Z
Zomby_Woof
Gjest
Du har PM, Espen. ;D
..................ok da , i allefall ikke gå utover barna ;Dssm skrev:ja det er den også....og ny eier vil få mange flotte timer med dette settet.
Jeg har fått fatt i noe jeg har ønsket meg i lang lang tid , ett spesiellt produkt , og dette ønsker jeg å prøve , jeg kunne godt sittet med TH også en periode , men jeg har jo Integrert an riia+ stepup der og , så det er begrenset med hva jeg får brukt , derav salg av det ene riiasettet.
Jeg har vært strålende fornøyd med dette , og hatt det lenge....til å være meg.
Til prisen tror jeg neppe det finnes noe nevneverdig bedre kombo med rør , den knuste jo regelrett jasmine LP 2.0 , direkte avkledd , analytisk og kjedelig i forhold til TH
Dessuten er kontruktøren til å snakke til , rene julenissen innimellom og innfrir gjerne ønsker og sender deler ved behov i exspressfart....Derfor , dette satt Jævlig langt inne folkens.... :'(
Jeg har i midlertid klokketro på riiaen som er bestillt , og tiden får vise om jeg gjorde en god handel eller ikke....
Jeg prøvde siste versjon av ASR Exsklusive , den store til 35k , den var klart bedre enn thorhaugesettet , men da har prisen steget så mye i forhold til prisklassene på produktene , at hadde ikke vært forskjeller ville det hele fremtonet seg som ren svindel....noe det absolutt ikke gjorde ved lån av ASR Exclusice riia ved juletider .
Audionote m3 riia med stepup ble overkjørt den også , så at asr EX er ett fantastisk produkt er det liten tvil om. En lite fleksibel kabling var det eneste negative jeg kunne finne med denne Monsterkonstruksjonen av en riia. Prisen hos stereofil er 35k , sånn cirka.....Dyr rillekorrektur , men hvis man legger pengene til side , og tenker på ldgjengivelse pair excellence er dette ett kjempekjøp....i allefall om man har råd , og det ikke går på bekostning av kone,barn og andre viktige ting ;D
Mvh Espen
Hehe ikke sant.ssm skrev:Jeg har vært strålende fornøyd med dette , og hatt det lenge....til å være meg.
Mvh Espen
Ja det er spennede greier...........som dere andre hemmlighets skremmere må jeg nok holde litt på denne hemmligheten , som nå er kjøpt og betalt i dag.JanR skrev:Hehe ikke sant.ssm skrev:Jeg har vært strålende fornøyd med dette , og hatt det lenge....til å være meg.
Mvh Espen
Skal bli spennnede å se hva du ender opp, holder ett øye på deg.
/jan
;D ;D ;D ;D HURRA FOR NABOEN! ;D ;D ;D ;Dssm skrev:........hører ikke lengere , spellt så høyt (naboen reiste bort ENDELIG!) ;D
hønnbassen trøkker......
Mvh Espen
EML vil fungere minst like bra som KR, de er vel mer eller mindre identiskessm skrev:Nå er EML rørene betalt og ventetid på shipping tar til.....da fikk ejg selvfølgelig tilsalg på ett par rca NOS 2a3 i dag......Nå gidder jeg rett og slett ikke å kjøpe de , fordi jeg vil prøve de andre lenge og vel......håper de er bra.
Espen
passer bra med denne snuttenJanOlav skrev:;D ;D ;D ;D HURRA FOR NABOEN! ;D ;D ;D ;Dssm skrev:........hører ikke lengere , spellt så høyt (naboen reiste bort ENDELIG!) ;D
hønnbassen trøkker......
Mvh Espen
serienr (palle sin) 001 har KR jan....(hvis ikke han har kjøpt noe nytt nå)JanR skrev:EML vil fungere minst like bra som KR, de er vel mer eller mindre identiskessm skrev:Nå er EML rørene betalt og ventetid på shipping tar til.....da fikk ejg selvfølgelig tilsalg på ett par rca NOS 2a3 i dag......Nå gidder jeg rett og slett ikke å kjøpe de , fordi jeg vil prøve de andre lenge og vel......håper de er bra.
Espen
Gleder meg litt jeg ogå, det er knallbra rør i Trafomatic'en og i Vindicator serie nr. 001
/jan
Hvem har 007? ;Dssm skrev:serienr (palle sin) 001 har KR jan....(hvis ikke han har kjøpt noe nytt nå)
har du testa dine i 003?
002 er oppe å går med EML neste uke.... 8)
Får vel sjokk oppmot de skranglete sovtekkers
I morra kommer det ett sett nye høyttalerkabler jeg har forventninger til....blir spennede,.
Espen
Som sagt er KR og EML mere eller mindre lik.ssm skrev:serienr (palle sin) 001 har KR jan....(hvis ikke han har kjøpt noe nytt nå)
Espen
For ordens skyld, regner med det skal stå SVÆRE derssm skrev:Bilder vil komme snart , fyttihelvete å sære disse røra var , ;D ;D ;D
Umiddelbart så hører jeg ett totalt fravær av støy-.....Mvh Espen
Passende tidsfrist! Grattis med nytt Riiatrinn ssmJanR skrev:For ordens skyld, regner med det skal stå SVÆRE derssm skrev:Bilder vil komme snart , fyttihelvete å sære disse røra var , ;D ;D ;D
De låter helt greit rett ut av esken også de, syns nå jeg.
Bilder og en liten rapport forventes ila...skal vi se....20 min ! 8)
/jan
Og nå tok jeg godt i65finger skrev:Passende tidsfrist!JanR skrev:For ordens skyld, regner med det skal stå SVÆRE derssm skrev:Bilder vil komme snart , fyttihelvete å sære disse røra var , ;D ;D ;D
De låter helt greit rett ut av esken også de, syns nå jeg.
Bilder og en liten rapport forventes ila...skal vi se....20 min ! 8)
/jan
rettelse:ssm skrev:Med tiden skal den testes mot flere riiaer , bla a cary , blir spennede det.
Espen
;D ;D ;D ;D ;DGago skrev:rettelse:ssm skrev:Med tiden skal den testes mot flere riiaer , bla a cary , blir spennede det.
Espen
med tiden blir den solgt til gago...