Ixos`s sin lyttestue.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Bilde av riggen med MG-1 (Ada Lin) Tangential arm, og VdH Frog.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Her er drt ett hav av muligheter ser jeg 8) elle melle.......likte den microarmen veldig godt.....

selv om min drømmearm er en dynavector , så kan det hende jeg velger å gå for mer ederuelige prisede armer...når den tiden kommer....Fallen a . vet du hva de microseiki armene ligger på prismessig ?

Ser jo frekk ut med tangensial der den står.....kommer det en brukt en på børsen om en tid , er jeg der !

Armbord og utjevningstanker og andre deler som må til lager selvfølgelig platearbeidern selv... ;D

Mvh Espen

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Både Micro armen og Mørch armen passet verket veldig godt.
    Microen spiller med masse slam og trøkk i bunn, og er veldig dynamisk over hele fjøla. Mulig jeg savnet noe oppløsning helt i toppen på denne. Mørch armen var (foruten MG-1) min favoritt arm på LP1.0 Denne hadde snert og oppløsning, og jeg følte at den spillte med større ro, og med mer luft enn Microen.
    Akkurat den armen som jeg hadde var Micro Seiki MA505 MKIII. Denne er relativt vanskelig å komme over, og går ofte for ganske stive priser. Når jeg la ut min for salg så fikk jeg flere henvendelser fra "det store utland". Det virket som armen var mer anerkjent der enn her på berget. Regn med å betale 3-6K, jeg har sett den avertert (strøken med embalasje) til drøye 9K i utlandet.
    Microen har flere fine muligheter for justering. Antiskating, og VTF "on the fly", og med VTA justering.

MG-1 armen var allikevel i særklasse. Og man importerer den ny fra produsent for rundt 5K.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ja jeg ser at dette verket er godt for en mg-1 arm( har du sett mg-3 platespiller fallen_a ? ;D

www.adanalog.com

Jeg skal bare lene meg tilbake jeg nå , sitte å vurdere hit og dit , så får vi se....sme likte du ikke godt , men ett alt kunne vært en sme S arm til oppstart kanskje med yamamoto headshell ser det litt mer snasent ut også.....husk , poenget er ikke at det skal spille fletta av alt annet....(det tar den andre spillern seg av) den har ett vanvittig trøkk i nedre oktaver og det savnes heller ikkeno noe andre steder med lyra argo i.

vi får se hva det blir til......

man har da visserligen slett ikke dårlig tid til armansakffelse...til spiller nummer to! ;D

Mvh Espen

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Hehe.... Du vil vel at "verk" nr. 2 skal spille så godt som det er i stand til?! Eller er du redd for å få deg en overraskelse? ;D ;)

En Mørch UP4 finner du vel på bruktmarkedet for 1500,- ++, den er en kanonmatch til det verket du har skaffet deg som Nr.2, og med en godt matchet PU, så tror jeg du blir svært overrasket over hvor godt dette spiller.
    Men som du allerede vet, så krever alle vinyl oppsett grundig justering, og "kjæling" for å spille optimalt.

Jeg gleder meg til å følge med på dette lille "sidespranget" ;)

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , litt videre i digitalis verden....Jeg har lånt ut min cary cdp 1 cd spiller ei uke , i dag snakket jeg med han som hatr lånt den , og fikk beskjed om at han ikke ønsket å levere den tilbake , vi ble enige om en pris for spillern , og der var den solgt....

Nå sitter jeg altså uten cd spiller , men med cd drev fra tag mc laren.....

Planen er nå å bygge en audionote dac (jeg kjøper byggesett fordi jeg ikke gidder mer ventetid fra UK) hadde ampen min vært levert , ville jeg trolig kjøpt en fra uk...det blir ikke noe av nå.

Upgrade audio skal levere dac kit et....så får vi se , caryen kommer aldri hjem igjen :'( jeg forsto hvor god denne var når jeg fyra opp en billig denon spiller her etter dens reis....det var rett og slett en tragedie.....Pr i dag fungerer oppsettet kun med vinyl som medie , klart jeg kan leve med det , emn jeg har en hal del musikk på cd så det blir neppe noe somling med loddebolten på dac prosjektet.

I og med at jeg har en platespiller på vei , velges tiden bort fra denne nå i oppstarten av dac prosjektet , så får vi heller se når dac en er ferdigbygget , og forhåpentligvis effekten på plass.....

Det blir travle fdager hos ixos s lyttestue fremover , og det er jo fint å ha noe å bruke tiden på , når man allikevel ikke får jobbet pga ulykken på jobben.

Jeg håper på rask bedring fremover , slik at jeg kan starte på jobben om ei ukes tid igjen,,,,,,,

frem til dac kit ankommer , så får jeg mekke ferdig mine nye ht kabler , og få prøvd disse...

Mvh Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    FallenA skrev:
    Hehe.... Du vil vel at "verk" nr. 2 skal spille så godt som det er i stand til?! Eller er du redd for å få deg en overraskelse? ;D ;)

En Mørch UP4 finner du vel på bruktmarkedet for 1500,- ++, den er en kanonmatch til det verket du har skaffet deg som Nr.2, og med en godt matchet PU, så tror jeg du blir svært overrasket over hvor godt dette spiller.
    Men som du allerede vet, så krever alle vinyl oppsett grundig justering, og "kjæling" for å spille optimalt.

Jeg gleder meg til å følge med på dette lille "sidespranget" ;)
    Jeg er vel ikke redd for noe , men vil neppe koste på dette prosjektet vanvittig med penger,,,,jeg vil prøve meg for første gang på high-output mc....dette fordi jeg har en riia som ikke er i bruk MM.....tenkte kanskje at da kan jeg benytte det jeg allerede har...at opera kan spille bra betviles slett ikke.....

skulle den spille bedre enn vpi en , så ja da blir jeg overrasket , men begge spillere er jo salgsvare , så blir det nok med en selges nok dene ene på sikt...jeg er opptatt av lyd , og ikke av hva som står på spillern , men mest opptatt er jeg av å ev tweake spillern til en litt annen lydsignatur enn den andre...det er i allefall det som var tanken , så får vi se....

nå , blir det dac fokus fremover...

Espen

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Ulykke på jobben? Hva har du rota deg borti nå da Espen? :eek:

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Frigjort litt tid til dac bygging... ;D ;D

Neida , jeg var uheldig å fikk en elektromotor i hue på lageret under en telleseanse 1. oppstartsdag på nyåret , dette har desverre resultert i hjernerystelse og hukommelsestap av mindre sort , men i tillegg har jeg blitt skikkelig stiv i nakken , som igjen medfører en huepine som ikke er sann.....= mye paralgin forte......istedenfor klipsch forte ;D ;D

Neida , det har sannelig ikke blitt mye spilling den siste uka...håper på bedring steaks....flyr til behandling og mellom apotek og lege , ett jævla kjør er det .

jeg får puste ut , ringe upgrade å bestille en dac........... :)

Espen

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.485
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    En helg uten innlegg på tråden din ssm - har hodet falt av?
    -Bekymret for deg vet du......

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ja faktisk nummeret før her....av hodepine etter den forbanna arbeidsulykka den 5. :mad:

og lite musikkspilling er det blitt og som flg av det hele....

Men litt nytt......cary cdp-1 har byttet eier , den er nå solgt og jeg har bare analog kilde i anlegget...... :)

Inntil videre i allefall , jeg bestiller nå snart en audionote- dac....så får vi se , drivverket er jo på plass , og håper det blir cd lyd innen 14 dager.....(hvis ua har greiene på lager).

mvh Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Da går no dagan...Ikke fått ringt ua enda, men får prøve i morra , videre har jeg nå fått beskjed av selger at vindicator power skal sendes fra fabrikk i uk neste uke , det har blitt sagt av Peter q og det det visstnok har stått på nå er arbeidskraft...Noe audionote en tid har slitt med(men dette var vel ikke noe nytt) jeg er så lei ventingen nå at jeg velger å fokusere på dagens nyhet og håper å ha sakene her i slutten av neste uke.....bestillingsdag var 7 oktober 08 , så det har tatt sin tid kan man si.

Vi får krysse fingre nå , og håpe flyet ikke styrter , eller det skjer noe annet , går alt etter planen spiller jeg med ny amp om 14 dager forhåpentligvis.....Noe jeg gleder meg stort til...

Mvh Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Litt oppdateringer før helgen setter inn......

DAC kan ikke leveres pga manglende deler , jeg får håpe det ikke drar ut..... :eek: NEI!!!!!!!!!IKKE NÅ IGJEN ---MER VENTE-FI ;)

Det har dukket opp en spennede arm til consonance....brukt tilsalgs , en dialog er igang , men det er ikke snakk om en helt snarlig overtakelse , armen er strøken!.........og heter sme 3009 ;)

Jeg deppa litt over dac en , så jeg handla meg en ny /brukt 300b forsterker i dag.....skal hentes i morgen , den ble veldig billig , så får vi se hvordan det låter på m3 ern.....

Effekt , med volumpot dette her , den skal nok vidre-selges når Audionote får ut fingern.....den skal jo dukke opp til uka , men den har jeg hørt før..... 8)

Kanskje på tide med litt bilder igjen...? eller hur.

Espen

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.485
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Nå tror jeg alle forstår at "hodet" begynner å virke igjen ...hehe.

Morro med de 300b'ene. Aner meg hvor de kommer fra - grattis.
    -Bilder, ja, ja ,ja!

/-Jan P.

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6
    Pøs på med bilder Espen. Vi er klar :)

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    I morra blir det hjemmekveld etter 3. kvelden med bortehifi , det har vært noen vidunerlige kvelder , hos Grumpy , janerik , aair og nå i kveld Fosse........man blir veldig bortskjemt med golyd.........

alle med flotte oppsett , noen bra på ditt,andre bedre på datt , men fellesnevnern er knakendes gode anlegg , jeg setter ingenting opp mot hverandre......og sier heller ja takk alle sammen....Det ble noen flotte seanser denne uken , i musikkverdenen , fra Jan akkerman hos Grumpy som "satt som ett skudd" , til blues hos janerik , Bodil Niskas verker hos Aair , og møte med flott jazz og direct to disc recording lp for første gang hos Fosse i kveld.

Tusen takk til dere alle , fantastiske musikkopplevelser har jeg hatt denne uken.

(kanskje jeg får noen hjemme snart hvis disse hersens varene kommer snart....)

skal prøve meg med kamera og forminsking i morra.....go natt/morgen.....gjesp.

Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei folks...! I dag har det vært fangst-dag på hi-fi siden ........jeg har gått til anskaffelse av en billig 300b integrert , denne kjører jeg nå via preamp , på lasset ble det med en Audionote stepup trafo , ;D

Jeg snakka litt med eiern av disse to komponentene , og vi fant det hyggelig å bytte mitt nyinnkjøpte opera 1.0 drivverk mot disse to tingene her...eiern hadde arm og pickup i skuffen , så der kan den bli hel spiller på ett blunk......sånn ble det altså .

300b ampen spiller imponerende bra , ikke high-end , men litt drahjelp fra m3 ern spiller det ikke værst dette....

jeg legger ut noen bilder....Espen

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    litt audionote trafobilde....denne blir stående her hos meg , det kan være gøy å bytte på litt med thorhauge....denne er uansett billig i ny-innkjøp....dette er den gamle versjonen med brytere bak.

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    For ett par uker siden anskaffet jeg mitt cd drev...en TAG mc laren , cdt-20R i sort.....Den ble kjøpt på enannonse her på hi-fi sentralen , og skal fungere med min Kommende Audionote dac som skal bygges .

drivverket er skikkelig solid bygget . Jeg er vel jævlig spent på hvordan dette vil gjøre seg på den kommende dac....blir det bra , ser jeg ingen grunn til å bytte drev med noe annet , jeg er jo tilhenger av frontskuff , og den passer fint i topphyllen på mitt nye rack som kommer til uken.

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Lenge har jeg Ønsket meg ett oppslagsverk til jazzens mysterier.......her om dagen kom denne , Den ble bestillt fra utlandet av Fosse her på sentralen , takk Fosse , håper vi får mye glede av disse bøkene våre...

Artig lesing , at boka åpner med en norsk jazzartist var jo artig ! Frøy Aagre.....

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Nå solgte jeg cd spillern min her , jeg sjekka med Upgrade audio ang. dac , og de kunne levere ja.....jeg sender spillern til en ny eier , og på leveringspungtet mangler det to deler til å sette sammen til ett komplett dac kit , slik jeg skal ha det.....typisk.

