Jeg er vel ikke redd for noe , men vil neppe koste på dette prosjektet vanvittig med penger,,,,jeg vil prøve meg for første gang på high-output mc....dette fordi jeg har en riia som ikke er i bruk MM.....tenkte kanskje at da kan jeg benytte det jeg allerede har...at opera kan spille bra betviles slett ikke.....FallenA skrev:Hehe.... Du vil vel at "verk" nr. 2 skal spille så godt som det er i stand til?! Eller er du redd for å få deg en overraskelse? ;D
En Mørch UP4 finner du vel på bruktmarkedet for 1500,- ++, den er en kanonmatch til det verket du har skaffet deg som Nr.2, og med en godt matchet PU, så tror jeg du blir svært overrasket over hvor godt dette spiller.
Men som du allerede vet, så krever alle vinyl oppsett grundig justering, og "kjæling" for å spille optimalt.
Jeg gleder meg til å følge med på dette lille "sidespranget"![]()
Du må`kke stresse så jævli.ssm skrev:Nå solgte jeg cd spillern min her , jeg sjekka med Upgrade audio ang. dac , og de kunne levere ja.....jeg sender spillern til en ny eier , og på leveringspungtet mangler det to deler til å sette sammen til ett komplett dac kit , slik jeg skal ha det.....typisk.
4 uker uten cd spiller......det går ikke , så i går var jeg å lånte denne her av en kamerat , en Nacamitchi....
den får tjenestegjøre noen uker , det var no dritt at det gikk sånn med dac-.bestillingen , dette til tross for at jeg sjekka på forhånd.....ja ja-...sånn kan det gå ,
Har noen en brukt ferdig dac så syng ut...![]()
he he , ja du sier noe....BHO skrev:Du må`kke stresse så jævli.ssm skrev:Nå solgte jeg cd spillern min her , jeg sjekka med Upgrade audio ang. dac , og de kunne levere ja.....jeg sender spillern til en ny eier , og på leveringspungtet mangler det to deler til å sette sammen til ett komplett dac kit , slik jeg skal ha det.....typisk.
4 uker uten cd spiller......det går ikke , så i går var jeg å lånte denne her av en kamerat , en Nacamitchi....
den får tjenestegjøre noen uker , det var no dritt at det gikk sånn med dac-.bestillingen , dette til tross for at jeg sjekka på forhånd.....ja ja-...sånn kan det gå ,
Har noen en brukt ferdig dac så syng ut...![]()
Kan du ikke begynne å bygge dac`n med de deler som finnes da?
Tålmodighet er et nødvendig onde uansett, spesielt om du ønsker lyden slik du har bestemt at du vil ha den. 8)
Vel vel.....jeg har da venta på ting og tang jeg og.ssm skrev:stresse og stresse.....hadde du vært uten en skikklig amp i snart 4 måneder hadde du nok strssa litt du og.....har spillt på mer rask nå de siste 3 mnd enn i restan av karriæren.. ;D
Ståket er at jeg er drittlei ¨å være uten enten det ene eller andre , jeg har heller ikke lite plater , men klok av skade vet jeg at når noen sier 2-4 uker kan det brått ende opp med 2-4 måneder.....litt derfor.! Uten vinyl i 4 uker hadde vært krise ja.gut_man skrev:Hmm, skjønner ikke ståket Espen ??? Du klarer deg vel med vinyl i 4 uker? Eller har du for lite plater? CD er oppskrytt, og det vet vel alle VPI eiere ;D Hadde problemstillingen vært at du måtte klare deg 4 uker uten vinyl, da snakker vi hifi krise da:-\ Håper ellers at du har testet AN på ditt anlegg før du kjøper. Hadde Vermins AN til test her når han brukte den. Den kom ikke voldsomt bra ut mot konkurransen den ble stilt overfor (Accuphase og min egen BASE/DP dac), ble litt grått og tannløst i hele frekvensspekteret.
Jøss!!ssm skrev:Da har det skjedd litt........i allefall en eske i hus , den er ikke pakka opp enda..
Denne har jeg også kjøpt.ssm skrev:Før jeg henta esken , og forcione platen , røska jeg med meg denne hjem....Jeg er egentlig litt spent på denne nye forventningsfulle plata til Bruce....
Jeg velger å høre selv , fremfor å lytte på kritikere....
Espen