Ixos`s sin lyttestue.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , da går dagene og det spilles musikk.

Jeg begynner å bli fortrolig med mine nye La scalaer , og de imponerer både med oppløsning og hurtighet , dette tror jeg nok er en høttaler jeg kan leve lykkelig med til tross at jeg har hatt ag før.

Nye rør er underveis til Vindicator Poweramp , og det skal bli særs spennede å se hva dette kan gjøre , jeg byttet jo ut driverrøret og det ble en klart bedre lyd av det , så får vi se...Rørene er på vei fra Jac Music , og valget falt på 2a3 M fra Emissionlabs.....som det er lagt inn bilder av tidligere i tråden.

I tillegg til dette har jeg etter lang lang tids vurdering , solt mitt thorhauge riiasett.

Det satt langt inne og er vel kanskje noe av det bedre man kan kjøpe for små penger innen vinylverden som virkelig gir både eierglede , og mye spilleglede for ederuelige summer.

Settet har fått ny eier i dag , og skal få ett godt hjem i Østfold ganske snart

D sitter jeg igjen med en riiakombo som er full Audionote med intern riia i preamp og trafo i tilegg....
    spiller bra det men gir lite fleksibilitet mht pu er , det passer sammen med det jeg nå har , men det var en grunn til at Thorhauge måtte forlate sin topplass i racket....

En arvtager vil komme om en stund , frem til det brukes an-.settet somog er velspillende saker.

bilder av det nye vil nok dukke opp ila ei ukes tid....jeg går en spennede tid i møte...selv om det er sommer er det fare for , etter dagens innkjøp at det kan bli fryktelig mye vinylspilling i fremtiden er jeg redd....Og det minimerer også suget etter bedre digitalis-avtaster , rett og slett for det jeg har hørt hjemme spiller å annerledes enn vinylen...
    og jeg foretrekker vinyl

Jeg vurderer fortløpende innkjøp av en budsjettdac , og det kommer nok , frem til det legger jeg enda litt mere penger i analog-mediet , og håper med dette å kunne dra ut enda litt til av spillern...

Mvh Espen

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Og jeg som trodde Thorhauge var guds gave til vinylen ::) 8)

/jan

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    ja det er den også....og ny eier vil få mange flotte timer med dette settet.

Jeg har fått fatt i noe jeg har ønsket meg i lang lang tid , ett spesiellt produkt , og dette ønsker jeg å prøve , jeg kunne godt sittet med TH også en periode , men jeg har jo Integrert an riia+ stepup der og , så det er begrenset med hva jeg får brukt , derav salg av det ene riiasettet.

Jeg har vært strålende fornøyd med dette , og hatt det lenge....til å være meg.

Til prisen tror jeg neppe det finnes noe nevneverdig bedre kombo med rør , den knuste jo regelrett jasmine LP 2.0 , direkte avkledd , analytisk og kjedelig i forhold til TH

Dessuten er kontruktøren til å snakke til , rene julenissen innimellom og innfrir gjerne ønsker og sender deler ved behov i exspressfart....Derfor , dette satt Jævlig langt inne folkens.... :'(

Jeg har i midlertid klokketro på riiaen som er bestillt , og tiden får vise om jeg gjorde en god handel eller ikke....

Jeg prøvde siste versjon av ASR Exsklusive , den store til 35k , den var klart bedre enn thorhaugesettet , men da har prisen steget så mye i forhold til prisklassene på produktene , at hadde ikke vært forskjeller ville det hele fremtonet seg som ren svindel....noe det absolutt ikke gjorde ved lån av ASR Exclusice riia ved juletider .

Audionote m3 riia med stepup ble overkjørt den også , så at asr EX er ett fantastisk produkt er det liten tvil om. En lite fleksibel kabling var det eneste negative jeg kunne finne med denne Monsterkonstruksjonen av en riia. Prisen hos stereofil er 35k , sånn cirka.....Dyr rillekorrektur , men hvis man legger pengene til side , og tenker på ldgjengivelse pair excellence er dette ett kjempekjøp....i allefall om man har råd , og det ikke går på bekostning av kone,barn og andre viktige ting ;D

Mvh Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    ssm skrev:
    ja det er den også....og ny eier vil få mange flotte timer med dette settet.

