med , hvis ikke ting retter seg rimlig fort nå , har jeg bestemmt meg for sakte men sikkert begynne nedgraderingen...

Da ender jeg trolig opp med 2 monitorer , en integrert forsterker , platespillerkomboen og en drittbillig cd spiller. ;)

Forhandlere bør absolutt ta skjea i ei annen hånd , hadde de forhandlerne jeg sikter til drevet i en annen bransje , hadde det vært kroken på døra forlengst , kort og godt ! :mad:

Jeg har sittet altforlenge med dyrt utstyr , som ikke yter sitt rette fordi ett par enkeltkomponenter aldri dukker opp....sånt er både kjedelig og frustrerende , og jeg har lagt mye penger i enkelte komponenter , akkurat nå er jeg drittlei..........vedvarer det hele , kommer ixos sin lyttestue til å slankes vesentlig for komponenter om en måned eller to.....så følg med ;)

Espen

tore_v1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Jeg føler med deg, SSM!

Det er kjedelig å vente, spesielt når man har betalt for noe.. Men - gleden blir kanskje desto større når ting ankommer?

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ja vi får se.......noen som vil ha en eskeny vindicator uåpnet kanske? ;D ;D

Ikke til gi bort pris da mine herrer....

Espen

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    huff da, er du "hi-fi utbrent" allerede, ssm?

høres ikke bra ut.

men med det tempoet du holder, så skjønner jeg på en måte utfallet...

håper vindyen kommer nå til uka, og svarer til forventningene dine, slik at du endelig kan få litt ro i en sliten hi-fi kropp. ;)

ps! jeg har også vært "hi-fi utbrent" og nedgradert villt og uhemmet et x-antall ganger i løpet av karrieren.
    bare se hvor godt jeg har lyktes med det. ;D

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ja gago , ser det gikk JÆVLIG BRA ;D.......nedgradert til mezzo :eek:

Jeg har i dag båret enda en røramp opp hos meg , en LEBEN integrert , en liten tass , som spiller rimlig godt....Ikke trioder ;) men veldig bra.....

Forsterkern er utlånt av Thumper , og denne skal jeg hverken koble fra eller spille med noe annet på over ei uke,.......godt skal det bli. ;D

skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av krabaten etterhvert.

Man skal ikke dra på mye på volumpoten med den kruttønna der merket jeg.

Vi håper vindien dukker opp til "avtalt tid" anntatt forsinkelsestid eller what ever......

jeg skal i allefall ha kloa i den ila kort tid.

Imens bruker jeg Japansk kvalitet , ;D

Mvh Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Litt om Leben..... ;D Låter slett ikke værst , litt rund i kantene på avantgarde syntes jeg , men helt klart in å høre på.

Dessuten er den rimlig tyst , noe som slett ikke alle rørmaper kan skilte med på så følsomme høyttalere.

Det virker som det er litt mye gain i denne til så følsomme ht , jeg kommer ikke over kl 10.00 på volumen , da er det så høyt at jeg ikke sitter her i allefall , livet er herlig i følsomhetens land , hva høyttalere angår...

Rørene i dac en responderer litt annerledes/bedre på denne Leben enn med eks jolida ampen , men så er også labenlyden å oretrekke fremfor jolida selvfølgelig.

som pentoder flest , er den kanskje best når den får liret av seg litt krefter , det får den ikke her , og det vil si at det er krefter i bøtter og spann til feks avantgarde uno/duo....nær sagt alle ag er vil jeg tro , jeg kan selvfølgelig ikke stå inne med at det oppleves likt i ei stue med 50kvm.....mot mine beskjedene 18.

Videre er Isol 8 nettfilteret koblet inn , det gjorde ikkeno galt med lyden , da blir det beholdt i heimen tipper jeg.

Jeg sitter nå å venter på en telefon.........men den har jeg venta på i flere måneder nå , Kjære Peter quortrup , håper pakken har forlatt deg for lengst nå , den må da snart ankomme residensen......

Jeg hadde en prat med en annen på forumet her i dag som bruker 2a3 , ordene som kom fra han gjorde det ikke noe mindre spennede .......jeg gleder meg som bare F...... ;D

Nye rør til dac en ankommer i morra , tesla NOS så får vi se , jeg VURDERER å benytte en caryspiller igjen noen dager , jeg opplever cary som litt mere frempå enn an dac en , jeg er veldig usikker på utfallet rett og slett......det går an å oppgradere disse dac ene , men det gir jo ingen garanti før jobben er gjort at det blir akkurat som jeg vil haa det , jeg skal ikke svartmale , den spiller ikke akkurat dårlig.... ;D men cary sine spillere går på SPEED.....

vi får avvente å se , hadde vært fint å fått vindicator en dag nå....Mvh Espen

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Fett med Leben! Eg er forelska i looken men har desverre aldri høyrt.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Artig denne Brasse , vært borte i kveld , så jeg får prøve å hoste opp ett bilde eller to i morra.......

denne kan jeg tenke meg spiller bra på klipsch også....jeg liker knottene på denne , skikkelig feelgood.... ;D

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn