Hei , det ble ikke så mange platene i dag , men de jeg fikk fatt i var gode.....
Aair og jeg var innover i oslo , der møtte vi herr Fosse , som vi farta rundt sammen med , en tur innom spøk & Spenning , der vi også møtte Brasse.....så plutselig var vi på sentral-treff--- ;D
Coleman Hawkins , The Hawk flies high , ble anbefalt av Fosse , når vi titta innom ringstrøm.....Som den ringreven på Jazz Fosse er , tro jeg ikke feil med denne , kjempefin plate , Takk Fosse.
Jeg dreit meg skikkelig ut hos Lucky eddie i dag , fant noen 78 skiver jeg syntes var morsomme , tok opp ei for å vise fosse , holdt de mellom begge hendene og begynte så smått å bøye på skiva....jeg trur fosse fikksagt ne-------Pang sa det så delte skiva seg i to...! ;D....Jeg skvatt først no jævlig , og etterpå måtte jeg jo bare le av det hele....
Så Hold finga unna disse steinplatene i brukthandlene , de er sprøe som kjeks..!!!!
;D ;D ;D ;D ;D
Når det gjelder rør Argh....har jeg lett etter ett par gode(målte rca rør) jeg finner ikke noe som enten , er vettug priset eller ikke feiler noe , akkurat nå går jeg til innkjøp av ett sett med Emissionlabs 2a3 rør , de skal være knallbra , og spille fyldig og med mere kjøtt på beinet enn sov(e)tek....
Betalingen for rørene går i morra så har jeg flaks har jeg de over neste helg fra Tyskland.
NOS 2a3 skal jeg prøve , og kjøper nok ett par når det dukker opp , jeg er betvilende til seriøsiteten til en dal av selgerne på e-bay , derfor vil jeg helst handle i butikker...
bilde av de nyervervede 2a3...