Jeg har fått fatt i noe jeg har ønsket meg i lang lang tid , ett spesiellt produkt , og dette ønsker jeg å prøve , jeg kunne godt sittet med TH også en periode , men jeg har jo Integrert an riia+ stepup der og , så det er begrenset med hva jeg får brukt , derav salg av det ene riiasettet.

Til prisen tror jeg neppe det finnes noe nevneverdig bedre kombo med rør , den knuste jo regelrett jasmine LP 2.0 , direkte avkledd , analytisk og kjedelig i forhold til TH

Dessuten er kontruktøren til å snakke til , rene julenissen innimellom og innfrir gjerne ønsker og sender deler ved behov i exspressfart....Derfor , dette satt Jævlig langt inne folkens.... :'(

Jeg har i midlertid klokketro på riiaen som er bestillt , og tiden får vise om jeg gjorde en god handel eller ikke....

Jeg prøvde siste versjon av ASR Exsklusive , den store til 35k , den var klart bedre enn thorhaugesettet , men da har prisen steget så mye i forhold til prisklassene på produktene , at hadde ikke vært forskjeller ville det hele fremtonet seg som ren svindel....noe det absolutt ikke gjorde ved lån av ASR Exclusice riia ved juletider .

Audionote m3 riia med stepup ble overkjørt den også , så at asr EX er ett fantastisk produkt er det liten tvil om. En lite fleksibel kabling var det eneste negative jeg kunne finne med denne Monsterkonstruksjonen av en riia. Prisen hos stereofil er 35k , sånn cirka.....Dyr rillekorrektur , men hvis man legger pengene til side , og tenker på ldgjengivelse pair excellence er dette ett kjempekjøp....i allefall om man har råd , og det ikke går på bekostning av kone,barn og andre viktige ting ;D

Mvh Espen
    ..................ok da , i allefall ikke gå utover barna ;D

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    driver du og snakker med deg selv, ssm?

er det horngjallinga fra klipsch som begynner å gjøre seg gjeldende?

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    ssm skrev:

Mvh Espen
    Hehe ikke sant.

Skal bli spennnede å se hva du ender opp, holder ett øye på deg.

/jan

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    :D........hører ikke lengere , spellt så høyt (naboen reiste bort ENDELIG!) ;D

hønnbassen trøkker......

Mvh Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    JanR skrev:
    ssm skrev:

Mvh Espen
    Hehe ikke sant.

Skal bli spennnede å se hva du ender opp, holder ett øye på deg.

/jan
    Ja det er spennede greier...........som dere andre hemmlighets skremmere må jeg nok holde litt på denne hemmligheten , som nå er kjøpt og betalt i dag.

Ankommer trolig i slutten av neste uke til Ixos sin lyttestue.

Riiahandelen er avsluttet , og jeg håper thorhauges greier får ett godt hjem og blir brukt mye....flotte saker rett og slett.....

Hadde det ikke vært for at ikke ser vitsen med å sitte på tre komplette riiaer for MC , hadde jeg neppe solgt den

AN riiaen sitter jo preampen og kan selvsagt ikke selges , derav må thorhauge etter to staute år selges.....

Å samle på pickuper og rør er en ting , å amle på riiaer vil jeg ikke.

Jeg blir uansett sittende med to komplette mc riiaer.

Nå er EML rørene betalt og ventetid på shipping tar til.....da fikk ejg selvfølgelig tilsalg på ett par rca NOS 2a3 i dag......Nå gidder jeg rett og slett ikke å kjøpe de , fordi jeg vil prøve de andre lenge og vel......håper de er bra.

Espen

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    ssm skrev:
    :D........hører ikke lengere , spellt så høyt (naboen reiste bort ENDELIG!) ;D

hønnbassen trøkker......

Mvh Espen
    ;D ;D ;D ;D HURRA FOR NABOEN! ;D ;D ;D ;D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    ssm skrev:
    Nå er EML rørene betalt og ventetid på shipping tar til.....da fikk ejg selvfølgelig tilsalg på ett par rca NOS 2a3 i dag......Nå gidder jeg rett og slett ikke å kjøpe de , fordi jeg vil prøve de andre lenge og vel......håper de er bra.