4 uker uten cd spiller......det går ikke , så i går var jeg å lånte denne her av en kamerat , en Nacamitchi....

den får tjenestegjøre noen uker , det var no dritt at det gikk sånn med dac-.bestillingen , dette til tross for at jeg sjekka på forhånd.....ja ja-...sånn kan det gå ,

Har noen en brukt ferdig dac så syng ut... ;)

Vedlegg

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    ssm skrev:
    Nå solgte jeg cd spillern min her , jeg sjekka med Upgrade audio ang. dac , og de kunne levere ja.....jeg sender spillern til en ny eier , og på leveringspungtet mangler det to deler til å sette sammen til ett komplett dac kit , slik jeg skal ha det.....typisk.

4 uker uten cd spiller......det går ikke , så i går var jeg å lånte denne her av en kamerat , en Nacamitchi....

den får tjenestegjøre noen uker , det var no dritt at det gikk sånn med dac-.bestillingen , dette til tross for at jeg sjekka på forhånd.....ja ja-...sånn kan det gå ,

Du må`kke stresse så jævli. ;)
    Kan du ikke begynne å bygge dac`n med de deler som finnes da?
    Tålmodighet er et nødvendig onde uansett, spesielt om du ønsker lyden slik du har bestemt at du vil ha den. 8)

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    BHO skrev:
    ssm skrev:

Du må`kke stresse så jævli. ;)
    Kan du ikke begynne å bygge dac`n med de deler som finnes da?
    Tålmodighet er et nødvendig onde uansett, spesielt om du ønsker lyden slik du har bestemt at du vil ha den. 8)
    he he , ja du sier noe....

Årsaken til at jeg ikke ville begynne bygging er at de nye kabinettene mangler , det er forskjell på om det er med og uten hull til usb...selv om jeg ikke skal bruke usb skal jeg ha dette kabinettet . Og ikke bare ta det gamle.

Jeg får se hva jeg gjør.......

stresse og stresse.....hadde du vært uten en skikklig amp i snart 4 måneder hadde du nok strssa litt du og.....har spillt på mer rask nå de siste 3 mnd enn i restan av karriæren.. ;D

MEN.....til uka kommern...racket er i rute , og dac en kommer så snart de siste deler er på plass...

En annen grunn til at jeg er skeptisk til å begynne byggingen , er om det skulle dra ut noe helt for jævlig med strømforsyningskortet , da får jeg vel ikke liv i den....? Jeg får ta en prat med UA til uka.

De siste anskaffelser , har vært rene bytter i det ene og andre , og kommet via tilfeldigheter.....det var plassproblem som gjorde at jeg gikk for dagens bytte , at det ble med en trafo på lasset var gøy , jeg har lenge hatt lyst til å prøve en an trfo.

Espen

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    ssm skrev:
    stresse og stresse.....hadde du vært uten en skikklig amp i snart 4 måneder hadde du nok strssa litt du og.....har spillt på mer rask nå de siste 3 mnd enn i restan av karriæren.. ;D
    Vel vel.....jeg har da venta på ting og tang jeg og.
    En del av gamet det og. 8)
    Hyllevarer......det er Elkjøp og dets like det. ;D ;D

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    el-kjip :D

Ja du er inne på noe der Birger......

Blir abstinensene for store får jeg få tilsendt det som er på lager , og starte der.....

Hvis alt tryner , får du heller lage ett strømforsyningskort i Bjerkefiner til meg.....du fikser jo det meste med litt treverk og elektroniske komponenter.....Jeg skal nok hoste opp den fineste malt dersom det blir nødvendig.!

Ang. usb inngang,.....dette er jo veldig hot om dagen(ikke at jeg skal bruke det men)

er denne inngangen noe ¨å satse på som pc overføring , eller vil det være andre muligheter? Hakke peil på det der(så jeg skal nok holde finga unna en stund til-----

En annen ting , følger det med loddetinn i kit ene mon tro ?

Espen

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6
    Hmm, skjønner ikke ståket Espen ??? Du klarer deg vel med vinyl i 4 uker? Eller har du for lite plater? CD er oppskrytt, og det vet vel alle VPI eiere ;D Hadde problemstillingen vært at du måtte klare deg 4 uker uten vinyl, da snakker vi hifi krise da :eek: :-\ Håper ellers at du har testet AN på ditt anlegg før du kjøper. Hadde Vermins AN til test her når han brukte den. Den kom ikke voldsomt bra ut mot konkurransen den ble stilt overfor (Accuphase og min egen BASE/DP dac), ble litt grått og tannløst i hele frekvensspekteret.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    gut_man skrev:
    Hmm, skjønner ikke ståket Espen ??? Du klarer deg vel med vinyl i 4 uker? Eller har du for lite plater? CD er oppskrytt, og det vet vel alle VPI eiere ;D Hadde problemstillingen vært at du måtte klare deg 4 uker uten vinyl, da snakker vi hifi krise da :eek: :-\ Håper ellers at du har testet AN på ditt anlegg før du kjøper. Hadde Vermins AN til test her når han brukte den. Den kom ikke voldsomt bra ut mot konkurransen den ble stilt overfor (Accuphase og min egen BASE/DP dac), ble litt grått og tannløst i hele frekvensspekteret.
    Ståket er at jeg er drittlei ¨å være uten enten det ene eller andre , jeg har heller ikke lite plater , men klok av skade vet jeg at når noen sier 2-4 uker kan det brått ende opp med 2-4 måneder.....litt derfor.! Uten vinyl i 4 uker hadde vært krise ja.

jeg har ikke hørt an dac her , men mange andre steder....Jeg skal jo til sigende ha an power , pre har jeg hatt lenge , jeg syntes det spiller på en helt særegen måte rett og slett.

Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    I dag tok jeg bolten fatt......jeg stussa litt på noe internkabling på min thorhauge mc stepup sist jeg var "innvendig".....tenke kanskje at det med fordel kunne byttes ut noen korte internkablings lengder....tenkt en stund , og i dag lodda jeg av de gamle kablene , og på med nye 0,4mm sølv , isolert med teflonstrømper .

Det ble en umiddelbar lytteseanse med ei veldig godt kjent plate som spilles mye her hos meg : dire straits Love over gold , med låta Telegraph Road......jøss , dette ble bra , enda bedre timing , og mer detaljert , microdetaljer , rett og slett imponerende....

Den er ikke så original lengere men hva gjør det når den låter bedre.....slik som dette med kabling , er nok sammensatt for å holde prisen på ett lavt nivå , ergo noe billigere kabling , jeg får melde fra til Thorhauge , slik at garantien opprettholdes..... ;)

Espen .

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Da har det skjedd litt........i allefall en eske i hus , den er ikke pakka opp enda..

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Og så ble denne plata med hjem...i dag , spennede og litt annerledes musikk ....Naim plate , 180 gr-.

Vedlegg

REX

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.08.2007
    Antall liker
    6
    ssm skrev:
    Da har det skjedd litt........i allefall en eske i hus , den er ikke pakka opp enda..
    Jøss!!
    Her skjer ting i forrykende fart, ssm ;)

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Før jeg henta esken , og forcione platen , røska jeg med meg denne hjem....Jeg er egentlig litt spent på denne nye forventningsfulle plata til Bruce....

Jeg velger å høre selv , fremfor å lytte på kritikere....

Espen

Vedlegg

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.485
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Oi-oi, was 'up? som yngstemann hjemme pleier å si. Esken er ikke det jeg tror? Snakker ikke mer med deg før du forteller og legger ut bilder!

PS! Forcione-skiva; bestilte du den før eller etter Abs. Karnapp, vol.1...hehe. Den kan nok låte veldig greit på horn kan jeg fortelle deg. Touch Wood og Live anbefales om du får plass i hylla til etpar til.

Mvh
    Jan P.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Jeg sitter å lurer på om jeg skal vente til i morra å pakke ut....det blir litt jobb ut av dette , så da skjønner vel alle at jeg fortsatt venter på forsterker ;D

Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Jeg kjøpte skiva hos Taa import , som har noen få naim skiver igjen , jeg hørte forcione hos han på sentralen jeg henta platene hos på fredag.....er det forcione på karnappen og ? jeg har heller hørt på den flotte plata enn å pugge innholdsfortegnelsen du sendte.....

Nei skal jeg fjerne no papp a... :D

REX

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.08.2007
    Antall liker
    6
    ssm skrev:
    Før jeg henta esken , og forcione platen , røska jeg med meg denne hjem....Jeg er egentlig litt spent på denne nye forventningsfulle plata til Bruce....

Jeg velger å høre selv , fremfor å lytte på kritikere....

Espen
    Denne har jeg også kjøpt.
    Spent på hva du synes om denne.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , da ble det oppakking...vi begynner litt med bildene som ble tatt underveis.

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Enda mer eller....? :D

Grumpy

Hi-Fi freak