Espen
    EML vil fungere minst like bra som KR, de er vel mer eller mindre identiske :)
    Gleder meg litt jeg ogå, det er knallbra rør i Trafomatic'en og i Vindicator serie nr. 001 ;)

/jan

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    JanR skrev:
    ssm skrev:

Espen
    EML vil fungere minst like bra som KR, de er vel mer eller mindre identiske :)
    Gleder meg litt jeg ogå, det er knallbra rør i Trafomatic'en og i Vindicator serie nr. 001 ;)

/jan
    serienr (palle sin) 001 har KR jan....(hvis ikke han har kjøpt noe nytt nå)

har du testa dine i 003?

002 er oppe å går med EML neste uke.... 8)

Får vel sjokk oppmot de skranglete sovtekkers

I morra kommer det ett sett nye høyttalerkabler jeg har forventninger til....blir spennede,.

Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei 65 finger.....takk for den

Kanskje jomfrulåta på full la scala fres med ny USB dac i hus om noen uker ;D

Mvh Espen

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.485
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    ssm skrev:

har du testa dine i 003?
    002 er oppe å går med EML neste uke.... 8)
    Får vel sjokk oppmot de skranglete sovtekkers
    I morra kommer det ett sett nye høyttalerkabler jeg har forventninger til....blir spennede,.
    Espen
    Hvem har 007? ;D

Gratulerer gutter!

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    007 er langt nede på ventelista ;D an kommer ikke dit før i 2010 :D

Jeg ba om å få spesiellt dette nummeret.....men det fikk jeg altså ikke 8)

jeg får leve med 002.... ;D

Espen

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    ssm skrev:

Espen
    Som sagt er KR og EML mere eller mindre lik.

Nopp, ikke testet EML i annet enn Trafomatic'en og min.

/jan

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Får høre hvordan det låter....eml er i allefall en del dyrere enn >KR

kr koster vel 1300 kr stk hos demostenes mener jeg å huske...

altså 500 kr billigere pr rør.

-----------------------------------------------------------

Jeg driver å vurderer om jeg skal kjøpe det paret med RCA 40 talls som Brynjar har fått tak i til meg...

Jeg ser hva disse går for om dagen , og de blir neppe billigere....

så kanskje jeg tar de nå når muligheten er der , og legger de i skuffen.....

sammentreff at han ringte bare timer etter eml kjøpet var betalt og i boks...

det hadde vært jævlig gøy å funnet ut om de gamle er eldst , eller om nyproduserte topprør som emissionlabs kan hevde seg helt i toppen sammen med gromrøret RCA 2a3 , som trossalt høster superkritikker på både tubeworld og andre kjente nettsteder.

Rørene skal hentes fra utlandet og vil uansett ikke ankomme før i juni måned...så jeg har litt tid til å tenke på dette.....

tar jeg ikke disse , så er det ratt blåst neste gang jeg trenger rør....har deligget på lager siden 1940 så kan de ligge ett par år i min skuff også-... ;D

Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei folkens , litt oppdateringer på gang.

Jeg slogte jo mine helmholtz resonatorer her for litt siden , betalingen var noe delt i varer og penger , og i dag mottok jeg ett splitter nytt par med nye 4 meter høyttalerkabler av for meg ett relativt ukjent merke.

Stereovox Firebird.

Rett ut av esken , låter det litt tynnt , men jeg har blitt advart mot det , likevel hører jeg potensialet i disse også , de er ikke tykkere enn 10mm ytre diam...vakre strømper , skikkelige ! bananplugger , med ett smart spadesystem som bananene passer i , egentlig veldig fine kabler , noe dyre men det ble en ok deal for begge parter , så da er jo saken grei .

Det skal bli spennede å se hvordan disse oppfører seg med de nye rørene som ventes å ankomme ila ei ukes tid.

Moro med noe litt utenom det vanlige , sånn i utgangspungtet er jeg fornøyd med flatsølvet som både spiller bass og er oppløst , men moro å prøve noe som i forhold kan påberope seg en viss teknologi....Dette er vel det dyreste kabelsettet jeg har hatt , så får vi se om jeg blir happy med disse etterhvert , 4 meter gir fleksibilitet til å prøve andre høyttalere "utenfor plasserte" de jeg har nå....litt kjekt med to par høyttalere i hus en tid fremover.

Mvh Espen

Thumper

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.09.2007
    Antall liker
    1.355
    Sted
    Langt til skogs i Innlandet(Hedmarken)
    Takk for titten og lytten i kveld!

Synes det svingte bra av anlegget ditt nå! Klipsch LaScala var i mine ører, det klart beste ht settet(faktisk syntes jeg de spillte mye bedre enn AG'ene du hadde også)... En dynamikk og åpenhet som AN "boksene" manglet, selvom de spillte pent og "varmt", og gikk dypere enn LaScala. Jeg fikk mye oftere fot av LaScala. LaScala engasjerer mer!

Skal bli spennede å høre hvordan det blir når du får inn nye 2A3, og så skal jeg ta med noen smårør med litt mørkere, mer "kjøttfull" karakter enn de du hadde der nå... Tror nok du kommer til å bli fornøyd da!

mvh
    Frode

Ps! Glem det jeg slang ut av meg i trappa... Har fått varme i ampen nå og her er det bass 8) ;D ;D ;D 8) ;)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Sagt det før og sier det igjen, Klipsch er lyset og veien ;D
    Tok bare litt tid før Espen fikk ut fingeren.

Gleder meg veldig til du får byttet ut biltema røra (Sovtek) Espen ;)

/jan

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei folks....Takk Frode , både for ag frakt-hjelp , lyttesession i dag var moro , heller til at la scala ene kan jeg bli skikkelig gla i...moro å spella høyt med , superdynamisk , dog noe lyshet i klangen.

Vil gjerne ha litt små-rør bistand på sikt , grav i skuffen Frode! ;D

Jan , rørene bør være her innen fredag om alt går som det skal.....jeg har forentninger til disse.

Likeså kom det en ny arbeidstager i Ixos sin lyttestue sent i kveld , var hjemme 24.00 etter henting a nytt komponent.....

skal se om jeg får til litt bilder ila morradagen , dette har jeg også store forventninger til.....Jeg har tellt på knappene en god stund , og vært fornøyd med vinyl lyden siden jul , Jeg har hatt 3-4 riiatrinn på ønskelisten lenge , ett i superklassen , som virkelig kan prestere , jeg har hørt det før i annen setting , og det har der spillt grisebra , nå er tiden inne for å teste ut det samme merke hjemme , Thorhauge måtte forlate meg , til fordel for dette trinnet her :

Nytt riiatrinn er altså HERRON vacum tube phono-preamplifier....MC VERSION

Det skal bli satans spennende å se hva denne presterer over tid.....

jeg har hatt 4 kandidater på min shortlist over interessante riiaer i kronologisk rekkefølge:

Herron
    asr exklusive (hatt hjemme på test , rett og slett grisebra !)
    Cary ph302
    audioresearch sitt.....(husker ikke betegnelsen)

Når toppen av listen kunne plutselig oppfylles var jeg ikke vond å be. ;D

I tillegg sitter jeg igjen med an riiaen som slett ikke er noe dårlig riia , så igjen ,jeg har store forventninger til at herron skal overgå trinnet i M3 phono , som nå etter lang tjeneste skal få hvile litt..

Det er ikke mange av disse riiaene her på berget , når sjansen bød seg , var jeg rimlig rask til å handle . Billig er den ikke , men kan den tilføre enda litt golyd til min vellydende rigg , skulle dette bli kjempebra.

altså igjen.....2 riiaer men bare en platespiller.....sånn skal det forbli en god stund....faktisk en veldig god stund....men en riia i reserve skader slett ikke , ikke så mye som jeg spiller på vinylsiden .

bilder og lytteinntrykk av herron riiatrinnet følger i morra.

Følg med ...................

Mvh Espen

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.485
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Får du en lydmessig stigning lik nedenstående kurve, har du all grunn til å føle deg tilfreds....
    Gratulerer, den får jo ikke direkte dårlige omtaler for å si det mildt.
    Du får huske på å slå over mono-switchen da ;D , ellers blir det vel flate og tamme kurver i Klipchen.

Mvh
    Jan P.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , da kom rørene fra jac inn døren ;D ;D

skrudde på ampen akkurat nå.....dette blir spennende...................

Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Bilder vil komme snart , fyttihelvete å sære disse røra var , ;D ;D ;D

Håper de spiller bra , må uansett ha ett par døgn med strøm på for å vise seg tipper jeg.

Godt pakka fra Jac....rask levering , sporingen ar helt ute av kurs men det er helt greit så lenge varen ligger foran sporingen......

Umiddelbart så hører jeg ett totalt fravær av støy-.....Mvh Espen

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    ssm skrev:

For ordens skyld, regner med det skal stå SVÆRE der :)
    De låter helt greit rett ut av esken også de, syns nå jeg.

Bilder og en liten rapport forventes ila...skal vi se....20 min ! 8)

/jan

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    JanR skrev:
    ssm skrev:

/jan
    Passende tidsfrist! Grattis med nytt Riiatrinn ssm :)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    65finger skrev:
    JanR skrev:
    ssm skrev:

/jan
    Passende tidsfrist!
    Og nå tok jeg godt i ;)
    Hjem om 5, se på bilder når jeg kommer hjem da tenker jeg.

/jan

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    ja det var svære jeg mente....Gigarør......805 light... ;D

Etter ti min i ampen hører jeg at dette kan bli bra....

Herronriiaen er både strøken og veldig oppløst , ingenting stikker seg ut med denne , den bare spiller musikk , med ett jerngrep om instrumentene....alt er bare riktig , sånn sett kan kanskje an-riiaen jeg har i tillegg virke som kan noe høyere imponatorfaktor ( an riiaen er veldig bra eden også , men ikke så oppløst som Herron,

Riiaen heter herron VTPH-mc 1 plus , for de som måtte lure på dette.

Med tiden skal den testes mot flere riiaer , bla a cary , blir spennede det.

Litt mye på en gang , jeg hadde ikke venta eml rørene såpass raskt faktisk.

Men jeg kunne jo ikke sende postmannen på dør heller ,. ;D

Espen

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    åfyttirakkern!
    her går det unna i svingene.

gratulerer med ny riia og nye rør, ssm.
    den herron-greia må du ta med hit en gang.
    lest mye pent om den, gett.

btw, åssen gåre med dacen?

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ikkeno bilder før i kveld folkens. ;)

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ssm skrev:

Espen
    rettelse:
    med tiden blir den solgt til gago...

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Gago skrev:
    ssm skrev:

Espen
    rettelse:
    med tiden blir den solgt til gago...
    ;D ;D ;D ;D ;D

Nå begynner røra å få varmen,........JAN DU HADDE RETT IGJEN...

nøkkelordet må være , tilstedeværelse...trøkk og klarhet.

Sovtek får ett bedaglig liv inni emission-labs esken , i en seng av foam , der de har en enorm plass å bolte seg på , de småtassene,. ;D

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.529
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Grattis Espen
    Med allt nytt som kommit in over dørrstokken ;D, er hjemme med ett snæv av lungebetennelse :(,men blir da bare enda mer svimmel av
    og følge med her ::)
    Roger

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.485
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Sørg for å avbildet Herron m.m. + deg selv.

Ville gjerne likt å se entusiasmen din på et øyeblikksfoto.
    Ser for meg ssm, hvor armer og bein flyr ukontrollert i alle retninger i
    vill begeistring ...med sikkel og fråde ut av munn over både supre rør og en super riaa.  ;D

Slik jeg kjenner deg og leser de siste innleggene dine ssm,
    ser jeg for meg finalenummeret i MGP hvor gulldryss slippes fra taket,
    hvor du står igjen som vinneren   :eek:

Bilder-bilder-bilder og atter bilder. NÅ og ikke senere!

Edit: Enig med deg her Cash. Denne tråden gir neppe noen Peracet-effekt!
    -Du er ikke alene om å føle at svimmelheten skaker kroppens sjel ut av balanse  ;D.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ja , jeg får gi etter fra menigheten her om bilder......

Herron leverer varene , lite som minner om gamle LP avspillinger igjen her nå , dette er en knallriia , ikke den som trøkker mest (som cary) men veldig balansert og fin , det spiller rett og slett musikk , og den gjør det på en måte som får deg til å fokusere på hele lydbildet og ikke bare det ene eller andre.

Herron VTPH-1 MC Plus-..

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Herron logo...

det ble ikke lagt mye flid i bilderedigeringen nå , så de kom som de ble,.... 8)

Vedlegg

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Dioderekka......sitter på høyere side , grønt lys matcher digital-tallene på strømforsyningen fra vpi veldig bra....

Espen

Vedlegg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn